Δεν "μασάει" τα λόγια του, ο Σλοβένος παιχταράς διαγώνιος του ΟΦΗ, Ματέι Μιχαίλοβιτς.
Ο ηγέτης του ΟΦΗ, στην άνοδο στην Volleyleague, εκπροσώπησε τους παίκτες, στην κλήρωση του πρωταθλήματος, στη λίμνη Βουλιαγμένης και όταν ρωτήθηκε για τον φετινό στόχο του ΟΦΗ, εκτόξευσε...ρουκέτα, όπως εκείνες, όταν καρφώνει τη μπάλα στο αντίπαλο τερέν.
"Στόχος μας είναι τα πλέι-οφ!" είπε το "πιστόλι" του ΟΦΗ και τους άφησε όλους... κάγκελο!
Ακόμη και τον προπονητή του, Γιάννη Καλμαζίδη, ο οποίος γύρισε και του χαμογέλασε.
Ο κόουτς του ΟΦΗ, στην δήλωση του, ήταν πιο συγκρατημένος και χαμογελώντας είπε στον Μιχαίλοβιτς "έθεσες τους στόχους".
Ο Μιχαίλοβιτς, πιστεύει πολύ την φετινή ομάδα του ΟΦΗ και θέλει με το πάθος του, να συμπαρασύρει και τους υπόλοιπους συμπαίκτες του, ώστε ο ΟΦΗ να κάνει την καλύτερη χρονιά της ιστοτρίας του, στην μεγάλη κατηγορία.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ έχει κάνει φέτος, μια μεγάλη επένδυση, δίνοντας τα κλειδιά της ομάδας, σε ένα μεγάλο προπονητικό όνομα, τον Γιάννη Καλμαζίδη.
Ο ΕλληνοΣουηδός προπονητής, χαίρει μεγάλης εκτίμησης, στον χώρο του Ελληνικού βόλεϊ, για όλα αυτά που έχει κατακτήσει, με τις ομάδες που έχει εργαστεί, εντός και εκτός Ελλάδος και τους πολλούς τίτλους, που έχουν καταγραφεί στο βιογραφικό του.
Ο Καλμαζίδης, όμως, χαίρει εκτίμησης και για ένα ακόμη λόγο.
Πέρα απο τις προπονητικές του ικανότητες, είναι ένας κύριος, με όλη τη σημασία της λέξεως, με ξεχωριστό χαρακτήρα.
Στην κλήρωση του πρωταθλήματος της Volley League, στη λίμνη Βουλιαγμένης, όλοι είχαν να πουν ένα καλό λόγο, για το νέο προπονητή του ΟΦΗ, ο οποίος δεν θεωρείται άδικα, ένας απο τους κορυφαίους προπονητές της χώρας.
Ο Καλμαζίδης, έτυχε υποδοχής με ...πολλή αγάπη, απο συναδέλφους του προπονητές, παράγοντες, αθλητές και δημοσιογράφους και όλοι κάνουν λόγο για ένα εξαιρετικό επαγγελματία, που κοσμεί τον χώρο του Ελληνικού βόλεϊ.
Σε ότι αφορά την ομάδα του ΟΦΗ, με τις μεταγραφικές κινήσεις που έχει κάνει, έχει δημιουργήσει την αίσθηση σε όλους, ότι θα είναι μια ομάδα, που θα ξεχωρίσει στο φετινό πρωτάθλημα.
Όλα αυτά βέβαια, θα φανούν στο γήπεδο, σε ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα, όπως αναμένεται το φετινό.
Στην φωτογραφία, ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, με τον πρόεδρο της επαγγελματικής Λίγκας, Παντελή Ταρνατόρο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είναι γνωστή, η πολύ καλή προσωπική σχέση που έχει ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, με τον προπονητή του Παναθηναϊκού και άλλοτε κόουτς της Εθνικής, Δημήτρη Ανδρεόπουλο.
Είναι μια φιλία αρκετών ετών, με αμοιβαία εκτίμηση, σεβασμό και αγάπη για το βόλεϊ.
Μόλις ο προπονητής του Παναθηναϊκού, είδε στην κλήρωση του πρωταθλήματος στη λίμνη Βουλιαγμένης, τον πρόεδρο του ΟΦΗ, έσπευσε να τον αγκαλιάσει, αλλά και να τον συγχαρεί, για την επάνοδο της ομάδας στην μεγάλη κατηγορία.
"Χαίρομαι που επιστρέψατε. Ο ΟΦΗ πρέπει να είναι στη μεγάλη κατηγορία" ήταν τα λόγια του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, προς τον πρόεδρο του ΟΦΗ, ο οποιος τον ευχαρίστησε και του ευχήθηκε καλή επιτυχία με τον Παναθηναϊκό, στο φετινό πρωτάθλημα.
Οι "πράσινοι" έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα στον φετινο τους ρόστερ, αλλά ο Ανδρεόπουλος στο τιμόνι είναι εγγύηση, ότι θα διεκδικήσουν και φέτος, όλους τους τίτλους, όπως κάνουν σταθερά τα τελευταία χρόνια.
Απο το τραπέζι του ΟΦΗ, στην κλήρωση, πέρασαν όλες οι ομάδες, οι παράγοντες, οι προπονητές και οι αθλητές, οι δημοσιογράφοι, για να χαιρετίσουν τον πρόεδρο του ΟΦΗ, ο οποίος χαίρει μεγάλης εκτίμησης, σε όλη την κοινότητα του Ελληνικού βόλεϊ.
Eνώ, κορυφαία στιγμή, ήταν η απονομή του λάβαρου της Volley League, στον πρόεδρο του ΟΦΗ, που σήμανε την επιστροφή της ομάδας, ξανά στην μεγάλη κατηγορία.
Το χειροκρότημα προς τον Γιάννη Δανδάλη, αλλά και η συγκίνηση ήταν μεγάλη, σε αυτήν την σπουδαία στιγμή για τον ΟΦΗ, που βρίσκεται ξανά στην ελίτ του Ελληνικού βόλεϊ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