Την πρώτη ευρωπαϊκή εμπειρία της ιστορίας της, ζεί η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, η οποία βρίσκεται Νοβι Σαντ της Σερβίας, προκειμένου να συμμετάσχει στο πολύ δυνατό τουρνουά, που διοργανώνει η Βοϊβοντίνα με προσκεκλημενες ακόμη την πρωταθλήτρια Βουλγαρίας Λέφσκι Σόφιας και την δευτεραθλήτρια Ρουμανίας, Aρκάντα Γκαλάτι, απο 19-22 Σεπτεμβρίου.
Το τουρνουά "Memorijal Velikana" και γίνεται απο την Βοϊβοντίνα, για 15η συνεχόμενη χρονιά, στη μνήμη των Žarko Petrović και Radovan Dabić, σημαντικών προσωπικοτήτων της OK Vojvodina, παίκτες που έγραψαν ιστορία στο σύλλογο, αλλά και στο Σέρβικο βόλεϊ συνολικά.
Στο Νοβι Σαντ, την πανέμορφη πόλη που βρίσκεται στις όχθες του Δούναβη, ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, θα έχει την ευκαιρία να βγάλει τα πρώτα συμπεράσματα για την ομάδα που χτίζει στην επιστροφή του ΟΦΗ, στην Volley League.
O ΟΦΗ με 15 μέρες προετοιμασίας, δεν είναι ακόμη 100% έτοιμος, σε σχέση, με τους δυνατούς αντιπάλους του, στο τουρνουά "Memorijal Velikana".
Είναι χαρακτηριστικό ότι,την επόμενη εβδομάδα, η OK Vojvodina, θα δώσει το πρώτο της επίσημο παιχνίδι για το Σούπερ Κάπ, ενώτην επόμενη εβδομάδα μπαίνει στη μάχη του πρωταθλήματος Σερβίας.
Σε κάθε περίπτωση όμως, ο προπονητής του ΟΦΗ, θα έχει την ευκαιρία, για χρήσιμα συμπεράσματα.
Η αποστολή του ΟΦΗ, έφτασε στο Βελιγράδι, το μεσημέρι της Τετάρτης (18/9) και την παρέλαβε το πούλμαν της OK Vojvodina, για τη μεταφορά στο Νοβο Σαντ, περίπου 1 ώρα διαδρομή.
Το βράδυ της Τετάρτης, η ομάδα του ΟΦΗ, έκανε την πρώτη της προπόνηση στο γήπεδο της OK Vojvodina, όπου θα διεξαχθούν οι αγώνες του "Memorijal Velikana".
Το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ, είναι με την Βοϊβοντίνα (Πέμπτη 19/9, 7μμ), και θα ακολουθήσουν εκείνα με την Αρκάντα (Παρασκευή 20/9, 4.30μμ) και την Λέφσκι (Σάββατο 21/9, 4.30μμ).
Αναλυτικά το πρόγραμμα του "Memorijal Velikana":
Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου
7μμ Βοϊβοντίνα-ΟΦΗ
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου
4.30μμ Aρκάντα-ΟΦΗ
7μμ Βοϊβοντίνα-Λέφσκι
Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου
4.30μμ Λέφσκι-ΟΦΗ
7μμ Βοϊβοντίνα-Αρκάντα
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου
11 πμ Αρκάντα-Λέφσκι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ στο "Memorijal Velikana"
Αθλητές της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, απαντούν στο ερώτημα: "Γιατί πόλο;" και παροτρύνουν τα νέα παιδιά να ασχοληθούν με το υπέροχο άθλημα της υδατοσφαίρισης.
Δείτε το εξαιρετικό VIDEO που ετοίμασε για το τμήμα πόλο του ΟΦΗ, ο Ανδρέας Κουλάτσογλου.
Με την υποσημείωση ότι οι εγγραφές στην ακαδημία πόλο του ΟΦΗ, συνεχίζονται δυναμικά και ο Σεπτέμβριος είναι ΔΩΡΕΑΝ για όσους θέλουν να δοκιμάσουν.
Οι μέρες και οι ώρες προπονήσεων είναι Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή, απο τις 8μμ έως τις 9μμ στο κολυμβητήριο του Λίντο και Τρίτη-Πέμπτη, απο τις 7μμ-8μμ στο Παγκρήτιο στάδιο!
Πληροφορίες για εγγραφές στο 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ) και στο 2810-260668 (Κολυμβητήριο).
Δείτε το VIDEO παρακάτω.