karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το καλύτερο ξεκίνημα στα πέντε χρόνια της παρουσίας της στην Super League, κάνει η ομάδα του Πλατανιά. Μετά την Κέρκυρα, νίκησε και τον Λεβαδειακό με 3-2, έχει το απόλυτο των νικών στα δύο πρώτα ματς του πρωταθλήματος και με τους 6 βαθμούς που έχει συγκεντρώσει φιγουράρει στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας.

Ο Πλατανιάς ήταν εξαιρετικός στο πρώτο ημίχρονο και μέσα σε 35′ κατάφερε να πετύχει τρία γκολ, θυμίζοντας την απόδοσή του στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Λεβαδειακό για τον δεύτερο γύρο του περσινού πρωταθλήματος.

Το σκορ άνοιξε στο 18′ όταν ο Μανούσος εκμεταλλευόμενος λάθη της άμυνας των φιλοξενούμενων έφυγε μόνος του προς την αντίπαλη περιοχή και αφού απέφυγε και τον Ναμάσκο, με πλασέ στην κενή εστία έκανε το 1-0.

Λίγα λεπτά αργότερα (25′) πάλι ο Μανούσος, μετά από την ασίστ του Γιακουμάκη, βγήκε μόνος του απέναντι στον γκολκίπερ του Λεβαδειακού και δεν αστόχησε κάνοντας το 2-0.

Το 3-0 έγινε στο 34ο λεπτό, μετά από πολύ όμορφο συνδυασμό, οι οποίοι άλλαξαν την μπάλα δέκα φορές, πριν αυτή καταλήξει στα δίχτυα του Λεβαδειακού από την ασίστ του Μουνάφο και την προβολή του Γιακουμάκη.

Ο Λεβαδειακός μείωσε σε 3-1 στο 38΄ με πλασέ του Καραχάλιου και στο δεύτερο ημίχρονο κατάφερε να πετύχει ακόμα ένα γκολ με τον Πέτρο Γιακουμάκη στο 72ο λεπτό, ενώ είχε και δοκάρι με τον Μιλιάζες στο 77ο λεπτό.

Τελικά η ομάδα του Πλατανιά άντεξε στην πίεση και στο τέλος πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της στο πρωτάθλημα και πλέον κοιτά προς τον επόμενο αγώνα στα Γιάννενα.

Η ταυτότητα του αγώνα
4η Αγωνιστική, Δημοτικό γήπεδο Περιβολίων
Διαιτητής: Ι. Νεοφυτιάδης
Βοηθοί: Σ. Τσολάκης, Ι. Μπετσόγλου
Τέταρτος: Γ. Φουκάκης
Σκόρερ: Μενδρινός (18’, 26’), Γιώργος Γιακουμάκης (34’) – Καραχάλιος (38’), Πέτρος Γιακουμάκης (72’)
Κίτρινη: Μανούσος (52’), Μουνάφο (57’), Γ. Γιακουμάκης (79’) – Τριποτσέρης (40’), Μαχαίρας (74’)
Κόκκινη: –

Πλατανιάς (Γιώργος Παράσχος): Σωτηρίου, Βάντερσον, Καρυπίδης, Μπανανά, Αποστολόπουλος, Στανισάβλιεβιτς (82’ Ντεβέσα), Γκνιάτιτς, Μενδρινός (69’ Τσουράκης), Μανούσος (90+2’ Στάθης), Μουνάφο, Γ. Γιακουμάκης.

Λεβαδειακός (Ράτκο Ντόστανιτς): Ναμάσκο, Μουλόπουλος, Μιλιάζες, Τριποτσέρης (55’ Μαχαίρας), Ουόν, Μεντί, Καραχάλιος (64’ Καλτσάς), Π. Γιακουμάκης, Μπελγκαζουανί, Ζεζίνιο, Βασιλείου (46’ Σίλβα).

 ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στη συνέντευξη Τύπου, μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με τον Λεβαδειακό, ο τεχνικός του Πλατανιά, Γιώργος Παράσχος, τόνισε:

«Συγχαρητήρια στα παιδιά για το ότι μπορέσαμε και πήραμε άλλους τρεις βαθμούς. Δυστυχώς τα εύκολα τα κάναμε δύσκολα. Κάναμε ένα καταπληκτικό α’ ημίχρονο στο οποίο ο αντίπαλος δεν πάτησε ούτε στην περιοχή μας και παρότι το σκορ έγινε 3-0 και φαινόταν καθαρά ότι στο β’ μέρος θα είναι μια τυπική διαδικασία, δυστυχώς δώσαμε ένα γκολ δώρο κι από εκεί και πέρα τους βάλαμε στο παιχνίδι. Μας κυρίευσε μια αδικαιολόγητη νευρικότητα. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε καθόλου τη μπάλα και αυτό με παραξένεψε ιδιαίτερα και παρόλο ότι βρήκαμε χώρους -γιατί ο αντίπαλος αναγκάστηκε να βγει πάρα πολύ ψηλά- δεν μπορέσαμε δυστυχώς να δημιουργήσουμε ούτε τις πολλές ευκαιρίες ούτε να κρατήσουμε τη μπάλα. Όχι ότι κινδυνεύσαμε ιδιαίτερα, αλλά δεν παύει όπως έγινε το δεύτερο γκολ, το τελευταίο 15λεπτο-20λεπτο να το περάσουμε πάρα πολύ δύσκολα με το σχετικό άγχος κι έτσι φτάσαμε σε αυτό το 3-2 που πιστεύω ότι μας αδικεί. Μας χάλασε όλη την εικόνα που είχαμε δημιουργήσει στο α’ ημίχρονο. Ευτυχώς αυτά τα λάθη γίνονται πάρα πολύ νωρίς και θα προσπαθήσουμε να τα διορθώσουμε στη συνέχεια και τουλάχιστον να μην ξαναζήσουμε ένα τέτοιο παιχνίδι».

Στη συνέχεια ο κ.Παράσχος απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων:

Για το πώς εξηγεί ότι ένα παιχνίδι που εξελισσόταν σε θρίαμβο για την ομάδα του κατέληξε σε μια τέτοια περιπετειώδη νίκη:
«Γιατί όταν δεχόμαστε ένα γκολ κι από εκεί και πέρα δεν μπορούμε να ηρεμήσουμε και δεν μπορούμε να βάλουμε ένα 4ο γκολ, τότε ο αντίπαλος βρίσκεται να ελπίζει και σε πιέζει. Δεν είχαμε καθαρό μυαλό. Θα προσπαθήσουμε αυτά τα πράγματα να τα διορθώσουμε».

Για το 2 στα 2 του Πλατανιά που είναι η πρώτη φορά που το πετυχαίνει στην Super League:
«Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι. Κάναμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα και πιστεύω να έχουμε την ανάλογη συνέχεια. Μην ξεχνάτε από εκεί και πέρα ότι πέρσι κάναμε το χειρότερο ξεκίνημα και μετά πήγαμε καλά… Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε μια διάρκεια. Οπως ξεκινήσαμε φέτος, να τελειώσουμε κιόλας».

Για τον Μανούσο και τον Γιακουμάκη που έχουν ήδη από δύο γκολ στο πρωτάθλημα:
«Είναι δύο παιδιά στα οποία ποντάρουμε πάρα πολύ φέτος. Και οι δυο μας δίνουν αυτή την ταχύτητα την οποία χρειαζόμαστε. Μπορούν και βρίσκονται και όλα αυτά τα οποία κάνουν στις προπονήσεις αρχίζουν και τα βάζουν πάρα πολύ καλά στο μυαλό τους και τα βγάζουν στους αγώνες. Γι’ αυτό και λέω ότι αυτά τα παιδιά μπορούν να σκοράρουν, αλλά το κυριότερο είναι ότι η αλλαγή που έχουμε φέτος είναι ότι γινόμαστε πάρα πολύ πιεστικοί στην αντίπαλη άμυνα. Εχουμε πολλά τρεξίματα και μπορούμε να πιέζουμε τον αντίπαλο κι έτσι τον αναγκάζουμε να κάνει λάθη».

 

Από την πλευρά του ο προπονητής του Λεβαδειακού κ.Ντόστανιτς δήλωσε:

«Πρώτα απ’ όλα θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του Πλατανιά για τους τρεις βαθμούς που πήρε. Όπως είδαμε στο παιχνίδι, στο πρώτο ημίχρονο χάναμε 3-1. Εμείς κάναμε τα λάθη που έφεραν το αποτέλεσμα υπέρ του Πλατανιά. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα ήταν πολύ διαφορετική και κάναμε αυτό που δουλεύαμε όλο αυτό το διάστημα και είναι αυτή η ομάδα να παίζει όπως θέλω ο Λεβαδειακός. Τώρα, αν θέλουμε να έχουμε μία καλή σεζόν και να πετύχουμε τον στόχο μας θα πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή και να έρθουν τα αποτελέσματα μέσα από τις προπονήσεις. Είναι το δεύτερο παιχνίδι που η ομάδα δέχτηκε πάλι τρία γκολ. Στο πρώτο παιχνίδι -το καταλαβαίνω- γιατί ήταν η πρεμιέρα εναντίον του Παναθηναϊκού, ενός πολύ δύσκολου αντιπάλου, αλλά σε αυτό το παιχνίδι δεν μπόρεσα να το καταλάβω το πρώτο ημίχρονο. Θα προσπαθήσουμε στη συνέχεια. Εγώ είμαι αυτός που παίρνω τις αποφάσεις. Θα πρέπει να αναλύσουμε πάρα πολύ καλά και το σημερινό παιχνίδι πού κάναμε λάθη. Πρέπει να το αλλάξουμε αυτό. Πιστεύω στους παίκτες μου και στην ομάδα και αυτό που παρουσιάσαμε στο δεύτερο ημίχρονο είναι αυτά που θέλω να βλέπω και που δουλέψαμε όλο αυτό το διάστημα».

 

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεύτερη αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

 

Ο Εργοτέλης, με φόρα το «διπλό» της πρεμιέρας, στον Κορυδαλό, απέναντι στην Προοδευτική (0-2), ετοιμάζεται να «διπλασιάσει» τις νίκες του, κάνοντας το ξεκίνημα που επεδίωκε, ώστε να επιβεβαιώσει απο την αρχή στο γήπεδο, τον τίτλο του φαβορί στην κατηγορία.

 

Πριν πάει στο δυνατό κρητικό στο ντρέμπι της 3ης αγωνιστικής με τον ΠΟΑ στο Ατσαλένιο, η ομάδα του Γιάννη Χατζηνικολάου, θα έχει την ευκαιρία απέναντι στη Ρόδο -αν είναι σοβαρή όπως ήταν στο πρώτο παιχνίδι- για ένα ακόμη τρίποντο, χωρίς μεγάλες δυσκολίες.

 

Οι Ροδίτες δεν είναι η ομάδα που μπορεί να φοβίσουν τον Εργοτέλη.

 

«Εφαγαν» τέσσερα γκολ, στην έδρα τους απο την Κηφισιά στην πρεμιέρα, αν και ξεκίνησαν καλά το παιχνίδι, ειχαν χαμένο πέναλτι και ευκαιρίες, αλλά δεν είχαν διάρκεια.

 

Ο αντίπαλος του Εργοτέλη, είναι μια ομάδα με μια καλή ενδεκάδα, αλλά...μέχρι εκεί.

 

Στερείται βάθους, λύσεων και δεν είναι ομάδα που μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο, απο την παραμονή στην κατηγορία.

 

Στο μεγάλο αγωνιστικό χώρο του Παγκρητίου σταδίου, ο Εργοτέλης θα έχει την ευκαιρία να αναδείξει τις επιθετικές του αρετές, να σκοράρει και να καθαρίσει το παιχνίδι.

