O πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, θα είναι ο επικεφαλής της αποστολής στο πρώτο ευρωπαϊκό ταξίδι της ομάδας βόλεϊ, η οποία θα αγωνιστεί σε δυνατό τουρνουά, που θα γίνει στο Νοβι Σαντ της Σερβίας, με διοργανώτρια την Βοϊβοντίνα και προσκεκλημενες ακόμη την πρωταθλήτρια Βουλγαρίας Λέφσκι Σόφιας και την δευτεραθλήτρια Ρουμανίας, Aρκάντα Γκαλάτι, απο 19-22 Σεπτεμβρίου.
Το τουρνουά ονομάζεται "Memorijal Velikana" και γίνεται απο την Βοϊβοντίνα, εδώ και αρκετά χρόνια, στη μνήμη των Žarko Petrović και Radovan Dabić, σημαντικών προσωπικοτήτων της OK Vojvodina.
Η αποστολή του ΟΦΗ, αναχωρεί την Τετάρτη (18/9) νωρίς το πρωί, μέσω Αθηνών για το Βελιγράδι και απο εκεί θα οδικώς στο Νοβι Σαντ, όπου αναμένεται να φτάσει νωρίς το απόγευμα.
Την ίδια μέρα, στις 7 ώρα Σερβίας, ο ΟΦΗ θα προπονηθεί στο γήπεδο της Βοϊβοντίνα.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα των διοργανωτών, ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει κατά σειρά την Βοϊβοντίνα (Πέμπτη 19/9, 7μμ), την Αρκάντα (Παρασκευή 20/9, 4.30μμ) και την Λέφσκι (Σάββατο 21/9, 4.30μμ).
Αναλυτικά το πρόγραμμα του "Memorijal Velikana":
Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου
7μμ Βοϊβοντίνα-ΟΦΗ
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου
4.30μμ Aρκάντα-ΟΦΗ
7μμ Βοϊβοντίνα-Λέφσκι
Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου
4.30μμ Λέφσκι-ΟΦΗ
7μμ Βοϊβοντίνα-Αρκάντα
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου
11 πμ Αρκάντα-Λέφσκι
Η αποστολή του ΟΦΗ για τη Σερβία
Στην Σερβία ταξιδεύουν όλοι οι παίκτες του ΟΦΗ, με εξαίρεση τον στρατευμένο Πέτρο Αναγνώστου, το νεαρό Γιάννη Γωνιωτάκη και τον πασαδόρο Βαγγέλη Σταυρακάκη.
Αναλυτικά:
ΠΑΣΑΔΟΡΟΙ
18. Μarin Lescov (Mολδαβία, πασαδόρος, 26/4/1990, 1μ90)
8. Γρηγόρης Μπαρτνακτζιάν (πασαδόρος, 4/10/2002, 1μ94 )
ΔΙΑΓΩΝΙΟΙ
14. Matej Mihajlovič (Σλοβενία, διαγώνιος, 2/7/1991, 2μ00)
16. Νίκος Γκόνας (ακραίος, 16/03/2002, 1μ94)
ΑΚΡΑΙΟΙ
12. Konrad Formela (Πολωνία, ακραίος, 8/3/1995, 1μ94)
2. Peetu Mäkinen (Φινλανδία, ακραίος, 19/8/1995, 2μ00)
11. Γιάννης Ρουμελιωτάκης (ακραίος, 25/6/1989, 1μ90)
ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ
10. Ανδρέας Ανδρεάδης (κεντρικός, 14/1/1982, 2μ05 )
3. Eduardo Ramos Pérez (Βενεζουέλα-Ελλάδα, Κεντρικός, 13/9/1997, 2μ00)
15. Βασίλης Καφαντάρης (κεντρικός, 1/7/2000, 1μ87).
ΛΙΜΠΕΡΟ
7. Γιώργος Μιχελάκης (λίμπερο, 27/5/1997, 1μ77)
9. Γιάννης Σπιταδάκης (λίμπερο, 10/6/2004, 1μ75).
