Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι αφίξεις παικτών, συνεχίζονται στον ΟΦΗ.
Μετά τον Ηλία Χατζηθεοδωρίδη (αριστερός μπακ), ο ΟΦΗ έκλεισε και την θέση του δεξιού οπισθοφύλακα, με τον 28χρονο Ισπανό Borja Gonzalez.
Ο Borja Gonzalez, είναι η επιλογή του ΟΦΗ, γα την θέση του δεξιού μπάκ και θα διαδεχθεί τον Σουηδό Λάρσον, που αποτελεί παρελθόν.
Ο Gonzalez, θα υπογράψει για δυο χρόνια στον ΟΦΗ.
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, αγωνίστηκε στη La Liga 2 με την Burgos CF, με την οποία είχε συνολικά 32 συμμετοχές, 2 ασίστ και 1 γκολ. Στο παρελθόν έπαιξε τόσο σε χαμηλότερες κατηγορίες της χώρας του όσο και στο Μεξικό.
Ο Borja Gonzalez, είναι μεγαλωμένος ποδοσφαιρικά στην Ακαδημία της Rayo Vallecano, πριν αποκτηθεί από την Ατλέτικο Μαδρίτης, με την οποία έπαιξε στη 2η ομάδα.
Ο ΟΦΗ με σταθερά βήματα, επιχειρεί να καλύψει τα κενά που δημιουργήθηκαν απο τις αποχωρήσεις παικτών και να φτιάξει τον κορμό της ομάδας, για τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Ο ΟΦΗ περιμένει την τελική απάντηση του Γιον Τοράλ, ο οποίος έχει μεγαλύτερες οικονομικά προτάσεις, απο ομάδες εκτός Ευρώπης, για να διαπιστώσει αν θα πρέπει να κινηθεί για παίκτη και στη θέση του Ισπανού, μεσοεπιθετικού.
Για την περίπτωση του Τοράλ, είναι ακόμη, όλα ανοιχτά.
Πάντως, ο μεταγραφικός σχεδιασμός του ΟΦΗ, είναι αυτή τη στιγμή, σε φουλ ρυθμούς, ενόψει της πρώτης συγκέντρωσης, της ομάδας, στην 1η Ιουλίου και αναμένονται και άλλες ανακοινώσεις, ειδικά για την άμυνα.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Περιοδεία στην Κρήτη, πραγματοποιεί ο πρόεδρος της ΚΟΕ Κυριάκος Γιαννόπουλος.
Επισκέφτηκε Χανιά, Ρέθυμνο, Άγιο Νικόλαο και Ηράκλειο.
Ενώ, έδωσε το "παρών" στους κολυμβητικούς αγώνες που διεξάγονται για 10η συνεχόμενη χρονιά, στη μνήμη του προπονητή Τσέτσο Γκολομέεβ, στο Ηράκλειο, από τον Κολυμβητικός Όμιλος Ηρακλείου (Κ.Ο.Η.), υπό την αιγίδα της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και την συνδιοργάνωση του ΕΑΚΗ, της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου, με τη συμμετοχή 285 κολυμβητών απο 20 σωματεία.
Ο πρόεδρος της ΚΟΕ, είχε την ευκαιρία να συζητήσει με κολυμβητικούς παράγοντες της περιοχής, ενόψει και των εκλογών της Ομοσπονδίας.
O άλλοτε μεγάλος πολίστας και νυν κολυμβητικός παράγοντας, είχε την ευκαιρία για μια ακόμη φορά να ενημερωθεί για τα προβλήματα στην πισίνα του Ηρακλείου και την ανάγκη να προχωρήσει το έργο της κλειστής πισίνας.
Στην φωτογραφία, ο πρόεδρος της ΚΟΕ Kυριάκος Γιαννόπουλος, με την αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Αλεξία Μαρίνη, τον πρόεδρο της ΠΕΚΥΚΡ Γιώργο Ανδρουλάκη και τον πρόεδρο του ΕΑΚΗ Μένανδρο Παντελλίδη.