Αν σκοράρει νωρίς, μπορεί να έχει ένα εύκολο απόγευμα. Αν αφήσει το χρόνο να περάσει και κάνει τον αντίπαλο να πιστέψει στο αποτέλεσμα, θα βάλει προβλήματα στον εαυτό του.

 

Αν μπορεί να φοβηθεί κάτι ο Εργοτέλης, απο αυτήν την αναμέτρηση, είναι μόνο ο κακός του εαυτός.

 

Ο ΠΟΑ πηγαίνει στην Κηφισιά, για ένα δύσκολο παιχνίδι, σε φυσικό τάπητα και απέναντι σε μια ομάδα, που θα είναι -όπως φαίνεται- μέσα στις 5-6 καλές της κατηγορίας (όπως είναι και ο ΠΟΑ).

 

Για την ομάδα του Ατσαλένιου, ο πρώτος στόχος είναι να καθαρίσει τα παιχνίδια στην έδρα της.

 

Τώρα, αν μπορεί να «κλέψει» και κάτι έξω, γιατί όχι.

 

Αγωνιστικά πάντως, ΠΟΑ και Κηφισιά, είναι πολύ κοντά με ότι αυτό συνεπάγεται για την αναμέτρηση.

 

Ο Ερμής Ζωνιανών, που θα είναι και φέτος μια ομάδα «έδρας» πηγαίνει και αυτός να παίξει με τον Ηλυσιακό στο φυσικό τάπητα του Ζωγράφου.

Οι γηπεδούχοι είναι μια ομάδα «γριφος», η οποία επίσης θα στηριχθεί στην έδρα της.

 

Πέρσι κατάφερε να σωθεί (όχι εύκολα) και ήταν κάπου στα ίδια με τον Ερμή Ζωνιανών.

 

Το ίδιο φαίνεται ότι θα είναι και φέτος.

 

 Ο Πανθηραικός (Σαντορίνη) δεν ξεκίνησε καλά, με ήττα αλλά και μέτρια ενφάνιση στο Ατσαλένιο επί του ΠΟΑ.

Υποδέχεται στο νησί, την Τριγλία Ραφήνας, η οποία έχει αλλάξει πολύ απο πέρσι, όπου ήταν η πιο σταθερή ομάδα της κατηγορίας.

 

Λογικά, η ομάδα του Μανόλη Παπαματθαιάκη, είναι το φαβορί και θα χρειαστεί το πρώτο τρίποντο, για να μην γεμίσει απο νωρίς με άγχος και πίεση για τη συνέχεια.

 

Δυνατό παιχνίδι θα γίνει στη Νίκαια μεταξύ του Ιωνικού και του Αγιου Ιερόθεου.

 

Ο Ιωνικός που είναι -μαζί με τον Εργοτέλη- φαβορί για την άνοδο, ξεκίνησε με ισοπαλία στο ντέρμπι του Μοσχάτου με τον Εθνικό (0-0) και θα ψάξει την πρώτη νίκη, απέναντι στον Αγιο Ιερόθεο, ο οποίος ξεκίνησε με διπλό στη Ραφήνα (0-1) και στην ποδοσφαιρική «πιάτσα» λένε ότι η διοίκηση της ομάδας, που έχει βάλει αρκετά χρήματα φέτος, δεν το φωνάζει ακόμη, αλλά το λέει έστω ψιθυριστά, ότι θέλει να μπεί «σφήνα» στα φαβορί για την άνοδο

Καλή Κυριακή και τα ...υπόλοιπα στο γήπεδο!

