karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συγχαίρει τον πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας, Χάρη Μαριόλη, για την επανεκλoγή του, στην προεδρία.

Τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην Τακτική Εκλογοαπολογιστική Γενικής Συνέλευση, που έγινε στην Καβάλα, εκπροσώπησε ο Γενικός Αρχηγός του συλλόγου, Κώστας Ζερβάκης.

"Θα ήθελα εκ μέρους της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να συγχαρώ τον κ. Μαριόλη για την επανεκλογή του. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ όλα τα σωματεία της χώρας, για την σπουδαία δουλειά που γίνεται στο άθλημα της πυγμαχίας. Σαν ΟΦΗ, ευχαριστούμε, για τον σεβασμό, που μας έδειξαν όλοι σαν σωματείο και εύχομαι τόσο ο ΟΦΗ, όσο και η Ελληνική Πυγμαχία, να συνεχίσει να χαρίζει επιτυχίες στον Ελληνικό αθλητισμό. Σαν ΟΦΗ είμαστε στην διάθεση της Ομοσπονδίας, για την καλύτερη δυνατή συνεργασία και την προώθηση του αθλήματος στην Κρήτη", ανέφερε ο Κώστας Ζερβάκης.

Στην φωτογραφία, ο  Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Ζερβάκης, με τον πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας, Χάρη Μαριόλη.

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Παράσημο για το βόλεϊ, ήταν η φανταστική εκδήλωση της κλήρωσης του πρωταθλήματος της Volley League, που έγινε στην πανέμορφη λίμνη, της Βουλιαγμένης.
Το μαγικό τοπίο, αλλά και η οργάνωση της εκδήλωσης, ήταν άψογη και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.

Στην επαγγελματική λίγκα (ΕΣΑΠ), που ξεπέρασε τον εαυτό της, τον πρόεδρο Παντελή Ταρνατόρο και τους συνεργάτες του, που δούλεψαν σκληρά για να να βγεί αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, αλλά και όσους συνέβαλλαν για να γίνει αυτή η εκδήλωση-διαφήμιση του βόλεϊ.

Εχω την εντύπωση, ότι η εκδήλωση αυτή, θα μείνει στην ιστορία και μακάρι να είναι το ιδανικό ξεκίνημα για το φετινό πρωτάθλημα.

Κάποιοι λένε, ότι μπορεί και να είναι το καλύτερο πρωτάθλημα, όλων των εποχών, καθώς όλες οι ομάδες, έχουν ενισχυθεί και διεκδικούν στόχους.

Φαβορί, φαίνεται να είναι ο Ολυμπιακός για τον τίτλο, αλλά ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ, καραδοκούν.

Απο εκεί και μετά, υπάρχει ένα γκρούπ ομάδων, με μικρές διαφορές.

Στις 10 συνολικά ομάδες, τα ευρωπαϊκα εισιτήρια είναι έξι μαζί με το Βαλκανικό και η όρεξη έχει ανοίξει σε πολλούς, για μια θέση στην εξάδα, όπου αναμένεται να γίνει χαμός.

Στις ομάδες, που ονειρεύονται και ο ΟΦΗ που επέστρεψε φέτος στην μεγάλη κατηγορία.

Αν και ο βασικός στόχος της ομάδας του Γιάννη Καλμαζίδη είναι η σωτηρία και απο εκεί και πέρα, αν έρθει κάτι καλύτερο θα είναι καλοδεχούμενο.

Απο εκεί και μετά, βάσει προκήρυξης, προβλέπεται να πέσουν οι δυο τελευταίοι, απο τη στιγμή που δεν πέρασαν φέτος, οι 12 ομάδες και οι 5 ξένοι στο πρωτάθλημα (αυτά πάνε πακέτο).

Για τις θέσεις υποβιβασμού, τίποτε δεν είναι ακόμη οριστικό, καθώς οι φωνές για αύξηση των ομάδων σε 12, την επόμενη σεζόν, αυξάνονται συνεχώς και ίσως ενταθούν προς το τέλος της σεζόν.

Δείτε παρακάτω την κλήρωση που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.

 

Δείτε εδώ φωτογραφίες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πρεμιέρα με Φλοίσβο εκτός έδρας, αλλά όλα τα ντέρμπι εντός στον πρώτο γύρο για τον ΟΦΗ

Το πρώτο επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεν έχει άδικο, ο Δέλλας.

Ο κόσμος του ΟΦΗ, πρέπει να αγκαλιάσει τα παιδιά που είναι σήμερα στην ομάδα και όχι να ασχολείται με εκείνους που έφυγαν.

Πράγματι, απο την ομάδα του ΟΦΗ, αποχώρησαν φέτος παίκτες που πρόσφεραν και αγαπήθηκαν απο τους φιλάθλους (Μεγιάδο, Βούρος, κλπ), αλλά αυτό είναι παρελθόν.

Η ομάδα, έχει ανάγκη απο νέους ήρωες και εκείνοι ήδη, μας συστήνονται!

Πρώτος ο seniore Salcedo, που κάρφωσε τον Αρη.

Εκοψε τη μπάλα και ξεμαρκαρίστηκε ιδανικά, για να εξαπολύσει τον κεραυνό, που σήκωσε στο πόδι το Γεντί Κουλέ!

Στα 120 χιλιόμετρα μέτρησε η cosmote την ταχύτητα της μπάλας, πριν αυτή τρυπήσει τα χέρια του τερματοφύλακα Κουέστα, που έμεινε άναυδος.

Ενα τέτοιο γκολ, είχε βάλει καποτε ο Μαχλάς στον Εργοτέλη, αλλά εμένα μου θύμισε τον μεγάλο Ρόναλντ Γκόμεζ,  με τη διαφορά ότι ο Κοσταρικανός πυροβολούσε με το αριστερό πόδι.

Είχα, πολλά χρόνια να δω, ενέργεια, όπως αυτή του 22χρονου Salcedo στο Γεντί Κουλέ.

Πιστεύω, ότι θα μας χαρίσει και άλλες μαγικές στιγμές.
Νέος ήρωας και ο Αργεντίνος Νούς.
Με την ταχύτητα του, τρύπησε πολλές φορές την άμυνα του Αρη, απο τα άκρα.

Είχε ένα κερδισμένο πέναλτι, έχασε ένα τετ-α-τετ και γενικά ήταν σημείο αναφοράς στο παιχνίδι του ΟΦΗ, μέχρι να δεχθεί την κίτρινη κάρτα, που ήταν ένα καμπανάκι για το πάθος που βγάζει στο γήπεδο.

Τρομερός και ο Σεγκέλια.

Ο ΟΦΗ βρήκε παίκτη, να εκτελεί τις στατικές φάσεις, που είναι πολύ σημαντικό στοιχείο, στο ποδόσφαιρο.

Στο γκολ του Λαμπρόπουλου, στέλνει τη μπάλα συστημένη, στο κεφάλι του αμυντικού του ΟΦΗ.

Επίσης στο πρώτο ημίχρονο, βγάζει ασίστ στον Γάλλο φορ Γιούνγκ, που αστοχεί εξ' επαφής.

Ενώ στο τρίτο γκολ του Salcedo, είναι ο παίκτης που με σλάλομ, τοποθετεί τη μπάλα στον Ιταλό επιθετικό, για να εκτελέσει.

Ο Γάλλος Γιούνγκ, επίσης, είναι αξιόλογη περίπτωση.

Σε δυο παιχνίδια βασικός με Βόλο και Αρη, σκόραρε δυο φορές και ...άντε να τον βγάλεις απο την ενδεκάδα!

Με τον Αρη, έδωσε και έφαγε πολύ ξύλο, απο Μπράμπετς και Φαμπιάνο, στο κέντρο της άμυνας.

Οι αμυντικοί του Αρη, τον ένοιωσαν για τα καλά.

Ενώ κάνει ιδανική εκτέλεση στο πέναλτι, που κέρδισε ο Νούς, στέλνοντας στην άλλη γωνία τον τερματοφύλακα του Αρη.

Ακόμα και η άμυνα του ΟΦΗ, που σε άλλα παιχνίδια είχε χάσει τα αυγά και τα καλάθια, πήγε καλά, στο παιχνίδι με τον Αρη.

Ο ΟΦΗ δέχθηκε δύο γκολ, απο προσωπικά λαθη του Χατζηθεοδωρίδη, που πήγε να γίνει μοιραίος με τα δυο πέναλτι που έκανε, ενώ είναι γενικά απο τους διακριθέντες, του φετινού ΟΦΗ.

Ο Λαμπρόπουλος, που έχει ακούσει πολλά, έκανε μάλλον το καλύτερο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ, στον ενάμιση χρόνο στην ομάδα, ενώ φαίνεται να έχει ταιριάξει με τον Μπρεσάν, στο κέντρο της άμυνας, περιμένοντας και τον Μεξικάνο στόπερ που αποκτήθηκε,  να έρθει σε αγωνιστική ετοιμότητα.

Το παθητικό παιχνίδι και η οπισθοχώρηση του ΟΦΗ, στο δεύτερο ημίχρονο, όπως συνέβη και με τον Ατρόμητο και γενικά η διαχείριση του αγώνα, στο δεύτερο 45λεπτο, είναι ένα θέμα που πρέπει να δεί ο Δέλλας, ώστε η ομάδα να μην αδικεί τον εαυτό της.

Ο κόσμος πανηγύρισε με την καρδιά του το 3-2 επί του Αρη, έφυγε με χαμόγελο και χαρά απο το γήπεδο και θα ξανάρθει, ίσως και ακόμα περισσότερος.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη του ΟΦΗ, εκτός απο τους τρείς πολύτιμους βαθμούς.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi