karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Κάθε μέρα και ένα story ανεβάζει απο το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Μιγκέλ Μεγιάδο, ο οποίος παραμένει στο Ηράκλειο και παρ' ότι ο ΟΦΗ έχει ανακοινώσει το τέλος της συνεργασίας μαζί του (όχι με ευθύνη, της ομάδας), εκείνος κάνει διακοπές στο Ηράκλειο και προπονείται καθημερινά στο ΒΑΚ.

Λένε ότι ο βήχας και η...καψούρα, δεν κρύβονται και αυτό πιστεύω συμβαίνει και με τον Μεγιάδο, για τον οποίο κανείς δεν έχει καταλάβει, γιατί δεν συνεχίζει στον ΟΦΗ!
Στην πρόταση που του έκανε η ομάδα, ο ίδιος είπε "ναί" και όταν ήρθε η ώρα των υπογραφών, ο Αργεντίνος παρέπεμψε τους παράγοντες του ΟΦΗ στον...μάνατζερ του, ο οποίος σήκωσε "μπαϊράκι".
Αυτό έφερε τη ρήξη, όπως έχει συμβεί με πολλές περιπτώσεις παικτών, που πέφτουν θύματα των ατζέντηδων.
Δεν ξέρω αν το ίδιο έχει συμβεί με τον Μεγιάδο, αλλά δε νομίζω ότι για 20-30 χιλιάδες, ο Μιγκέλ θα άφηνε τον ΟΦΗ για να πάει στην Καλλιθέα ή το Λεβαδειακό, όπως έχει γραφτεί ότι κουβεντιάζει.
Αν έχει, μια εντυπωσιακά καλύτερη οικονομική πρόταση, θα πήγαινα πάσο.
Οπως επίσης, αν ήθελε να γυρίσει στην χώρα του, μετά απο 6 χρόνια, στην Ελλάδα.
Τίποτε, απο όλα αυτά δεν συμβαίνει, ενώ δεν βλέπω και ...υπογραφή σε άλλη ομάδα, απο τον Μεγιάδο.
Μια και είναι εδώ όμως και ξημεροβραδιάζεται κάθε μέρα στο ΒΑΚ, μήπως θα ήταν μια καλή πρόταση, μια συζήτηση εκ του μηδενός;
Αν υπάρχει, έστω και ένα περιθώριο επανασύνδεσης, γιατί όχι;
Oι μεγάλες αγάπες, δεν σβήνουν ποτέ.
Αρκεί μια σπίθα, για να ξαναφουντώσουν...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Καραχάλιος εδώ, Καραχάλιος εκεί, Καραχάλιος παραπέρα.
Στο μεταγραφικό ρεπορτάζ του ΟΦΗ, ο 28χρονος πρώην αμυντικός μέσος του ΠΑΣ Γιάννινα, παίζει μπάλα ...μόνος του.
Διαβάζοντας δε, κάποια ρεπορτάζ, νομίζεις ότι ο ΟΦΗ αποκτάει, τον Έλληνα Γκατούζο!
Καλός παίκτης ο Καραχάλιος. Μηχανάκι στο κέντρο. Και Ελληνόπουλο. Προσωπικά τον προτιμώ, απο τον άχρωμο και άοσμο Γκλέιζερ, που δεν έδειξε απολύτως τίποτα, στον ΟΦΗ.
Φιλότιμος κόφτης, ο Καραχάλιος και με καλά τρεξίματα στο γήπεδο. Μέχρι εκεί όμως.
Οι υπερβολές, δεν βοηθάνε κανένα.
Ο μάνατζερ του, φαίνεται έχει κάνει καλή δουλειά, στο επικοινωνιακό προφίλ, του πελάτη του.
Και καλά κάνει, αυτή είναι η δουλειά του.
Ωστόσο, για όλα αυτά τα παιδιά, που προέρχονται απο ομάδες όπως η Καρδίτσα, ο Λεβαδειακός και ο ΠΑΣ Γιάννινα, η φανέλα του ΟΦΗ παραμένει βαριά. Για να μην πω, ασήκωτη.
Οπότε οι υπερβολικές αναφορές, γύρω απο το όνομα του, δεν βοηθούν ούτε τον ίδιο, ούτε την ομάδα, που θέλει να τον αποκτήσει, πληρώνοντας και ένα ποσό στον ΠΑΣ Γιάννινα, καθώς δεν είναι ελεύθερος, αλλά πιέζει να φύγει, για να μην παίξει στην Σούπερ Λίγκ 2.
Ο ΟΦΗ αποκτάει, ένα καλό παίκτη. Δούλεψε το παιδί αυτό, στα Γιάννινα, να βελτιώσει το όνομα του.
 
