Την τρίτη θέση στην Ευρώπη, στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα βόλεϊ αστυνομικών (Ευρωπαϊκής Αθλητικής Ένωσης Αστυνομικών-U.S.P.E.), κατέκτησε η πρώην πασαδόρος του ΟΦΗ και σήμερα του Θρίαμβου Χαιδαρίου, Αθηνά Γεωργοπούλου.
Η αστυνομικίνα πασαδόρος, μέλος της Αθλητικής Ενωσης Αστυνομικών Ελλάδας, με τα υπόλοιπα κορίτσια της Εθνικής, πήραν το χάλκινο μετάλλιο, στους αγώνες που έγιναν στο Σααρμπρούκεν της Γερμανίας.
Η Αθηνά, γεμάτη καμάρι, κρατάει το τρόπαιο της τρίτης θέσης, ενώ τα κορίτσια αθλήτριες-αστυνομικίνες, πανηγύρισαν έξαλλα την επιτυχία τους.
Συγχαρητήρια, σε όλους!


Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την πρώτη ευρωπαϊκή πρόκληση της ιστορίας της, θα γνωρίσει η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί για πρώτη φορά, εκτός Ελλάδος.
Μετά απο επαφές που είχε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης και με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη της ομάδας, Γιάννη Δανδάλη, ο ΟΦΗ θα ταξιδέψει στο Νόβι Σαντ της Σερβίας, προκειμένου να συμμετάσχει σε ένα πολύ δυνατό τουρνουά προετοιμασίας, το οποίο θα διεξαχθεί απο τις 18-22 Σεπτεμβρίου.
Το τουρνουά διοργανώνει η Βοϊβοντίνα, μια απο τις δυνατές και ιστορικές ομάδες της Σερβίας και θα συμμετάσχουν ακόμη η δευτεραθλήτρια Ρουμανίας Αρκάντα Γκαλάτι και η πρωταθλήτρια Βουλγαρίας Λέφσκι Σόφιας.
Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννη Καλμαζίδης "είναι πολύ τιμητικό για τον ΟΦΗ, που θα συμμετάσχει σε αυτό το τουρνουά, με πολύ δυνατές ομάδες και με μεγάλη παράδοση στο βόλεϊ, αλλά και συμμετοχή και μεγάλες επιτυχίες σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Εχω συμμετάσχει ξανά σαν προπονητής σε αυτό το τουρνουά και μπορώ να πω τα καλύτερα για την οργάνωση και το επίπεδο. Για μας, θα είναι μια πολύ καλή εμπειρία, ώστε να τεστάρουμε τις δυνάμεις μας, απέναντι σε πολύ δυνατούς αντιπάλους".
Στο μεταξύ, ο ΟΦΗ θα συμμετάσχει σε άλλα δυο τουρνουά προετοιμασίας, μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος.
Το ένα θα είναι στο Αίγιο, στο αθλητικό κέντρο Semantron στις 8-11 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή του ΟΦΗ, του ΠΑΟΚ, του Μίλωνα και του Φοίνικα Σύρου.
Το τουρνουά αυτό, θα είναι μια δυνατή πρόβα τζενεράλε, με ομάδες τις Volley League, λίγο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα.
Ενώ, ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί και σε ένα τουρνουά που θα γίνει στο Ρέθυμνο, το Σαββατοκύριακο 5-6 Οκτωβρίου, με διοργανωτή το ΝΕΟ ΟΠΕΡ (ομάδα Α2), με τη συμμετοχή ακόμη του Πανιωνίου (ομάδα Pre League) και του Πανερυθραϊκού (Pre League).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Φύγε εσύ, έλα εσύ.
Ο ΟΦΗ, για εξωαγωνιστικούς λόγους, λύνει την συνεργασία με τον περσινό του τερματοφύλακα και MVP της ομάδας βάσει εμφανίσεων Νόα Μπάουμαν, για να τον αντικαταστήσει με τον 26χρονο διεθνή, με ύψος 1μ88 Βούλγαρο Daniel Naumov, ο οποίος αναμένεται στο Ηράκλειο, για να υπογράψει για δυο χρόνια.
Αν και οι ανάγκες του ΟΦΗ, είναι μεγαλύτερες σε άλλες θέσεις (στόπερ, σέντερ φορ), προέκυψε απο το ...πουθενά πρόβλημα με τον δυσαρεστημένο Μπάουμαν, ο οποίος φέτος έχει χάσει τη θέση του, στην ενδεκάδα, απο τον Χριστογεώργο, που είναι η βασική επιλογή του Δέλλα.
Ετσι, οι δρόμοι ΟΦΗ-Μπάουμαν χωρίζουν πρόωρα, καθώς ο Ελβετός τερματοφύλακας είχε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι και η συνεργασία που φαινόταν πέρσι να έχει μεγάλη προοπτική, λόγω των σπουδαίων εμφανίσεων του Μπάουμαν, ολοκληρώνεται άδοξα.
Ο αντικαταστάτης του, είναι ένας τερματοφύλακας, που έχει καλό όνομα στη Βουλγαρία και θεωρείται υποσχόμενος, αλλά ήταν ελεύθερος στην αγορά, απο τον Ιούνιο, όταν και ολοκλήρωσε τη θητεία του στην ΤΣΣΚΑ 1948.
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, είχε 23 συμμετοχές με την ομάδα του, με 2 εξ αυτών να είναι στα προκριματικά του Uefa Conference League, ενώ τελευταία φορά που χρίστηκε διεθνής ήταν στον αγώνα της Εθνικής Βουλγαρίας με τη Σερβία για τα προκριματικά του Euro 2024.
Έχει αγωνιστεί σε όλα τα κλιμάκια της Εθνικής Βουλγαρίας, από την Ανδρών, ως την Κ16, ενώ από το 2019 ως και το τέλος της προηγούμενης σεζόν αγωνιζόταν στην CSKA 1948. Στο παρελθόν φόρεσε τη φανέλα της Ludogorec, με την οποία κατέκτησε το Super Cap Βουλγαρίας τη σεζόν 2018-19.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO κάποιες στιγμές απο το νέο πορτιέρο του ΟΦΗ.