karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο καθ' ένας μπορεί να έχει τη γνώμη του, αλλά στα δικά μου μάτια, ο μεταγραφικά λειψός (ακόμη) ΟΦΗ, στο φιλικό με την Βέλγικη Μπέρσχοτ (3-1), ήταν καλύτερος του αναμενομένου!

Στο πρώτο 35λεπτο, συνέλλαβα αρκετές φορές τον εαυτό μου, να του αρέσει :

- το πρέσινγκ της ομάδας στον αντίπαλο,

-τον "πεινασμένο" να σκοράρει Ισέκα, ο οποίος έπαιξε πολύ έξυπνα στην πλάτη της άμυνας του αντιπάλου και έδειξε ότι είναι φορ- κλάσης,

-τον Αποστολάκη που έτρεξε πολύ, σε ρόλο δεξιού εσωτερικού μέσου,

-τον Μπάκιτς, που θα είναι και φέτος το σημείο αναφοράς της ομάδας,

-τα ανεβάσματα του Χατζηθεοδωρίδη, απο την αριστερή πλευρά,

-αλλά και την γενικά καλή αμυντική λειτουργία του πρώτου ημιχρόνου, που δεν έδωσε αφορμές στον αντίπαλο, για καθαρές ευκαιρίες.

Τα τρία γκολ που δέχθηκε για δεύτερο φιλικό παιχνίδι, η ομάδα του ΟΦΗ (είχε χάσει με 3-0 με αποκαρδιωτική εμφάνιση στο πρώτο φιλικό με την Μπέβερεν), θα πρέπει σίγουρα να προβληματίσουν, αλλά η εικόνα της ομάδας στο πρώτο 35λεπτο, είναι σίγουρα, κάτι απο το οποίο ο Δέλλας, μπορεί να ξεκινήσει, για το χτίσιμο της φετινής ομάδας, περιμένοντας ασφαλώς και τις 3-4 αναγκαίες μεταγραφές που πρέπει να γίνουν, ώστε να στηριχθεί η ομάδα και ο ίδιος ο προπονητής!

Η ενδεκάδα του πρώτου μέρους, θα μπορούσε να είναι μια κόπια,πολύ κοντά σε αυτήν του πρωταθλήματος, με τον ΟΦΗ να αναζητάει ακόμη ένα βασικό στόπερ, ένα δεξί εξτρέμ και ένα επιθετικό μέσο.

Ο Δέλλας ξεκίνησε με τους Χριστογεώργο, Γκονθάλεθ, Χατζηθεοδωρίδη, Λαμπρόπουλο, Χριστόπουλο, Καραχάλιο, Μπάκιτς, Νέιρα, Ριέρα, Αποστολάκη, Ισέκα.

Αφησε εκτός τον Μπάουμαν που έπαιξε βασικός στο πριηγούμενο φιλικό, για να μοιράσει δίκαια το χρόνο στους τερματοφύλακες, ενώ ο Γκαγιέγος, έπαιξε στο δεύερο ημίχρονο.

Το πρώτο χαμόγελο, έσκασε στα χείλη μου, στην ωραία συνεργασία του Ισέκα με τον Αποστολάκη, την εξαιρετική μπαλιά του τελευταίου και το άριστο τελείωμα του πρώτου, για το 0-1, που ακυρώθηκε τελικά, καθώς στο φιλικό υπήρχε...VAR (άλλο παλι και τούτο, σε φιλικό παιχνίδι!) και η οριακή, αλλά υπέροχη επιθετική φάση του ΟΦΗ, θεωρήθηκε ως μη γενόμενη!

Ο ΟΦΗ δεν το έβαλε κάτω όμως και πέντε λεπτά αργότερα, ο ΟΦΗ έπαιξε γρήγορα το φάουλ, ο Μπάκιτς βρήκε τον Ισέκα και αυτός με ένα φανταστικό σουτ, έβαλε τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού για το 0-1, που θα μπορούσε να είναι 0-2.

Στο 32' ο ΟΦΗ θα μπορούσε να σκοράρει και τρίτη φορά, όταν στην κοφτή μπαλιά του Ριέρα, ο Ισέκα πετάχτηκε γρήγορα, αλλά ο τερματοφύλακας έδιωξε.

Στην μοναδική άτυχη στιγμή, του πρώτου μέρους για την άμυνα του ΟΦΗ, στο 39' ο Χριστογεώργος άργησε να πέσει στη γωνία του και οι Βέλγοι ισοφάρισαν με ένα σουτ απο το ύψος της περιοχής και το ημίχρονο έληξε με 1-1.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Δέλλας, άλλαξε ενδεκάδα και το κενρικό δίδυμο Μπρεσάν-Χνάρης, δεν ήταν το ίδιο ανταγωνιστικό, με τους Χριστόπουλο-Λαμπρόπουλο, όπως και η ενδεκάδα συνολικά με αρκετά νέα παιδιά, που έτρεξαν πάντως και πάλεψαν στο γήπεδο.

