Αιχμές για την διαιτησία, άφησε ο Τραιανός Δέλλας, μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Ατρόμητος 1-1, με τον ΟΦΗ να δέχεται την ισοφάριση στις καθυστερήσεις, σε μια φάση που οι άνθρωποι της κρητικής ομάδας, διαμαρτύρονται ότι δόθηκε ανάποδο πλάγιο, απο το οποίο ξεκίνησε η φάση για το το γκολ της ομάδας του Περιστερίου.
Οπως είπε ο Δέλλας, “όταν ένα γήπεδο αποδοκιμάζει έναν διαιτητή, δεν μπορεί να βλέπει λάθος. Λάθος άνθρωποι παίρνουν δημοσιότητα. Μπήκαμε με ένταση στο παιχνίδ και καταφέραμε να σκοράρουμε. Στο δεύτερο ημίχρονο δώσαμε μεγαλύτερη βάση, στην κατοχή και έγινε αυτή η φάση που έκρινε το παιχνίδι μας στέρησε τη νίκη. Θα συνεχίσουμε την δουλειά μας με το ήθος και την τιμή, που έχει αυτή η ομάδα. Είχα πει ότι η έδρα μας πρέπει να είναι το δυνατό μας σημείο, όμως πολλές φορές, στο δυσκολεύουν κάποια πράγματα”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με ένταση και αποβολές, τελείωσε το παιχνίδι ΟΦΗ-Ατρόμητος 1-1 στο Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 9' με τον Γκονζάλεθ, ο Ατρόμητος, ισοφάρισε στο 92' με τον Καλοσκάμη.
Στο 97' αποβλήθηκε ο Μανσούρ του Ατρομήτου, με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Στο 100' Κίνι και Ισέκα, αλληλοχτυπήθηκαν και ο διαιτητής απέβαλε και τους δυο.
Μεγάλη απώλεια για τον ΟΦΗ, καθώς έχασε τον βασικό του σέντερ φορ, ενόψει του αγώνα, στον Βόλο.
Πολλά τα παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ, απο τον διαιτητή Κατοίκο, για την φάση του γκολ της ισοφάρισης του Ατρομήτου.
Υποστήριζαν ότι το πλάγιο, ήταν υπέρ του ΟΦΗ, αλλά δόθηκε υπέρ του Ατρομήτου.
Με ένταση και αποδοκιμασίες, ολοκλήρώθηκε η αναμέτρηση στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ζωγράφιζε ο Αποστολάκης, γκολ ο Γκονζάλεθ
ΣΟΚ στο 92'΄για τον ΟΦΗ, που κρατούσε το τρίποντο με τον Ατρόμητο στα χέρια του, αλλά το έχασε.
Απο ενέργεια του Ουάρντα ο 19χρονος επιθετικός Καλοσκάμης (ντεμπούτο στην Σούπερ Λίγκ), που μπήκε αλλαγή, έκανε το 1-1 και έτσι σε ένα ακόμη παιχνίδι ο κακός δαίμονας του ΟΦΗ, Ατρόμητος, χτυπάει στις καθυστερήσεις.
Πολλές διαμαρτυρίες, απο τους παίκτες του ΟΦΗ, για το πλάγιο που εκτέλεσε ο Ατρόμητος στην ισοφάριση, ότι δόθηκε ανάποδα απο τον διαιτητή.
Εξαλλος ο Δέλλας, αποβλήθηκε ο συνεργάτης του, Βασίλης Μπορμπόκης, απο τον διαιτητή Κατοίκο.
Δραματικό το φινάλε για τον ΟΦΗ, που κρατούσε το τρίποντο με το γκολ του Γκονζάλεθ, αλλά ο Ατρόμητος, είχε ξανά την τελευταία λέξη στο παιχνίδι.
Τελικό αποτέλεσμα 1-1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ζωγράφιζε ο Αποστολάκης, γκολ ο Γκονζάλεθ