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αχαρναικός-ΟΦΗ, κοντράρονται καταμεσήμερο (3μμ) της Κυριακής (17/9) στη Νέα Σμύρνη, στη ρεβάνς του Κυπέλλου Ελλάδος και πέρα απο την αγωνιστική σημασία της αναμέτρησης, μετά το 0-0 του πρώτου αγώνα στο Γεντί Κουλέ, αποτέλεσμα που αφήνει «ανοιχτή» την υπόθεση-πρόκριση, υπάρχει και κάτι ακόμη ενδιαφέρον: Η στεναχώρια των φιλάθλων του ΟΦΗ απο την Αττική, οι οποίοι περίμεναν πως και πως το πρώτο επίσημο παιχνίδι της ομάδας στην Αθήνα, αλλά τελικά δεν θα μπορέσουν να το παρακολουθήσουν, καθώς η αναμέτρηση είναι κεκλεισμένών των θυρών, λόγω χρωστούμενης περσινής τιμωρίας της ομάδας του Μενιδίου!
Οπως αινιγματικά μου λέει ένα φίλος στην Αθήνα «ρε Γιώργο, τιμωρημένος τελικά είναι ο Αχαρναικός ή ο ΟΦΗ;», θέλοντας να πεί ότι αν το παιχνίδι διεξαγόταν κανονικά, ο ΟΦΗ θα είχε στην εξέδρα τους «σταθερούς» 200-300 φιλάθλους του απο την Αθήνα, οι οποίοι τον ακολούθησαν πιστά και πέρσι στη Γ' Εθνική, ενώ ο Αχαρναικός δεν φημίζεται για τον...πολύ κόσμο του.
Οι «Αθηναίοι» φίλοι του ΟΦΗ στο λεκκανοπέδιο, χάρηκαν όταν η κλήρωση για το Κύπελλο, έφερε τον Αχαρναικό, στο δρόμο της κρητικής ομάδας, καθώς θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να δούν και αυτοί την φετινή ομάδα, που έχει χτίσει ο Νίκος Νιόπλιας, πριν αυτή μπεί στην μάχη του πρωταθλήματος της Football league. Η τιμωρία του Αχαρναικού, τους χάλασε όμως τα σχέδια.
Το παιχνίδι θα μπορέσουν να το δούν, μόνο απο τον ΟΤΕ-TV, που θα το καλύψει-όπως συνέβη και με εκείνο του Γεντί Κουλέ-τηλεοπτικά.
Ας ευχηθούμε ότι στο δεύτερο «τηλεοπτικό» φετινό παιχνίδι του ΟΦΗ, η εικόνα θα είναι καλύτερη, απο το πρώτο.
Το 0-0 με τον Αχαρναικό στο πρώτο ματς και το μέτριο θέαμα που παρουσίασε ο ΟΦΗ στο κοινό του, αλλά και στους τηλεθεατές, την περασμένη Τετάρτη στο Γεντί Κουλέ, δεν ήταν το πρόσωπο, που είχε δείξει ο ΟΦΗ στις φιλικές αναμετρήσεις που είχαν προηγηθεί και μάλιστα με αντιπάλους καλύτερους απο τον Αχαρναικό, όπως για παράδειγμα ο Πλατανιάς και η Καλλονή.
Η εμφάνιση του ΟΦΗ «αδίκησε» την εικόνα που είχε δείξει και η οποία ήταν σαφώς καλύτερη. Πιο δημιουργική, πιο επιθετική, πιο αισιόδοξη!
Υπάρχει όμως εξήγηση: Oι σημαντικές απουσίες καθοριστικών παικτών, που έχει αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ  σε θέσεις κλειδιά (Νάστος, Ράντι,Μπουρσέλης), αλλά και το γεγονός ότι κάποιοι παίκτες του βασικού κορμού, δεν είναι ακόμη στο 100% απο πλευράς αγωνιστικής ετοιμότητας (Βουό, Μασάδο, Μίκιτς), τον έκαναν στο πρώτο παιχνίδι με τον Αχαρναικό, να δείξει πως δεν έχει σαν ομάδα, τόσο ...δηλητήριο, όσο θα του χρειαστεί για να φοβίσει τους αντιπάλους του, στο δρόμο για την άνοδο.

Ολους αυτούς λοιπόν, που περιμένουν στην... γωνία, ας φροντίσουν οι παίκτες του ΟΦΗ να τους δώσουν ένα καλό μάθημα, στη ρεβάνς της Νέας Σμύρνης με τον Αχαρναικό. Μπορούν!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi