Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Παράσημο για το βόλεϊ, ήταν η φανταστική εκδήλωση της κλήρωσης του πρωταθλήματος της Volley League, που έγινε στην πανέμορφη λίμνη, της Βουλιαγμένης.
Το μαγικό τοπίο, αλλά και η οργάνωση της εκδήλωσης, ήταν άψογη και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.
Στην επαγγελματική λίγκα (ΕΣΑΠ), που ξεπέρασε τον εαυτό της, τον πρόεδρο Παντελή Ταρνατόρο και τους συνεργάτες του, που δούλεψαν σκληρά για να να βγεί αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, αλλά και όσους συνέβαλλαν για να γίνει αυτή η εκδήλωση-διαφήμιση του βόλεϊ.
Εχω την εντύπωση, ότι η εκδήλωση αυτή, θα μείνει στην ιστορία και μακάρι να είναι το ιδανικό ξεκίνημα για το φετινό πρωτάθλημα.
Κάποιοι λένε, ότι μπορεί και να είναι το καλύτερο πρωτάθλημα, όλων των εποχών, καθώς όλες οι ομάδες, έχουν ενισχυθεί και διεκδικούν στόχους.
Φαβορί, φαίνεται να είναι ο Ολυμπιακός για τον τίτλο, αλλά ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ, καραδοκούν.
Απο εκεί και μετά, υπάρχει ένα γκρούπ ομάδων, με μικρές διαφορές.
Στις 10 συνολικά ομάδες, τα ευρωπαϊκα εισιτήρια είναι έξι μαζί με το Βαλκανικό και η όρεξη έχει ανοίξει σε πολλούς, για μια θέση στην εξάδα, όπου αναμένεται να γίνει χαμός.
Στις ομάδες, που ονειρεύονται και ο ΟΦΗ που επέστρεψε φέτος στην μεγάλη κατηγορία.
Αν και ο βασικός στόχος της ομάδας του Γιάννη Καλμαζίδη είναι η σωτηρία και απο εκεί και πέρα, αν έρθει κάτι καλύτερο θα είναι καλοδεχούμενο.
Απο εκεί και μετά, βάσει προκήρυξης, προβλέπεται να πέσουν οι δυο τελευταίοι, απο τη στιγμή που δεν πέρασαν φέτος, οι 12 ομάδες και οι 5 ξένοι στο πρωτάθλημα (αυτά πάνε πακέτο).
Για τις θέσεις υποβιβασμού, τίποτε δεν είναι ακόμη οριστικό, καθώς οι φωνές για αύξηση των ομάδων σε 12, την επόμενη σεζόν, αυξάνονται συνεχώς και ίσως ενταθούν προς το τέλος της σεζόν.
Δείτε παρακάτω την κλήρωση που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πρεμιέρα με Φλοίσβο εκτός έδρας, αλλά όλα τα ντέρμπι εντός στον πρώτο γύρο για τον ΟΦΗ
Το πρώτο επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε καλό δρόμο η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, πήρε τη νίκη με 2-1 επί της ΡΕΑ σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου.
Σε μια "κρητική μονομαχία" με άρωμα Α' Εθνικής, το συγκρότημα του Αντώνη Ανδρουλάκη, με δυο γκολ της Μουστάκ (21' πεν., 66'), κατάφερε να ανατρέψει το 0-1, με το οποίο είχε προηγηθεί η ομάδα του Ρεθύμνου στο 12' με απευθείας χτύπημα φάουλ, της Σουζούκα.
Το πέναλτι στο πρώτο γκολ της Μουστάκ, το κέρδισε η Ριμπάνσκα.
Και οι δυο ομάδες, είχαν τις καλές τους στιγμές στο παιχνίδι και οι προπονητές, έμειναν ικανοποιημένοι.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Αντώνης Ανδρουλάκης, ανέφερε για το παιχνίδι ότι "να ευχαριστήσουμε την ομάδα της ΡΕΑ που ήρθε για αυτό το φιλικό. Θα πάμε και εμείς στο Ρέθυμνο. Εκπροσωπούμε μαζί την Κρήτη, στην κορυφαία κατηγορία γυναικών. Μας ενδιαφέρει μέσα απο τα παιχνίδια να βλέπουμε εξέλιξη. Είχαμε καλές και κακές στιγμές στο παιχνίδι, Θα συνεχίσουμε τη δουλειά. Γίνεται μια εξαιρετική προσπάθεια στην προετοιμασία".
Ο προπονητής της ΡΕΑ, Στέλιος Κοζανίδης, τόνισε με τη σειρά του πως "εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου καλή χρονιά σε όλες τις ομάδες. Μια χρονιά με υγεία και στον ΟΦΗ και στη ΡΕΑ. Εγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι κατά τη γνώμη μου. Συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες. Εχουν νέα πρόσωπα. Βήμα-βήμα θα παρουσιαστούμε έτοιμοι στο πρωτάθλημα τον Οκτώβριο".
H αθλήτρια του ΟΦΗ, Κωσταντίνα Στράντζαλη, ανέφερε ότι "ήταν ένα δυνατό παιχνίδι. Προσπαθούμε να βρούμε τα πατήματα μας. Ηταν ένα ντέρμπι της Κρήτης. Είμαι νέα στην ομάδα. Εχουμε δημιουργήσει μια οικογένεια. Εχουμε μεγάλη θέληση και όρεξη και θέλουμε να πάμε τον ΟΦΗ, όσο πιο ψηλά".
ΟΦΗ (Αντώνης Ανδρουλάκης): Στανίνου, Πατερνά, Μπριάνα, Κυδωνάκη, Σιδηρά, Στράντζαλη, Πέιου, Mushtaq, Peach, Φουρλάς, Rybanska.Επαιξαν και οι Δρακογιαννάκη, Δασκαλάκη.
ΡΕΑ (Στέλιος Κοζανίδης): Μανουκαράκη, Βορριά, Γεωργούλα, Γουνάκη, Παντερή, Μαρκουτσά, Μπασούρη, Σουζούκα, Κοτσάκι, Κρίστο, Μοσκοφίδου.Έπαιξαν επίσης: Μαργαρίτη, Σιτούμα, Νικοπούλου, Αλεξάκη.
Έπαιξαν επίσης: Μαργαρίτη, Σιτούμα, Νικοπούλου, Αλεξάκη.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
VIDEO: Ανδρέας Κουλάτσογλου
Φωτογραφία: Γραφείο Τύπου ΡΕΑ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O 20χρονος επιθετικός Γιάννης Θεοδoσουλάκης, που πέτυχε δυο γκολ, ήταν το κέρδος για τις "εφεδρείες" του ΟΦΗ, στη φιλική νίκη με 4-0, επί του ΠΟΑ (ομάδα Γ' Εθνικής), στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Ο Ρεθυμνιώτης επιθετικός, ήταν δραστήριος, πέτυχε δυο γκολ και έστειλε μηνύματα στον Δέλλα.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, έδωσε χρόνο στον Βραζιλιάνο στόπερ Μπρεσάν, ο οποίος προερχόταν απο θλάση και τσέκαρε την αγωνιστική του κατάσταση, ενόψει του ντέρμπι με τον Αρη, που θα γίνει την Κυριακή (15/9, 8.30μμ) στο Γεντί Κουλέ, στην επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Ενώ έδωσε χρόνο και στον τερματοφύλακα Σωτηρίου, καθώς με τον Μπάουμαν μετέωρο στην ομάδα, θα κληθεί μέχρι νεοτέρας, να παίξει το ρόλο πίσω απο τον Χριστογεώργο και πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τι θα γίνει με τον Ελβετό τερματοφύλακα.
Χρόνο, πήρε και ο Σεγκέλια, ο οποίος έπαιξε βασικός και σκόραρε στο ντεμπούτο του στο Βόλο, αλλά χρειάζεται παιχνίδια και έτσι του έδωσε ρυθμό ενόψει του ντέρμπι με τον Αρη.
Τα άλλα δυο γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι Κουτεντάκης και Φανουράκης.
Αξιόμαχη η εικόνα του ΠΟΑ, ο οποίος είχε διπλό δοκάρι στο 48' με τον Πατραμάνη και ευκαιρίες στο παιχνίδι.
Η ομάδα του Κώστα Φραντζέσκου, που έχει ενισχυθεί σημαντικά με παίκτες όπως ο Ροβίθης, ο Βρεττός, ο Γιαλούσης, θέλει να πρωταγωνιστήσει στο φετινό πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής.
Ο.Φ.Η (Τραϊανός Δέλλας): Σωτηρίου, Μαρινάκης, Bressan, Κ. Χνάρης, Abanda, Κουτεντάκης, Καραχάλιος, Θεοδοσουλάκης, Riera (40’ Φανουράκης), Shengelia, Φαιτάκης.
Αγωνίστηκαν και οι: Καλαφάτης, Πιστικός, Σημαντηράκης, Λαγουδάκης, Μ. Χνάρης, Σταυρόπουλος, Ζαχαριουδάκης.
Π.Ο.Α (Κώστας Φραντζέσκος): Αμπατζής, Δαμιανάκης, Γιαλούσης, Ζέλιος, Γωνιανάκης, Ικεότσα, Βοργιάς, Βρεττός, Νύκταρης, Γιακουμάκης, Ροβίθης.
Έπαιξαν και οι: Καβουσάκης, Κασσωτάκης, Πατραμάνης, Καλογιαννάκης, Αυγουστάκης, Κουμάκη, Κοκαράκης, Κωνσταντακόπουλος.