Στην αποστολή του ΟΦΗ, επίσης οι:
Πρόεδρος: Γιάννης Δανδάλης
Προπονητής: Γιάννης Καλμαζίδης
Βοηθός Προπονητή: Νίκος Αντωνιάδης
Γενικός Αρχηγός: Δημήτρης Ζλατιλίδης
Στατιστικολόγος: Δήμος Αυτζιόγλου
Γραφείο Τύπου: Γιώργος Κορτσιδάκης
Φροντιστής: Μπάμπης Ψαρίδης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μορόν εσείς, Φούντα εμείς!
Απο τα πόδια, αλλά και την ευστοχία που θα έχουν τα δυο "κανόνια" ΟΦΗ και Αρη, θα κριθούν πολλά στην μάχη του Γεντί Κουλέ, το βράδυ της Κυριακής (15/9, 8.30μμ).
Ο Αρης διαθέτει τον περσινό πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος. Ο Ισπανός φορ, κατά μια διαβολεμένη συγκυρία δεν πουλήθηκε απο τον Αρη, παρά την τρομερή σεζόν που έκανε πέρσι.
Τα 7-8 εκ. ευρώ, που ζητούσε ο Καρυπίδης, δεν συγκίνησαν καμία Ελληνική ομάδα, αν και ο Μορόν είναι παίκτης ελίτ, ενώ και απο τη Σαουδική Αραβία, το θέμα δεν προχώρησε.
Ετσι, ο παίκτης έμεινε στον Αρη και το ερώτημα είναι, αν έμεινε ...ευχαριστημένος ή αν η μη πραγματοποίηση μιας μεταγραφής, τον έχει ξενερώσει.
Ο ΟΦΗ απο την άλλη, βρήκε στο πρόσωπο του Ταξιάρχη Φούντα, τον παίκτη, που θα ανεβάσει την επίθεση της ομάδας.
Ο Ελληνας επιθετικός, έδωσε ταχύτητα και ποιότητα, στη γραμμή κρούσης και το γκολ που έβαλε στο Βόλο, με ιδανικό πλασέ στο "παράθυρο", έδειξε, γιατί ο ΟΦΗ έκανε μια οικονομική υπέρβαση, ώστε να τον κάνει δικό του.
Και αν ο Φούντας, έβαλε ένα τόσο ωραίο γκολ στο Βόλο, γιατί να μην σκοράρει και στο Γεντί Κουλέ, με τον κόσμο στις εξέδρες και σε ένα μεγάλο ντέρμπι, όπως αναμένεται να είναι αυτό με τον Αρη!
Τέτοια γκολ σε μεγάλα παιχνίδια, χρειάζεται ο Φούντας, για να επιστρέψει στην Εθνική, που είναι ο μεγάλος του, στόχος.
Ο Ισέκα πουλήθηκε στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας και δεν θα δούμε ποτέ πως θα μπορούσε να συνεργαστεί αυτό το επιθετικό δίδυμο (Φούντα-Ισέκα) στον ΟΦΗ.
Ηρθε όμως, ο 22χρονος Ιταλός Σαλσέδο της Ιντερ, που έχει ωραίες επιθετικές συνεργασίες, ταχύτητα, ποιότητα και γκολ στο παιχνίδι του και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε, τι "ζημιές" μπορεί να κάνει, αυτό το δίδυμο.
Αν όχι σε αυτό το παιχνίδι, μια και ο Ιταλός έχει κάνει μόνο 2-3 προπονήσεις, ίσως απο το επόμενο.
Ο Δέλλας, πάντως φαίνεται να τον υπολογίζει και στο παιχνίδι με τον Αρη, για κάποιο χρονικό διάστημα.
Ο ΟΦΗ προέρχεται απο ένα μεγάλο διπλό στο Βόλο (1-3), με άριστη εκτέλεση της "κόντρας", όπου σκόραρε τρείς φορές, αλλά και πολύ καλή αμυντική λειτουργία.
Λογικά, ο Δέλλας, δεν θα αλλάξει την ενδεκάδα, εκτός αν θέλει να αιφινιάσει τον Μάντζιο, με κάποια επιλογή, απο τα τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα (πχ Σαλσέδο).
O Aρης τα τελευταία χρόνια, πήγε να δημιουργήσει παράδοση στο Ηράκλειο με μεγάλα διπλά (0-3 το 2023 και το 2020 και 1-2 το 2018), αλλά ο ΟΦΗ πέρσι σε ένα "τρελό" παιχνίδι με ευκαιρίες και δοκάρια, του έκοψε το βήχα με το γκολ του Νέιρα στις καθυστερήσεις (3-2), σε ένα παιχνίδι απαγορευτικό για καρδιακούς.
Το ίδιο -απαγορευτικό-πιστεύω ότι αναμένεται και το φετινό.
Παρά την αποχή των οργανωμένων οπαδών του ΟΦΗ (για το νέο τρόπο εισόδου στο γήπεδο και την έλλειψη επικοινωνίας που καταλογίζουν στην ΠΑΕ), ο κόσμος αναμένεται να είναι περισσότερος, απο την πρεμιέρα με τον Ατρόμητο, όπου είχαμε αρνητικό ρεκόρ προσέλευσης για πρεμιέρα στο Γεντί Κουλέ, με κάτι περισσότερο απο 2 χιλιάδες ανθρώπους.
Μεγάλο παιχνίδι, αναμένουμε στο Γεντί Κουλέ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δυο φορές με τον Παναιωλικό, στο Γεντί Κουλέ, μέσα σε 3-4 μέρες, θα παίξει ο ΟΦΗ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο!
Στην κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος, ο ΟΦΗ έπεσε με την ομάδα του Αγρινίου, την οποία θα αντιμετωπίσει σε αγώνα νοκ-άουτ που θα διεξαχθεί το διήμερο 25-26 Σεπτεμβρίου.
Για το πρωτάθλημα, ο ΟΦΗ θα υποδεχθεί τον Παναιτωλικό, ξανά λίγα 24ωρα αργότερα, την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου (5μμ), για την 5η αγωνισική της Σούπερ Λίγκ!
Ετσι, ο ΟΦΗ, θα αντιμετωπίσει την ομάδα του Γιάννη Πετράκη, δυο φορές εντός έδρας, την ίδια εβδομάδα σε πρωτάθλημα και Κύπελλο!
Ο αγώνας του Κυπέλλου, θα είναι για την 4η φάση της διοργάνωσης.
Να σημειωθεί ότι, ο ΟΦΗ πέρυσι είχε αποκλειστεί στα προημιτελικά από τον Παναιτωλικό, με δύο ήττες (2-1 στο Ηράκλειο και 3-1 στο Αγρίνιο).
Στην κληρωτίδα για την 4η φάση, του Κυπέλλου Ελλάδος, μπήκαν όλες οι ομάδες της Σούπερ Λίγκ εκτός από τις 4, που βγήκαν πέρυσι στην Ευρώπη, δηλαδή ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό.
Στην κλήρωση ξεχώρισαν τα ζευγάρια, ΟΦΗ-Παναιτωλικός και Λεβαδειακός-Ατρόμητος, απο την Σούπερ Λίγκ.
Τα ζευγάρια:
Εθνικός-Άρης
Κηφισιά-Λαμία
ΑΕΛ-Πανσερραϊκός
Αιγέας Πλωμαρίου/Απόλλων Επαυλίου ή Καβάλα-Asteras AKTOR
Λεβαδειακός-Ατρόμητος
Ζάκυνθος-Παναργειακός
ΠΑΣ Γιάννινα-Παναχαϊκή
Αιγάλεω-Καμπανιακός
Διαγόρας-Athens Kallithea
Απόλλων Κρύας Βρύσης- Βόλος
Νέα Ιωνία-Πανιώνιος
ΟΦΗ-Παναιτωλικός