Νίκη με ...άρωμα Σλοβακίας, για τον ΟΦΗ, επί της ΑΕΚ (0-1) στο γήπεδο του Ελληνικού για την προτελεταία αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Η Καλαμπέροβα σέρβιρε εξαιρετικά, για το "κανόνι" του ΟΦΗ, τη Ριμπάνσκα, η οποία σκόραρε ένα ακόμη γκολ και ο ΟΦΗ, πήρε μεγάλο διπλό επί της ΑΕΚ και είναι αγκαλιά με τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, απο το Action 24 και το φανταστικό γκολ που χάρισε τη νίκη στον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δεύτερη δύναμη στην Ελλάδα τα κορίτσια του ΟΦΗ (VIDEO).
Τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, επισκέφθηκαν μετά απο αίτημα τους, το οποίο έγινε με χαρά αποδεκτό, στελέχη του ΚΚΕ και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πλούσιο αθλητικό και κοινωνικό έργο που παράγει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο οποίος καλλιεργεί 10 αθλήματα και έχει στις τάξεις του, περίπου 1800 αθλητές.
Συγκεκριμένα, παραβρέθηκαν ο υποψήφιος ευρωβουλευτής Σάββας Βασιλειάδης, ο βουλευτής Ηρακλείου Μανώλης Συντυχάκης, ο υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού στο Ηράκλειο, Νίκος Σαλούστρος και ο Γιώργος Σταυρακάκης μέλος του τμήματος τμήματος αθλητισμού του ΚΚΕ στο Ηράκλειο.
Τα στελέχη του ΚΚΕ, υποδέχθηκαν στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης και ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης.
Η συζήτηση στράφηκε γύρω απο τον ερασιτεχνικό αθλητισμό και την ανάγκη η ευρωβουλή θα πρέπει να στηρίξει και να ενισχύσει μέσα απο προγράμματα, τον Ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Ολοι συμφώνησαν ότι, ο αθλητισμός, είναι κοινωνικό αγαθό και όχι πολυτέλεια και θα πρέπει να στηριχθεί περισσότερο, απο όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Τα στελέχη του ΚΚΕ, ενημερώθηκαν για τις μεγάλες ανάγκες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ,τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με τις αθλητικές εγκαταστάσεις, καθώς ο αριθμός αθλητών που έχει πλέον, είναι δύσκολο να καλυφθεί, με την υπάρχουσα κατάσταση.
Οι ίδιοι τόνισαν ότι είναι στην διάθεση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ώστε να αναδείξουν κοινοβουλευτικά, οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει ο σύλλογος και να συνδράμουν στον βαθμό που μπορούν, για την επίλυση του.
Την αγαπημένη του μητέρα, έχασε ο πρόεδρος της ΕΣΑΠ Παντελής Ταρνατόρος, και το ΤΑΑ ΟΦΗ και ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, έστειλε συλλυπητήρια επιστολή, η οποία αναφέρει:
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή, σας εκφράζουμε απο καρδιάς, τα θερμά μας συλλυπητήρια, τόσο τα δικά μου, όσο των συνεργατών μου, για το θάνατο της αγαπημένης σας μητέρας.
Κουράγιο και δύναμη σε όλη την οικογένεια σας για την μεγάλη σας απώλεια.
Να είστε γεροί, να τη θυμάστε.
Με εκτίμηση
Γιάννης Δανδάλης".
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στον Παντελή Ταρνατόρο, για την απώλεια του.