Οι Βέλγοι εκμεταλλεύτηκαν το ύψος του Κειτά και στο 57' έκαναν το 2-1, σε μια φάση στο κέντρο της άμυνας του ΟΦΗ.

Ο ΟΦΗ δεν παράτησε όμως το παιχνίδι.

Στο 73' είχε μια μεγάλη φάση με το νεαρό Φανουράκη, ο οποίος απο κοντά δεν κατάφερε να σκοράρει.

Στο 91' ο Σημαντηράκης με το αριστερό έστειλε τη μπάλα λίγο έξω απο τα δοκάρια.

Και στο 93' σε μια κόντρα επίθεση, όπου ο ΟΦΗ είχε βγεί μπροστά για το 2-2 και η άμυνα πιάστηκε αδιάβαστη, έγινε το 3-1, με τον Ρέινερς να στέλνει με δυνατό σουτ, τη μπάλα στα δίχτυα του Σωτηρίου.

 

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με γκολάρα του Ισέκα, αλλα ηττήθηκε με 3-1 απο τη Βέλγικη Μπέρσχοτ (VIDEO)

Ενα ακόμη ταλεντάκι απο την ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, κάνει το... ιδανικό δρομολόγιο, προς τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ.

Ο 14χρονος Μιχαήλ - Άγγελος Παναγιωτάκης (γεν. 2011), παιδί απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ, έχοντας περάσει από όλες της ηλικιακές βαθμίδες εκπαίδευσης, επιλέχθηκε να στελεχώσει τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ και την ομάδα Κ15 του συλλόγου.

"Η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εξακολουθεί να αποτελεί τον πιο "πιστό" τροφοδότη, των τμημάτων υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ και είμαστε χαρούμενοι, αλλά υπερήφανοι για αυτό!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.

"Μιχαήλ - Άγγελε, άνοιξε τα φτερά σου και όλοι εμείς είμαστε εδώ για να σε καμαρώσουμε κάποια στιγμή στην πρώτη ομάδα" προσθέτει, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ακαδημία ποδοσφαίρου.

Στην φωτογραφία, ο 14χρονος Μιχαήλ - Άγγελος Παναγιωτάκης, με τον Βασίλη Μαραγκάκη, που είναι επικεφαλής προπονητής της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Μεγάλη επιτυχία, για τους δυο 14χρονους αθλητές του ΟΦΗ, Γιάννη Γωνιωτάκη (15/03/2010, 1μ85, ακραίος) και Κώστα Λαγκουβάρδο (13/4/2010, 1μ87, διαγώνιο). Κατέκτησαν με την Εθνική ομάδα U16 (παμπαίδων) το Βαλκανικό πρωτάθλημα!

Το Βαλκανικό πρωτάθλημα στα κορίτσια (U17), είχε κατακτήσει πέρσι και η αθλήτρια του ΟΦΗ, Εύη Πρινιωτάκη.

Να σημειωθεί ότι, με την Εθνική παμπαίδων αγωνίστηκαν και άλλα δυο κρητικόπουλα, ο  Στέφανος Παχιαδάκης (Γ.Ε.Ηρακλείου, 1.79 Ακραίος 20/09/2010) και ο Νικόλαος Παχάκης  (Ο.Κ.Α.Αρκάδι, 1.87 Διαγώνιος 3/3/2010)

Με ανακοίνωση του το ΤΑΑ ΟΦΗ βόλεϊ συγχαίρει τους δυο αθλητές του, τον Γιάννη Γωνιωτάκη και τον Κώστα Λαγκουβάρδο, αλλά και όλα τα παιδιά της Εθνικής, για την κατάκτηση του Βαλκανικού πρωταθλήματος. Οπως αναφέρει : "Γιάννη και Κώστα, πολλά μπράβο! Μακάρι, αυτή να είναι η αρχή για σας, ώστε να κατακτήσετε ακόμη μεγαλύτερες κορυφές, με τη γαλανόλευκη! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους προπονητές, για την σπουδαία επιτυχία" αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ.

Το Βαλκανικό πρωτάθλημα για την Εθνική παμπαίδων ήρθε με πανηγυρικό τρόπο και  με 3Χ3 νίκες απέναντι σε Ρουμανία, Σερβία και Τουρκία, κατακτώντας αήττητη το τρόπαιο!

Στο τελευταίο παιχνίδι στο κλειστό του Μουζακίου, η γαλανολευκη επικράτησε της Τουρκίας με 3-2 σετ, κάνοντας φοβερή ανατροπή από 0-2 σετ.

Οι παίκτες του Γιώργου Ουτζή με αντεπίθεση διαρκείας αν και βρέθηκαν με την πλάτη στον τοίχο με στοχευμένο σερβίς και καλό μπλοκ-άμυνα έφυγαν θριαμβευτές από το Μουζάκι, με νίκη με 15-13 στο ται-μπρέικ.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε εδώ φωτογραφίες

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi