Στο πένθος, βυθίστηκε η οικογένεια του αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Νίκου Μποχωρίδη.
Ο πλέι-μέικερ του ΟΦΗ, έχασε τον πατέρα του και τόσο ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, όσο η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, έσπευσαν με ανακοινώσεις του, να εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους, στον διακεκριμένο αθλητή της ομάδας.
Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι "το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια, στον αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Νίκο Μποχωρίδη, για το θάνατο του πατέρα του. Θερμά συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια Μποχωρίδη, για την μεγάλη απώλεια τους".
Ενώ η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, επίσημαίνει με τη σειρά της, ότι "η οικογένεια μπάσκετ του ΟΦΗ εκφράζει τη βαθιά θλίψη της για την απώλεια του πατέρα του Νίκου Μποχωρίδη, Στέλιου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή. Στέλουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους αγαπημένους του εκλιπόντα. Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.Η κηδεία του Στέλιου Μποχωρίδη θα τελεστεί την Πέμπτη (27/06) στις 18:45 στον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου, στον δρόμο Χαριλάου – Θέρμης".
Θερμά συλλυπητήρια και κουράγιο και απο εμάς στον καλό φίλο Νίκο Μποχωρίδη και την οικογένεια του, για την μεγάλη απώλεια τους.
Να ζήσουν να θυμούνται τον πατέρα τους και να τιμούν τη μνήμη του.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θλίψη στην μπασκετική κοινωνία του Ηρακλείου, έφερε ο χαμός, του άλλοτε μεγάλου σουτέρ του ΟΦΗ στην δεκαετία του '70, Κώστα Σουγιά.
Εφυγε στα 69 του χρόνια, νικημένος απο τον καρκίνο.
Εδωσε τη μάχη του, όπως έκανε ως αθλητής στα γήπεδα, αλλά αυτή την άνιση μάχη, δεν μπόρεσε να την κερδίσει.
Αυτό ήταν το τελευταίο σουτ, ενός μεγάλου σκόρερ, που άφησε εποχή, στα γήπεδα του Ηρακλείου, την δεκαετία του '70, σε δύσκολες εποχές, που το μπάσκετ στην Κρήτη, έκανε ουσιαστικά τα πρώτα του βήματα.
Συμπαίκτες του, αλλά και παράγοντες και προπονητές της εποχής, τον περιγράφουν σαν ...ταύρο.
Σαν ένα υπεραθλητή, με τρομερά φυσικά προσόντα, αλλά και ψυχικά αποθέματα.
Αλλά και σαν ηγέτη και νικητή. Δεν ήθελε με τίποτα να χάνει.
Το σουτ του, ήταν το σημείο αναφοράς, στο παιχνίδι του.
Πρόκειται για ένα απο τους κορυφαίους σουτέρ, που ανέδειξε το κρητικό μπάσκετ.
Κέρδισε τίτλους με τον ΟΦΗ, τόσο στα τμήματα υποδομής, όσον και με το ανδρικό.
Αργότερα έπαιξε και στο Ηράκλειο, αλλά κάπόια στιγμή και στη Γερμανία.
Η ζωντανή ιστορία του κρητικού μπάσκετ, ο Μιχάλης Δασκαλάκης με ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γράφει για τον Κώστα Σουγιά:
"Ο Κώστας Σουγιας ξεκίνησε το μπάσκετ απο το παιδικό του ΟΦΗ το 1970. Απο μικρός ειχε αδυναμία στο αθλημα και δούλεψε πολυ. Κέρδισε με τον ΟΦΗ το εφηβικό και ανδρικό πρωτάθλημα το 1972 αγωνιζόμενος ως παίδας. Το 1975 θα πάρει με τον ΟΦΗ παλι το ανδρικό και θα βγει πρώτος σκόρερ. Τη περίοδο 75/76 θα παίξει με το ΗΡΑΚΛΕΙΟ στη Β' Εθνική και θα επιστρέψει μετά στον ΟΦΗ, αλλά ένας τραυματισμός στο χέρι θα τον αναγκάσει να σταματήσει για ενα διάστημα. Στη συνέχεια θα αγωνιστεί σε σύλλογο στη Γερμανία.
Ο Κώστας ήταν ένας απο τους καλύτερους σουτέρ της εποχής του και διακρινόταν για τις τεχνικές αλλα και ψυχικές του ικανότητες, που τον ήθελαν πάντα νικητή".
Aιωνία του η μνήμη.
Εκεί ψηλά, τον περιμένει μεγάλο μπασκεττικό κοινό, της εποχής του, που έχει εγκαταλείψει τα εγκόσμια, όπως είναι ο Νίκος Τούλης, o Παύλος Βαρζακιάν, ο Ντέμης Ευαγγελινός, αλλά και άλλοι πρώην μπασκετικοί, αλλα και Ηρακλειώτες, καθώς ο Κώστας Σουγιάς, υπήρξε και ένα ενεργό πρόσωπο και αγαπητό, της κοινωνίας του Ηρακλείου.
Την Τετάρτη (19/6, 4μμ) στο νέο κοιμητήριο, η οικογένεια του Κώστα Σουγιά, συγγενείς, φίλοι και συμπάικτες, θα του πουν το τελευταίο αντίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θλίψη για τον άλλοτε μεγάλο άσο του ΟΦΗ
Σπουδαία επίδοση, για τη νεαρή ακοντίστρια του ΟΦΗ, Χρύσα Μαγουλάκη.
Με βολή στα 42.81, κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην Ελλάδα, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ18, που διεξήχθη στην Πάτρα.
Την αθλήτρια του ΟΦΗ, συνεχάρη και προσωπικά, η άλλοτε αθλήτρια-θρύλος και σήμερα πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα, η οποία βρέθηκε στην Πάτρα, για τους αγώνες.
"Μπράβο Χρύσα, μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία απο το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, που κάθε χρόνο κρατάει σταθερά ψηλά, τη σημαία του συλλόγου!" αναφέρει η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ .

