O πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), Μένανδρος Παντελλίδης και η Γραμματέας του ΕΑΚΗ Νατάσα Μπουρνάζου, παραβρέθηκαν στην 1η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη της Αθλητικής Κοινότητας με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, α΄ και β΄ βαθμού, με θέμα «Η Στρατηγική πρόκληση αξιοποίησης των Προγραμμάτων και Εκδηλώσεων Άθλησης για Όλους ως μοχλοί ανάπτυξης και ενεργητικής ένταξης στη Δια βίου Άθληση».
Η συνδιάσκεψη διεξήχθη, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με πρωτοβουλία του αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, και έγινε με σκοπό, την αξιοποίηση και αναβάθμιση των Προγραμμάτων και Εκδηλώσεων Άθλησης για Όλους.
Οι στόχοι των προγραμμάτων και το σύνθημα «Ζήσε Αθλητικά» αναλύθηκαν στους υπευθύνους αθλητισμού των Δήμων και των Περιφερειών, στους εκπροσώπους Ομοσπονδιών και Εθνικών Αθλητικών Κέντρων, αλλά και σε πλήθος Ολυμπιονικών και Πρωταθλητών.
Κοινός στόχος, η επιστράτευση όλων των δυνάμεων του Αθλητισμού, για πιο υγιείς κοινωνίες!



"Δημήτρη Παπυράκη, αγαπημένε Μητσάρα, των αποδυτηρίων μας, θα έχεις μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της ομάδας μας!" αναφέρει σε συλλυπητήρια ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ, για τον θρυλικό φροντιστή του ΟΦΗ, που έφυγε.
H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ για τον Δημήτρη Παπυράκη:
Η οικογένεια του ΟΦΗ πενθεί… Ο Δημήτρης Παπυράκης, ο “Μητσάρας” των αποδυτηρίων του ΟΦΗ δεν είναι πια κοντά μας.
Για περισσότερα από 35 χρόνια υπηρέτησε την ομάδα μας από τη θέση του φροντιστή, αποτελώντας ουσιαστικά τον φύλακα – άγγελο των αποδυτηρίων. Έζησε όλες τις ιστορικές στιγμές του ΟΦΗ και την 15ετή πορεία του Ευγένιου Γκέραρντ στην τεχνική ηγεσία. Η αγκαλιά του ήταν πάντα ανοιχτή για όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, γι’ αυτό και όλα αυτά τα χρόνια είχε ξεχωριστή θέση στην καρδιά τους!
Δημήτρη Παπυράκη, αγαπημένε “Μητσάρα” των αποδυτηρίων μας, θα λείψεις πολύ απ’ την οικογένεια του ΟΦΗ, αλλά θα έχεις μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της ομάδας μας!