Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Καμπανάκι" χτύπησε ο Τραϊανός Δέλλας, για την καθυστέρηση των μεταγραφιών υποθέσεων του ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα, είναι στο τελικό στάδιο, της ολοκλήρωσης, του βασικού σταδίου, της προετοιμασίας της στην Ολλανδία και ο προπονητής του ΟΦΗ, είναι στο...περίμενε, για ένα κεντρικό αμυντικό, ένα δεξί εξτρέμ, ένα μεσοεπιθετικό και ένα ακόμη φορ, που θα πλαισιώσει τον Ιζέκα.
Μετά τη φιλική νίκη του ΟΦΗ (2-0), επι μιας ομάδας, άνεργων Ολλανδών ποδοσφαιριστών, ο προπονητής του ΟΦΗ, τα είπε...όλα, για τις μεταγραφικές ανάγκες του ΟΦΗ.
Ο Δέλλας, μίλησε ανοιχτά, για την ανάγκη απόκτησης παικτών ποιότητας, ενδεκαδάτους παίκτες, που θα ανεβάσουν το επίπεδο της ομάδας.
Οπως ανέφερε, χωρίς να κρυφτεί πίσω απο το δάχτυλο του, «χρειαζόμαστε παιδιά που έχουν διαφορετική ποιότητα από τα παιδιά των ακαδημιών που δουλεύουν καθημερινά και δείχνουν καλά στοιχεία".
Εξέφρασε όμως και την αισιοδοξία, ότι "αυτό που θέλουμε να κάνουμε, νομίζω, ότι θα το καταφέρουμε".
Ο ΟΦΗ μετά απο δυο ήττες απο Μπέβερεν (3-0) και Μπίρσοτ (3-1), πέτυχε την πρώτη του νίκη με 2-0, χάνοντας μάλιστα και ένα τσουβάλι γκολ (είχαν και ένα δοκάρι οι αντίπαλοι), αλλά ο Δέλλας, δεν ενθουσιάστηκε απο την δυναμικότητα του αντιπάλου, για να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Οπως είπε με ειλικρίνεια, ο προπονητής του ΟΦΗ "ο αντίπαλος δεν ήταν αυτός που θα ήθελα για να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά σημασία έχει να βλέπεις τι προσπαθεί να κάνει η ομάδα σου μέσα στο γήπεδο και σε αυτό το κομμάτι δείξαμε πολύ καλά πράγματα. Αυτό που θέλαμε να δούμε σε μεγάλο διάστημα, το είδαμε και από τις δύο ομάδες που χρησιμοποιήσαμε. Τα παιδιά έτρεξαν αρκετά, φαίνεται ότι τα πόδια τους αρχίζουν και γίνονται πιο ελαφριά".
Στις 24/7 με την Μπρέντα (8μμ), το τελευταίο φιλικό του ΟΦΗ, ο οποίος επιστρέφει την Παρασκευή (26/7) στην Ολλανδία.
Λόγω της καθυστέρησης, που έχει παρατηρηθεί στις μεταγραφές, ο Δέλλας, θα επιχειρήσει να προβάρει ενδεκάδα για το πρωτάθλημα στα φιλικά στην Ελλάδα, με την Καλλιθέα (3/8) στο Γεντί Κουλέ και τον Ατρόμητο (8/8) στο Περιστέρι.
Πρώτος αντίπαλος του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, η ΑΕΚ, στις 17 ή 18/8, στην άδεια απο κόσμο OPAP ARENA, λόγω τιμωρίας που κουβαλάει απο πέρσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκη ο ΟΦΗ, γκολάρα ο Γκονζάλες (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με μεγάλο πρωταγωνιστή ξανά τον Ισέκα, ο ΟΦΗ αν και βρέθηκε να χάνει με 1-0, τελικά κέρδισε με 1-2 την Ολλανδική Μπρέντα και είπε αντίο στην Ολλανδία, με μια νίκη-ηθικού.
Ο Βέλγος επιθετικός του ΟΦΗ, δεν σκόραρε, αλλά κέρδισε το πέναλτι με το οποιο ο Μπάκιτς έκανε το 1-1, ενώ απο δική του προσπάθεια, ήρθε και το δεύτερο γκολ του ΟΦΗ με τον Γκαγιέγος, για το τελικό 1-2.
Ο ΟΦΗ με δυο ήττες (απο Μπέβερεν με 3-0 και Μπίρσχοτ με 3-1) και δυο νίκες (1-2 τη Μπρέντα και 2-0 μια ομάδα άνεργων Ολλανδών ποδοσφαιριστών), επιστρέφει στην Ελλάδα, για το τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας του.
Στην Ελλάδα, τον περιμένουν δυο ακόμη πρόβες, αυτή τη φορά με άρωμα Σούπερ Λίγκ, απέναντι στην Καλλιθέα (3/8 Γεντί Κουλέ) και τον Ατρόμητο (8/8) στο Περιστέρι, πριν μπεί στη μάχη του πρωταθλήματος (18/8 πρεμιέρα με την ΑΕΚ στην άδεια OPAP ARENA).
Ο ΟΦΗ, με την Μπρέντα, δεν ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, οι Ολλανδοί προηγήθηκαν στο 6' με τον Κόστορζ να σκοράρει με κεφαλιά, αφύλακτος στην καρδιά της περιοχής.
Στο 29', σε ένα κακό πρώτο ημίωρο για τον ΟΦΗ, μετά απο τραγικό λάθος του Λαμπρόπουλου, ο Χριστογεώργος, βγήκε νικητής στο τετ-α-τετ με τον Κόστορζ και γλύτωσε το 2-0.
Ο ΟΦΗ είχε φανεί επιθετικά στο 14' όταν ο Μπόρχα Γκονζάλες, βρήκε ωραία στην απέναντι πλευρά τον Ιζέκα, αλλά το σουτ του Βέλγου δεν ήταν καλό και η μπάλα έφυγε πάνω απο τα δοκάρια.
Στο 35' όμως, ο Ισέκα που έχει ξεκινήσει καλά τη σεζόν, έβαλε ωραία τη μπάλα μπροστά του, μπήκε στην περιοχή, ανατράπηκε και κέρδισε το πέναλτι.
Το εκτέλεσε ο Μπάκιτς και έκανε το 1-1.
Στο 39' ο ΟΦΗ άγγιξε το 1-2, όταν ξανά μετά απο ωραία σέντρα του Γκονζάλες, ο Καραχάλιος με κοντινή κεφαλιά -ψαράκι δεν κατάφερε να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα σε μια σπουδαία ευκαιρία για τον ΟΦΗ.
Οι Ολλανδοί απάντησαν στο 44′ με τον Γιάροσεκ να σουτάρει και τον Λαμπρόπουλο να αποκρούει την μπάλα πριν απειλήσει την γραμμή τέρματος. Το ιμίχρονο έληξε με 1-1.
Στο 57' ο ΟΦΗ έφτασε στην ανατροπή. Ο Γκονθάλες έκανε ξανά συρτή σέντρα στον Ισέκα, αυτός συνδιάστηκ με τον Χιμένεθ, βασάνισε την άμυνα της Μπρέντα και ο Γκαγιέγος που ήρθε απο πίσω με πλασέ έστειλε τη μπλαλα στα δίχτυα για το 2-1, που ήταν και το τελικό, καθώς στο υπόλοιπο διάστημα του αγώνα, δεν έγινε η μεγάλη φάση.
Η αρχική ενδεκάδα του ΟΦΗ (Τραϊανός Δέλλας): Χριστογεώργος, Λαμπρόπουλος, Χριστόπουλος, Χατζηθεοδωρίδης, Μπόρχα, Γαγιέγος, Καραχάλιος, Μπάκιτς, Ριέρα, Αποστολάκης, Ισέκα.
Έπαιξαν και οι: Μπάουμαν, Μπρεσάν, Χνάρης, Μαρινάκης, Νέιρα, Κουτεντάκης, Αδαμάκης, Φαϊτάκης, Σημαντηράκης, Χιμένεθ, Θεοδοσουλάκης, Ζαχαριουδάκης, Αμπάντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο βασικός κορμός που θα στηριχθεί ο Δέλλας, μέχρι να γίνουν μεταγραφές