Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στα χέρια του Γιάννη Καλμαζίδη, βρίσκεται πλέον ο σχεδιασμός της ομάδας μας, για τη νέα σεζόν στην Volley League.
Ο νέος προπονητής του ΟΦΗ, είναι σε καθημερινή επικοινωνία με τον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη και τον τεχνικό διευθυντή Δημήτρη Ζλατιλίδη, για το χτίσιμο της ομάδας για τη νέα σεζόν.
Ο πολύπειρος κεντρικός (42, 2μ05) Ανδρέας Ανδρεάδης, ήταν η πρώτη κίνηση και έπονται οι υπόλοιπες.
Ο ΟΦΗ είναι σε αναζήτηση Ελλήνων και ξένων παικτών, ενώ ήδη έχει γίνει μια συζήτηση με τους παίκτες που ανέβασαν την ομάδα στην Volley League, για τους οποίους η πρόθεση της ομάδας, είναι να μείνει ο βασικός κορμός.
Ωστόσο, οι τελικές αποφάσεις ανήκουν στον Γιάννη Καλμαζίδη, ο οποίος θα αξιολογήσει το ρόστερ και θα αποφασίσει.
"Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, για την συμφωνία μας, με τον Γιάννη Καλμαζίδη, για τα επόμενα δυο χρόνια.
Είναι τιμή μας, που θα συνεργαστούμε με ένα προπονητή τόσο μεγάλης αξίας και επιπέδου.
Με πρωταθλήματα, Κύπελλα, Λιγκ Καπ και μεγάλες εμπειρίες, σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Τον καλωσορίζουμε και πάλι στον ΟΦΗ μας και πιστεύουμε ότι μαζί του, θα ζήσουμε τις στιγμές που ονειρευόμαστε" αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ, για την συνεργασία του, με τον Γιάννη Καλμαζίδη, ένα απο τους κορυφαίους Ελληνες προπονητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη, απο την μέρα που ανέλαβε την ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ο νέος προπονητής της ομάδας, Γιάννης Καλμαζίδης, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, για την απόφαση του, να αποδεχθεί την πρόταση του ΟΦΗ, τη συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη και την κοινή τους φιλοδοξία, την ομάδα που οραματίζεται να χτίσει στην Κρήτη και τους 14 τίτλους, που έχει ο ίδιος κατακτήσει.
Ο νέος τεχνικός του ΟΦΗ, μίλησε ακόμη και για την πρώτη μεταγραφή, τον πολύπειρο Ανδρέα Ανδρεάδη, με τον οποίο ήταν μαζί στον Ολυμπιακό.
Ακούστε την συνέντευξη παρακάτω:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση τους, ευχαριστούν απο καρδιάς, τον επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ΠΑΕ ΟΦΗ, χειρουργό-ορθοπαιδικό Γιώργο Κουβίδη, για την άμεση ανταπόκριση του, στην περίπτωση του αθλητή του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Νικήτα Τάγγινη, ο οποίος κρίθηκε σκόπιμο να χειρουργηθεί, στον αστράγαλο, μετά απο τραυματισμό του.
Ο κ. Κουβίδης, ενδιαφέρθηκε αμέσως και πραγματοποίησε την επέμβαση χωρίς αμοιβή, κάτι που θέλουμε να επισημάνουμε και να τον ευχαριστήσουμε για αυτό, αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Ακόμη, ευχαριστεί, τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Ηλία Πουρσανίδη, για το ενδιαφέρον που έδειξε, για την υπόθεση αυτή.
Στο μεταξύ, η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και οι προπονητές, ευχαριστούν τους συναδέλφους τους, από το επιτελείο της Elite Ακαδημίας της ΠΑΕ (Πατεμτζής - Ελευθεριάδης - Μπουρουτζίκας - Πετράς - Συκιωτάκης - Κεφαλάκης), για την συμμετοχή στην εξαιρετική προπονητική ημερίδα, που διοργάνωσαν.
Επίσης τους ευχαριστούν, για την εξαιρετική συνεργασία που είχαν στην ασπρόμαυρη ποδοσφαιρική γιορτή που διοργάνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, αλλά και στα φιλικά παιχνίδια των τμημάτων Κ9 (2015) - Κ11 (2013) - Κ13 (2011) - 2014 και 2012 της Ακαδημίας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με τα αντίστοιχα τμήματα του δικτύου ΠΑΕ ΟΦΗ (Αθήνας, Ρεθύμνου, και Χανίων).