Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν απελπιστικά λίγος, για το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας, με τον Ατρόμητο, στο Γεντί Κουλέ (1-1), αλλά τα παιδιά της θύρας 4, με δυνατή φωνή σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν σταμάτησαν, ούτε λεπτό, να εμψυχώνουν τους παίκτες.
Η θύρα 8, ήταν η πιο γεμάτη κερκίδα του γηπέδου. Στις άλλες θύρες υπήρχαν μεγάλα, κενά.
Η προσέλευση του κόσμου, δεν ξεπέρασε τις 2500 χιλιάδες, αριθμός πολύ μικρός αν μιλάμε για το πρώτο φετινό επίσημο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ.
Σίγουρα στη χαμηλή προσέλευση του κόσμου, έπαιξε ρόλο και ο νέος τρόπος πρόσβασης στο γήπεδο, που δημιούργησε προβλήματα στους φιλάθλους.
Πολλοί προτίμησαν, την τηλεόραση, απο τις...εφαρμογές και την ταυτοποίηση.
Ταλαιπωρία και για πολλούς τουρίστες, οι οποίοι ήταν και πάλι αρκετοί, και προσπαθούσαν να βρούν τρόπο να μπούν στο γήπεδο, με τη βοήθεια των ανθρώπων της ομάδας, κατεβάζοντας την εφαρμογή gov wallet, για την ταυτοποίηση του εισιτηρίου.
Οσοι κατάφερναν να μπούν στο γήπεδο, έδειχναν ανακουφισμένοι απο την ταλαιπωρία.
Πάντως το παιχνίδι είχε παλμό, με τον ΟΦΗ να εμφανίζεται αγωνιστικά βελτιωμένος, σε σχέση με την πρεμιέρα με την ΑΕΚ, αλλά να ισοφαρίζεται στις καθυστερήσεις, απο ένα Ατρόμητο, που είχε πάντως μεγάλες ευκαιρίες, στο Γεντί Κουλέ.
Eπόμενο εντός έδρας παιχνίδι για τον ΟΦΗ, το ντέρμπι με τον Αρη, μετά απο 3 εβδομάδες.
Ακολουθεί το εκτός έδρας παιχνίδι στο Βόλο, για τον ΟΦΗ, ενώ μετά το πρωτάθλημα διακόπτεται λόγω Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η ΑΕΚ κέρδισε εύκολα τον ΟΦΗ με 3-0 και μετά το τέλος του αγώνα, ο Ματίας Αλμέιδα, έπλεξε το εγκώμιο, του προπονητή του ΟΦΗ, Τραιανού Δέλλα.
"Τρέφω μεγάλο σεβασμό για αυτόν τον κύριο. Εβαλε τα στήθη του μπροστά για την ΑΕΚ, σε δύσκολες εποχές" ανέφερε ο Αλμέιδα, αναφερόμενος στο πέρασμα του Δέλλα απο την ΑΕΚ, στην προσπάθεια που ξεκίνησε απο την Γ' Εθνική, στην επανεκκίνηση της.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ευχαρίστησε τον Αλμέιδα για τα καλά του λόγια, αλλά δεν είχε όρεξη για πολλά, καθώς η εικόνα του ΟΦΗ, στο πρώτο ημίχροο ήταν πολύ κακή.
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, «δεν μπήκαμε καθόλου στον ρυθμό του αγώνα, αργή σκέψη και αυτό που προσπαθήσαμε να αλλάξουμε στο δεύτερο ημίχρονο ήταν να αλλάξουμε κάπως την εικόνα μας. Δεχτήκαμε δύο ευκολα γκολ και στην συνέχεια προσπαθήσαμε να βάλουμε κάποια πίεση. Το παιχνίδι με την ΑΕΚ θα πρέπει να μας γίνει ένα πολύ σκληρό μάθημα για την συνέχεια».
Γ. Κορτς
Ο ΟΦΗ δέχθηκε δυο γκολ στα πρώτα 14 λεπτά του αγώνα με την ΑΕΚ, στην άδεια από κόσμο λόγω τιμωρίας OPAP Arena και απο εκεί και μετά ήταν πολύ δύσκολο να διεκδικήσει κάτι απο το παιχνίδι.
Τελικά, γνώρισε την ήττα με 3-0.
Αφήνοντας πίσω της τον αποκλεισμό από τη Νόα και τις μέτριες ευρωπαϊκές εμφανίσεις της, η ΑΕΚ μπήκε νικηφόρα στο πρωτάθλημα κερδίζοντας εύκολα με 3-0 τον ΟΦΗ.
Λιβάι Γκαρσία (11′), Σταύρος Πήλιος (14′) και Στίβεν Τσούμπερ (83′), πέτυχαν τα γκολ για την ομάδα του Ματίας Αλμέιδα που έχασε ευκαιρίες για περισσότερα τέρματα.
O ΟΦΗ είχε μια μεγάλη ευκαιρία, στο 55' με τον Αποστολάκη, για να μπεί στο παιχνίδι, όταν το σκορ ήταν στο 2-0, αλλά δεν τα κατάφερε.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της COSMOTE TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γκολ: 11′ Γκαρσία, 14′ Πήλιος, 83′ Τσούμπερ.
Κίτρινες κάρτες: Γκαρσία, Λαμέλα, Μουκουντί – Γκονθάλεθ, Μπάκιτς
Κόκκινες κάρτες: –
ΑΕΚ (Ματίας Αλμέιδα): Στρακόσα, Ρότα (66′ Οντουμπάτζο), Βίντα, Μουκουντί, Πήλιος, Σιμάνσκι, Πινέδα (66′ Λαμέλα), Λιούμπισιτς (80′ Μάνταλος), Άμραμπατ, Κοϊτά (80′ Περέιρα), Γκαρσία (66′ Τσούμπερ).
ΟΦΗ (Τραϊανός Δέλλας): Χριστογεώργος, Μπρεσάν, Λαμπρόπουλος, Γκονθάλεθ, Χατζηθεοδωρίδης (82′ Γιουνγκ), Καραχάλιος (63′ Χιμένεθ), Γκαγιέγος (81′ Κουτεντάκης), Μπάκιτς, Ριέρα (63′ Αμπάντα), Νους (55′ Αποστολάκης), Ισέκα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της COSMOTE TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.