Ωστόσο, μην ξεχνάμε, ότι η ομάδα του έχασε την κατηγορία, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ας τον αφήσουμε λοιπόν, να δουλέψει και τα υπόλοιπα...στο γήπεδο.
Εκεί υπάρχει, ο ...καθρέφτης όλων. Κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί.
Με το καλό να έρθει, να έχει την υγεία του ο Καραχάλιος και να πραγματοποιήσει, τα όνειρα του.
Πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει τον ΟΦΗ, αλλά και η ομάδα να βοηθήσει και τον ίδιο, όπως έχει κάνει με τόσους και τόσους Ελληνες παίκτες.
Δείτε τον παρακάτω, σε ένα VIDEO με κάποιες επίλεκτες στιγμές.
 
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Ρε Γιώργο, ο ΟΦΗ αφήνει τον Μεγιάδο να φύγει για να κρατήσει τον Γκλέιζερ και δεν ανανεώνει τον Βούρο, για να κρατήσει τον Λαμπρόπουλο;" μου γράφουν ακροατές μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ. 92.1, οι οποίοι ζητούν απαντήσεις, τις οποίες βέβαια μόνο η διοίκηση και εκείνοι που χειρίζονται τα θέματα αυτά, μπορούν να δώσουν με ακρίβεια.
Πάντα το κριτήριο των φιλάθλων, έχει τη σημασία του και πρέπει σε ένα βαθμό, να λαμβάνεται υπόψιν.
Και αυτό το καλοκαίρι, ο κόσμος του ΟΦΗ, δεν δείχνει ενθουσιασμένος, απο τις πρώτες αποφάσεις της σεζόν.
Χρειάζεται βέβαια υπομονή, ώστε να δούμε συνολικά το πλάνο ενίσχυσης της ομάδας, που έχει κατά νου, η διοίκηση και ο Δέλλας.
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία στην παρούσα φάση, είναι να διαπιστώσουμε, αν εκείνοι που θα έρθουν, είναι καλύτεροι απο εκείνους που έφυγαν.
Πάνω σε αυτό, φαίνεται να έχουμε ακόμη δρόμο.
Η προετοιμασία ξεκινάει 1 Ιουλίου, αλλά ο ΟΦΗ φαίνεται ότι θα χρειαστεί 7-8 ΕΝΔΕΚΑΔΑΤΕΣ μεταγραφές (τουλάχιστον δυο στόπερ, δυο μπακ, ένα κεντρικό χαφ, τουλάχιστον ένα εξτρέμ, ένα ακόμη επιθετικό και ίσως κάτι ακόμη, ενώ ίσως υπάρχει και κάποια πώληση ποδοσφαιριστή, που δημιουργήσει κενό που θα χρειαστεί να αντικατασταθεί), για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα του.
Παίκτες υπάρχουν βέβαια στην αγορά, αλλά οι επιλογές, θα δείξουν και την δυνατότητα της επένδυσης, που θέλει να κάνει η διοίκηση, για την ομάδα που θα παρουσιάσει, τη νέα σεζόν.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι μέχρι τώρα, οι Ελληνικές ομάδες, κινούνται στα πολύ...ρηχά στις μεταγραφές.
Ισως στο επόμενο δεκαήμερο, να έχουμε μια καλύτερη εικόνα, για το πού πάει το πράγμα.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi