karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην 8η φετινή μεταγραφή του, προχώρησε ο ΟΦΗ, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με τον 28χρονο Σέρβο κεντρικό μέσο Filip Bainovic, ο οποίος αγωνιζόταν στην Spartak Trnava από τη Σλοβακία και μάλιστα φέτος το καλοκαίρι, αγωνίστηκε στα προκριματικά του Conference league (τόσο στην πρόκριση επί της Saragevo, όσο στον αποκλεισμό στα πέναλτι από τη Wisla), ενώ μετράει ήδη δυο συμμετοχές στο φετινό πρωτάθλημα Σλοβακίας.

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι είναι έτοιμος παίκτης απο πλευράς φυσικής κατάστασης και αναμένεται να τεθεί άμεσα στην διάθεση του Τραϊανού Δέλλα.

Ο Filip Bainovic την προηγούμενη σεζόν, με την ομάδα του, τερμάτισε στην 3η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Σλοβακίας, με τον ίδιο να καταγράφει συνολικά 40 συμμετοχές, 8 γκολ και 3 ασίστ στις εγχώριες διοργανώσεις και στο Conference League (στα προκριματικα και στη φάση των ομίλων).

Οπως θα δείτε στο παρακάτω VIDEO, o Filip Bainovic, είναι ένας παίκτης, που θέλει τη μπάλα στα πόδια για να δημιουργήσει, έχει καλή μεταβίβαση, ενώ είναι και ανασταλτικά αξιόπιστος.

Το στοιχείο που ξεχωρίζει στο παιχνίδι του, είναι ότι δεν διστάζει να δοκιμάζει τα πόδια του, έξω απο την περιοχή και να σουτάρει στην αντίπαλη εστία, κάτι που θεωρείται μεγάλο προσόν για ένα κεντρικό μέσο.

Σημαντικό επίσης, στοιχείο, για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, είναι ότι έβαλε 8 γκολ, στην περσινή σεζόν, αριθμός μεγάλος, αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για κεντρικό μέσο.

Ο Filip Bainovic, θα υπογράψει διετές συμβόλαιο με τον ΟΦΗ, την Παρασκευή θα κάνει την πρώτη του προπόνηση και θα παρακολουθήσει και το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, το Σάββατο (7.30μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Ο Σέρβος μέσος, είναι η 8η φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ, μετά τους Levan Shengelia (Γεωργία, εξτρέμ), Thiango Nuss (Αργεντινή, δεξιός εξτρέμ), Αντριου Γιούνγκ (Γάλλος, φορ), Γκονζάλες (Ισπανία, δεξιός μπάκ), Χατζηθεοδωρίδης (αριστερό μπάκ), Χριστόπουλος (στόπερ), Καραχάλιος (αμυντικός μέσος).

Εκκρεμεί η απόκτηση κεντρικού αμυντικού στον ΟΦΗ και ίσως κάτι ακόμη, για να κλείσουν οι μεταγραφές.

 Δείτε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, αγωνιζόμενο στο παρακάτω VIDEO.

 

 

 

Αναβρασμός επικρατεί στους οργανωμένους οπαδούς του ΟΦΗ, καθώς η εικόνα της ομάδας στα παιχνίδια με ΑΕΚ (3-0) και Ατρόμητο (1-1), σκορπά ανησυχία.

Οι σύνδεσμοι του ΟΦΗ με ανακοινώσεις τους, κάνουν γνωστή την ΑΠΟΧΗ τους απο το γήπεδο, στρέφουν τα βέλη τους προς την διοίκηση της ομάδας, την οποία καλούν να πάρει μέτρα, ώστε να ζεστάνει ξανά τον κόσμο.

"Η υπομονή και η κοροϊδία έχουν όρια!" αναφέρει μεταξύ άλλων σε άλλων η θύρα 4.

«Σας κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, τα καμπανάκια ήχησαν νωρίς φέτος, τα δείγματα είναι ανησυχητικά και η ομάδα φωνάζει για ενίσχυση, αναλάβετε τις ευθύνες σας όσο είναι νωρίς" επισημαίνει ακόμη.

Ενώ οι Κρήτες με την σειρά τους, καταλογίζουν στην διοίκηση, ότι αντί να σεισπειρώσει, κατάφερε να διχάσει, τον κόσμο της ομάδας.

Οπως αναφέρουν "κάθε χρόνο η ομάδα μας παραπαίει και αυτό που κάνετε είναι μόνο να ανακοινώνετε παχιά λόγια…

Φτιάξτε ομάδα αντάξια στην ιστορία του Ομίλου Φιλάθλων Ηρακλείου!

Καταφέρατε αντί να συσπειρώσετε, να διχάσετε τον κόσμο μας με τις κινήσεις σας και δεν έχετε προσπαθήσει ουδέποτε να συνδεθείτε με τον κόσμο του ΟΦΗ και τις προσδοκίες του".

 

Ας δούμε αναλυτικά τις ανακοινώσεις των οργανωμένων συνδέσμων του ΟΦΗ:

Mετά το τέλος του αγώνα, με τον Ατρόμητο, η θύρα 4 με ανάρτηση της, γράφει ότι:

«Σας κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, τα καμπανάκια ήχησαν νωρίς φέτος, τα δείγματα είναι ανησυχητικά και η ομάδα φωνάζει για ενίσχυση, αναλάβετε τις ευθύνες σας όσο είναι νωρίς…

Ελπίζουμε να μας κλέψετε τη δόξα γιατί εμείς έχουμε σκοπό να παίξουμε μεγάλη “μπάλα” φέτος!!

ΘΥΡΑ 4 1986 •ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ•

ΘΥΡΑ 4 1986 •ΑΡΧΑΝΩΝ•».

Tην Κυριακή (25/8), την επόμενη του αγώνα, η θύρα 4 επανέρχεται με πιο σκληρό κείμενο. Οπως γράφει:

«Μετά από συζήτηση με όλες τις λέσχες που αποτελούν το σώμα της ΘΥΡΑΣ 4 αποφασίσαμε να απέχουμε από τον φυσικό μας χώρο που είναι οι κερκίδες του ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ.

Οι λόγοι που μας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι οι παρακάτω!

1ος Ο άθλιος και φασιστικός νόμος και η συμπεριφορά στον φίλαθλο κοινό του Ηρακλείου και τους φιλάθλους της ομάδας μας από τις αρμόδιες αρχές και την λήψη κατασταλτικών μέτρων σε όλα τα γήπεδα από την κυβέρνηση της χώρας. Είμαστε ελεύθεροι πολίτες και ζούμε σε μια χώρα με δημοκρατικό πολίτευμα και όχι σε κάποια χώρα με φασιστικό και αστυνομοκρατούμενο κράτος.

2ος Προς διοίκηση ΠΑΕ ΟΦΗ:

Πρέπει να καταλάβετε κάποια στιγμή ότι η υπομονή και η κοροϊδία έχουν όρια!

Πρέπει να καταλάβετε ότι ο ΟΦΗ με τον κόσμο του είναι δυο έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους!

Η προτεραιότητα σας και οι κινήσεις σας θα πρέπει να αποσκοπούν ώστε να ζεστάνετε ξανά τον κόσμο μας!

Τα διαρκείας μας τα πήραμε, το χρέος μας το κάναμε, δεν μας νοιάζει αν θα χάσουμε τα λεφτά μας και καλούμε τον κόσμο μας να ακολουθήσει, απ όλες τις θύρες του γηπέδου. Το μαχαίρι πλέον, στο κόκκαλο!

Όταν θα καταλάβετε και θα δείξετε έμπρακτα ότι νιώθετε, τότε θα δείτε τα πράγματα διαφορετικά!

Έως τότε ΑΠΕΧΟΥΜΕ!

ΘΥΡΑ 4 1986 •ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ•

ΘΥΡΑ 4 1986 •ΑΡΧΑΝΩΝ•

Tη Δευτέρα (26/8) ήταν η σειρά των "Κρητών", ενός ακόμη μεγάλου σύνδεσμου του ΟΦΗ, να τοποθετηθεί. Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του:

"Η κατάσταση στην ομάδα μας αναγκάζει να πάρουμε θέση και εμείς.

Κύριοι της διοίκησης ο κόσμος τόσα χρόνια ήταν εκεί να στηρίξει την νέα προσπάθεια. Κάθε χρόνο να κάνει το χρέος του όπως και φέτος, όμως δεν πάει άλλο.

Κάθε χρόνο η ομάδα μας παραπαίει και αυτό που κάνετε είναι μόνο να ανακοινώνετε παχιά λόγια…

Φτιάξτε ομάδα αντάξια στην ιστορία του Ομίλου Φιλάθλων Ηρακλείου!

Καταφέρατε αντί να συσπειρώσετε, να διχάσετε τον κόσμο μας με τις κινήσεις σας και δεν έχετε προσπαθήσει ουδέποτε να συνδεθείτε με τον κόσμο του ΟΦΗ και τις προσδοκίες του.

Αν μας θέλετε δίπλα σας ή απέναντι σας είναι στην δίκη σας κρίση.

Ζούμε για τον ΟΦΗ και όχι από τον ΟΦΗ!

ΥΓ. Χαιρετίζουμε και εμείς και στηρίζουμε την απόφαση των σύνοπαδών μας.

ΟΦΗ ως το τέλος!"

Σ.Φ. ΚΡΗΤΕΣ4-ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τα καμπανάκια χτύπησαν νωρίς στον ΟΦΗ

Ο άλλοτε προπονητής και ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, έχασε τον πατέρα του και το διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, εξέφρασε τα συλλυπητήρια του.

Στη ανακοίνωση του, αναφέρει ότι:

"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα συλλυπητήρια του, στον άλλοτε ποδοσφαιριστή προπονητή της ομάδας μας, Νίκο Παπαδόπουλο, για τον θάνατο του πατέρα του.

Θερμά συλλυπητήρια, σε όλη την οικογένεια Παπαδόπουλου, για την μεγάλη τους απώλεια".

Κουράγιο και θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στο Νίκο Παπαδόπουλο.

Γ. Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi