Μετά την Μπέβερεν (3-0), ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα και απο την Βέλγική Μπερσχοτ με 3-1, αλλά αυτή τη φορά η ομάδα του Τραϊανου Δέλλα, είχε πιο ανταγωνιστική παρoυσία, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, όπου ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Ισέκα (του ακυρώθηκε και ένα ακόμη γκολ σε οριακό οφσάιντ μέσω VAR) και είχε για 35 λεπτά πολύ καλή παρυσία σαν ομάδα.
Το ημίχρονο έληξε 1-1, με την Μπέρσχοτ να ισοφαρίζει στο 39' με σουτ έξω απο την περιοχή, το οποίο δεν μπόρεσε να βγάλει στη γωνία του ο Χρηστογεώργος.
Στο δεύτερο μέρος, ο ΟΦΗ άλλαξε ενδεκάδα, οι Βέλγοι πέτυχαν άλλα δυο τέρματα (το δεύτερο στις καθυστερήσεις) και πήραν τη νίκη με 3-1.
Ο Τραϊανός Δέλλας, χρησιμοποίησε δυο ενδεκάδες και σε αυτό το φιλικό παιχνίδι.
ΟΦΗ: Χριστογεώργος, Γκονθάλεθ, Χατζηθεοδωρίδης, Λαμπρόπουλος, Χριστόπουλος, Καραχάλιος, Μπάκιτς, Νέιρα, Ριέρα, Αποστολάκης και Ισέκα.
Στο δεύτερο ημίχρονο έπαιξαν οι: Σωτηρίου, Μπρεσάν, Χνάρης, Μαρινάκης, Αμπάντα, Γκαγιέγος, Κουτεντάκης, Θεοδοσουλάκης, Χιμένεθ, Φανουράκης, Φαϊτάκης.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Εκλεισε τα στόματα των ανταγωνιστών του, που του ασκούσαν κριτική για την ακατάλληλη πλέον Ολυμπιακή εγκατάσταση στην Παιανία , το λεγόμενο "σπίτι του βόλεϊ" και καταστροφολογούσαν εναντίον του, για την έδρα που θα έχουν οι Εθνικές ομάδες βόλεϊ, ο πρόεδρος της Ομοπονδίας (ΕΟΠΕ) Γιώργος Καραμπέτσος.
Σε μια τρομερή ρελάνς, ενόψει και των εκλογών της Ομοσπονδίας (μετά τον Σεπτέμβριο), ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ, μετά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, πέτυχε να παραχωρηθούν στις Εθνικές ομάδες βόλεϊ:
-Το νέο Πολυδύναμο του ΟΑΚΑ που κατασκευάζεται.
-Το γυμναστήριο Τ4 της Μίκρας στη Θεσσαλονίκη που είχε ρημάξει και ανακατασκευάζεται.
-Μία μεγάλη Ολυμπιακή εγκατάσταση για τους επίσημους αγώνες που σύμφωνα με πληροφορίες είναι το κλειστό Ολυμπιακό Κέντρο Παλαιού Φαλήρου (τάε κβο ντο).
Δίχως πολλά λόγια, αλλά μόνο με έργα, ο Καραμπέτσος, έκανε το colpo grosso, δίνοντας μόνιμη λύση στο φλέγον ζήτημα στέγασης των Εθνικών ομάδων.
H Ομοσπονδία χαρακτηρίζει με ανακοίνωση της "ιστορική ημέρα για το Ελληνικό βόλεϊ και τις Εθνικές ομάδες βόλεϊ όλων των κατηγοριών" καθώς όπως τονίζει ο υπουργός αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης ανακοίνωσε στον πρόεδρο της ΕΟΠΕ Γιώργο Καραμπέτσο τα στάδια που θα χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των εθνικών συγκροτημάτων.
Οι ανάγκες των Εθνικών ομάδων στην Αθήνα θα εξυπηρετούνται στο (υπό ανέγερση) Πολυδύναμο Κλειστό Γυμναστήριο του ΟΑΚΑ και εκείνων στη βόρεια Ελλάδα στο γυμναστήριο Τ4 του Αθλητικού Κέντρου της Μίκρας («Μίκρα 4», που πρόκειται να λειτουργήσει σύντομα)!
Επίσης συζητήθηκε και το ζήτημα της χρήσης μιας ακόμα μεγάλης Ολυμπιακής εγκατάστασης στην Αθήνα για τους αγώνες των διεθνών διοργανώσεων των Εθνικών ομάδων ανδρών και γυναικών, αλλά για το θέμα αυτό θα υπάρξει νέα συνάντηση".
Ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ, Γιώργος Καραμπέτσος, δήλωσε για την εξέλιξη αυτή ότι «είμαι συγκινημένος και χαρούμενος διότι μία ακόμα δέσμευση της διοίκησής μας γίνεται πραγματικότητα. Με τον Υπουργό Αθλητισμού είχαμε πολύμηνη συνεργασία για το ζήτημα αυτό και πιστεύω πως γίνεται το καλύτερο δυνατό. Το βόλεϊ είναι ένα δημοφιλές άθλημα που χρειάζεται ευρύχωρα και σύγχρονα στάδια για να αναπτυχθεί.
Οι Εθνικές ομάδες, οι ομοσπονδιακοί προπονητές, οι αθλητές και οι αθλήτριες θα έχουν σύντομα στη διάθεση τους δύο υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις μέσα στους αστικούς ιστούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με άμεση πρόσβαση, ασφάλεια και κοντά σε ξενοδοχειακές μονάδες, το Πολυδύναμο του ΟΑΚΑ και το Τ4 του Ε.Α.Κ. Μίκρας. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Βρούτση και τους συνεργάτες του που άκουσαν προσεκτικά τα προβλήματα της ΕΟΠΕ και του ελληνικού βόλεϊ. Καταθέσαμε τα επιχειρήματα μας και τεκμηριώσαμε τις ανάγκες μέσα από τον πλούσιο αγωνιστικό σχεδιασμό. Κρατήσαμε χαμηλούς τόνους και μιλάμε πάλι με έργα».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Eστω και λίγο καθυστερημένα, καθώς το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, στην Ολλανδία ολοκληρώθηκε και πλέον μένουν 20 μέρες, για την έναρξη του πρωταθλήματος (18/8), αλλά και δυο φιλικά παιχνίδια στην Ελλάδα (με Καλλιθέα στις 3/8 στο Γεντί Κουλέ και Ατρόμητο 8/8 στο Περιστέρι), ο ΟΦΗ κλείνει τα μεταγραφικά του μέτωπα.
Η κρητική ομάδα, ολοκληρώνει στα επόμενα 24ωρα την 5η της φετινή μεταγραφή, που θα είναι ο 23χρονος Αργεντίνος εξτρέμ Thiango Nuss, τον οποίο ο ΟΦΗ, αποκτά με την μορφή δανεισμού για ένα χρόνο, απο την Argentinos Juniors.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, αναμένεται να πάρει χρόνο, συμμετοχής, στο φιλικό παιχνίδι με την Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ (3/8, 6.30μμ).
Με το Νuss ο ΟΦΗ, ανεβάζει στις 5 τις φετινές μεταγραφές του, μετά τους Γκονζάλες (δεξιός μπάκ), Χατζηθεοδωρίδης (αριστερό μπάκ), Χριστόπουλος (στόπερ), Καραχάλιος (αμυντικός μέσος).
Η 6η μεταγραφή του ΟΦΗ, πιθανότατα θα είναι ο 26χρονος υψηλόσωμος (1μ92) Γάλλος σέντερ-φορ Αντριου Γιούνγκ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος απο την Οστάνδη και έχει αγωνιστεί ακόμη σε Βαλενσιέν και Νανσί σε Γαλλία και Βέλγιο. Τελευταία του ομάδα, η Βαλενσιέν με την οποία είχε 5 γκολ και 2 ασιστ σε 29 παιχνίδια.
Ο Γάλλος φορ, είναι δυνατός και ικανός στο ψηλό παιχνίδι και θα μπορεί να παίξει τόσο μαζί με τον Ισέκα στην επίθεση, αλλά να είναι και "μπακ απ" του Βέλγου επιθετικού.
Ο Γιούνγκ, αναμένεται να υπογράψει διετές συμβόλαιο με τον ΟΦΗ και αν όλα πάνε καλά, θα είναι μέσα στην εβδομάδα στο Ηράκλειο, για να τεθεί και αυτός στην διάθεση του Τραϊανού Δέλλα.
Ο ΟΦΗ εξακολουθεί να αναζητάει ένα βασικό παίκτη για το κέντρο της άμυνας του, που έχει δείξει αστάθεια.
Ισως αυτή, η προσθήκη, του στόπερ δηλαδή, να είναι και η τελευταία φετινή μεταγραφή.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO αγωνιζόμενο, τον Γάλλο επιθετικό, Αντριου Γιούνγκ, που βρίσκεται στο μεταγραφικό "κάδρο" του ΟΦΗ και όλα δείχνουν, ότι θα αποτελέσει την 6η προσθήκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καθαρόαιμος εξτρέμ-Αυτός είναι ο παίκτης που φέρνει ο ΟΦΗ