
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σαν ...ελατήρια, λειτούργησαν τα αντανακλαστικά των ανθρώπων του ΟΦΗ, μόλις προέκυψε το ζήτημα με το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης στο γήπεδο του ΟΦΗ, απαραίτητη προυπόθεση, για να γίνει στο Γεντί Κουλέ, το παιχνίδι με τον Αχαρναικό για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, ούτε ήθελε να σκεφθεί το ενδεχόμενο, ο ΟΦΗ να «ξενιτευτεί» και να παίξει στα Χανιά (Περβόλια) ή στην Αθήνα, το πρώτο επίσημο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ.
Είναι άδικο, όπως είπε στους συνεργάτες του, για τον κόσμο του ΟΦΗ, για την ομάδα, για τους ανθρώπους που έσπευσαν πρώτοι για να αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας και έδωσαν τα χρήματα τους, για αυτό το σκοπό, να χάσουν το δικαίωμα να δουν το πρώτο παιχνίδι της ομάδας τους, στο γήπεδο της.
Το τηλέφωνο του προέδρου του ΟΦΗ πήρε φωτιά απο την περασμένη Παρασκευή για την εξέυρεση λύσης. H οποία ήταν μια και μοναδική: Να τοποθετηθούν κάμερες στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Ο Πολεμαρχάκης δεν το σκέφτηκε και έδωσε εντολή να γίνουν αμέσως, οι συζητήσεις με τις εταιρείες, που θα αναλάβουν την τοποθέτηση.
Χωρίς να σκεφθεί το κόστος που έχει για τον ΟΦΗ αυτή η ενέργεια, ο πρόεδρος της κρητικής ομάδας, δεν θέλησε να αδικηθεί ο ΟΦΗ απο την «κόντρα» Κοντονή-Football league, όπως φαίνεται ότι κρύβεται πίσω και απο το θέμα αυτό.
Ετσι ο ΟΦΗ, σε αντίθεση με ότι έκαναν άλλες ομάδες της ίδιας κατηγορίας με αυτόν, βρήκε λύση...μόνος του.
Εβαλε τις κάμερες και το καταγραφικό και κάλεσε την αστυνομία να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο, για να δώσει το πράσινο φως στην ΕΠΟ, ώστε να οριστεί στο γήπεδο του ΟΦΗ το παιχνίδι.
Να σημειωθεί ότι στο να πάνε όλα καλά, μέτρησε και η θετική διάθεση του ταξίαρχου, αστυνομικού διευθυντή Κώστα Λαγουδάκη, ο οποίος απο την πρώτη στιγμή, διέκρινε την σοβαρότητα των προθέσεων του προέδρου του ΟΦΗ, για την εξεύρεση λύσης και την επίλυση του ζητήματος, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα για καμία πλευρά.
Με ενέργειες -εξπρές τοποθετήθηκε σύστημα παρακολούθησης των κερκίδων και καταγραφικό, στο γήπεδο του ΟΦΗ, το οποίο πλέον θα είναι «χρήσιμο» και απαραίτητο για τον ΟΦΗ και στα επόμενα παιχνίδια του Κυπέλλου Ελλάδος, εφ' όσον ο ΟΦΗ προκριθεί στους ομίλους (που είναι ο στόχος), αλλά και στα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Και ας μην έχουν, οι άλλες ομάδες της Football league κάμερες στο γήπεδο τους.
Και ας μην δέχονται να επιφορτιστούν το κόστος, της τοποθέτησης, προτιμώντας-κάποιες ομάδες- να ξεσπιτώνονται και να αναζητούν γήπεδα, για να παίξουν.
Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να πρωτοπορεί.
Και αυτό έκανε στην συγκεκριμένη περίπτωση, αιφνιδιάζοντας τους πάντες, με τα αντανακλαστικά που έδειξε, για να παίξει στο...σπίτι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης στο γήπεδο του ΟΦΗ
Ενας σοβαρός και πειθαρχημένος ΟΦΗ, δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον Αχαρναικό, τον οποίο κέρδισε με 2-0 στη Νέα Σμύρνη και πήρε την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ ήταν σαφώς βελτιωμένος σε σχέση με το 0-0 της περασμένης Τετάρτης στο Γεντί Κουλέ, επέβαλε το ρυθμό του στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, ήταν το «αφεντικό» του παιχνιδιού και εκμεταλεύτηκε τις ευκαιρίες που είχε, για να πάρει το αποτέλεσμα, που θα τον έστελνε στην επόμενη φάση.
Ιδανικά στημένη απο το Νίκο Νιόπλια η κρητική ομάδα, κινδύνεψε ελάχιστα απο τον αντίπαλο, είχε εξαιρετική κυκλοφορία της μπάλας και πήρε πανάξια τη νίκη-πρόκριση, στο άδειο απο κόσμο γήπεδο, λόγω της τιμωρίας του Αχαρναικού.
Αν εξαιρέσουμε το πρώτο δεκάλεπτο, όπου ο ΟΦΗ αναζητούσε τα πατήματα του στο γήπεδο, σε όλο το υπόλοιπο του αγώνα, ήταν κυρίαρχος και βάδισε με ασφάλεια, στο παιχνίδι,
Ο Βουό στο 11' με προβολή, μετά απο εξαιρετική μετά απο εξαιρετική μπαλιά του Χαντί, άνοιξε το δρόμο της νίκης για τον ΟΦΗ και τη «δουλειά» ολοκλήρωσε ο Ράντι με κεφαλιά στο 87' και πάλι απο ωραία παράλληλη σέντρα στο δεύτερο δοκάρι του Χαντί.
Νωρίτερα ο Βουό, είχε ...αφήσει τον αντίπαλο με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Μαρή (κλάδεμα απο πίσω στον επιθετικό του ΟΦΗ).
Ο ΟΦΗ είχε ακόμη να επιδείξει μια καλή στιγμή με τον Μιλοσάβλιεφ στο 14' με τον Βουό στο 18', με τον Χαντί στο 62', με τον Ράντι στο 84', ενώ του ακυρώθκε και γκολ με τον Αντουκόρ στο 85' μετά απο ασταθή επέμβαση του τερμτοφύλακα του Αχαρναικού σε σούτ του Μασάδο.
Ο ΟΦΗ ήταν σοβαρός, εύστοχος, επιθετικός, πειθαρχημένος και πολύ «διαβασμένος» στο παιχνίδι του αντιπάλου του και πήρε δίκαια και καθαρά το αποτέλεσμα που ήθελε για να περάσει στους ομίλους του Κυπέλλου, όπου θα έχει και την ευκαιρία να αναμετρηθεί και με αντιπάλους Σούπερ Λίγκ και να πάρει ξανά μια «γεύση» απο την κατηγορία στην οποία δικαιωματικά ανήκει...
Να σημειωθεί ότι το παιχνίδι διεξήχθη σε συνθήκες αφόρητης ζέστης και ακατάλληλς ώρας (3μμ) για την εποχή, με αποτέλεσμα ο διαιτητής να εφαρμόσει μια φορά σε κάθε ημίχρονο το «ταιμ-άουτ» λόγω ζέστης, για να δροσιστούν οι παίκτες των δυο ομάδων...
Διατητής: Αντωνίου (Αθήνας)
Βοηθοί: Σίπκας (Σάμου), Τζάκος (Αθηνών)
4ος: Περράκης (Αθηνών)
ΟΦΗ: Δερμιτζάκης, Κώτσιος, Μιλοσάβλιεφ, Οστοιτς, Χαντί, Μίκιτς, Bαλλιάνος, Κιάσσος, Κοιλιάρας, Αντουκόρ, Βουό.
Στον πάγκο οι: Δάφκος, Ράντι, Μανιαδής, Κοντογιάννης, Κιάσσος, Μασάδο,Ογκμποε, Φαζός.
Αχαρναικός: Αποστολίδης, Μουστάκης, Αναστασίου, Σωτηράκος, Χριστοφιλέας, Τσεμπερίδης, Μαρής, Παπατόλιος, Ματσούκας, Γουέρε (WERE PAOUL), ,Τζιώρας.
Στον πάγκο οι: Ψύχος, Παπανικόλας, Ψιανος, Κυριαζόπουλος, Zαχαρός, Ντάγκρας, Πλαβούκος.
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
3' Η πρώτη καλή στιγμή για τον Αχαρναικό. Ο Γουέρε μπαίνει απο αριστερά και σουτάρει ο Δερμιτζάκης διώχνει σε κόρνερ.
5' Νέα καλή στιγμή για τον Αχαρναικό. Και πάλι ο Γουερε σεντράρει απο αριστερά, ο Τζιώρας κάνει την προβολή απο την μικρή περιοχή, η μπάλα φεύγει παράλληλα απ την εστία.
11' Το 0-1 για τον ΟΦΗ. Ωραία μπαλιά του Χαντί, για τον Βουό, ο οποίος προλαβαίνει την έξοδο του τερματοφύλακα και με ωραίο πλασέ στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα!!!
14' Ωραίο διαγωνιο πλασέ του Μιλοσάβλιεφ, μπλοκάρει ο γκολκήπερ του Αχαρναικού.
18' Νέα καλή στιγμή για τον ΟΦΗ! Ωραία σέντρα του Μίκιτς, ο Βουό την τελευταία στιγμή δεν προλαβαίνει να σπρώξει τη μπάλα στα δίχτυα!
31' Δοκάρι για τον ΟΦΗ με τον Βουό, αλλά νωρίτερα έχει υποδειχθεί οφσάιντ ο Οστοιτς.
62' Μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ με τον Χαντί να σουτάρει δυνατά απο τα πλάγια και τον γκολκήπερ του Αχαρναικού να διώχνει δύσκολα σε κόρνερ.
80' Με δέκα παίκτες ο Αχαρναικός. Ο Βουό καρδίζει την δεύτερη κίτρινη κάρτα απο τον Μαρή, ο οποίος κλάδεψε τον επιθετικό του ΟΦΗ.
84' Μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ. Ο Χαντί βγάζει για τον Ράντι, ο οποίος πλασάρει απέναντι απο τον τερματοφύλακα, η μπάλα κοντράρει στους αμυντικούς και φεύγει κόρνερ.
86' Ο Μασάδο σουτάρει ο ο γκολκήπερ του Αχαρναικού χάνει τη μπάλα, ο Αντουκόρ τη στέλνει στα δίχτυα, αλλά υποδεικνύεται σε θέση οφσάιντ και το γκολ ακυρώνεται.
87' Το 0-2 για τον ΟΦΗ. Ο Χαντί έβγαλε εξαιρετική σέντρα για τον Ράντι, ο οποιος με κεφαλιά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα (0-2).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δείτε τη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ επι του Αχαρναικού
Απόλυτο νικών και την 2η αγωνιστική για τις ομάδες της Κρήτης που συμμετέχουν στην Γ' Εθνική και συγκεκριμένο στον 4ο όμιλο.
Εργοτέλης, ΠΟΑ και Ερμής Ζωνιανών έκαναν το 2Χ2 και οδηγούν την κούρσα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Εργοτέλης κέρδισε τη Ρόδο με 2-0 στο Παγκρήτιο στάδιο, αλλά τη νίκη της αγωνιστικής για τις κρητικές ομάδες την έκανε ο ΠΟΑ, μέσα στην Κηφισιά (1-2), με γκολ των Τριανταφύλλου και Ρουμπάκη. Νίκη και για τον Ερμή Ζωνιανών στου Ζωγράφου επί του Ηλυσιακού (0-1). Πρώτη νίκη για τον Πανθηραικό (4-2) την Τριγλία Ραφήνας, ενώ ο Ιωνικός πήρε το ντέρμπι με τον Αγιο Ιερόθεο (2-1).
Αναλυτικά:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (2η Αγωνιστική)
Εργοτέλης-Ρόδος 2-0
Κηφισιά-ΠΟΑ 1-2
Ηλυσιακός-Ερμής Ζ. 0-1
Πανθηραϊκός-Τριγλία Ρ. 4-2
Θύελλα Ρ.-Προοδευτική 3-2
Ιωνικός-Άγιος Ιερόθεος 2-1
Ιάλυσος-Εθνικός Δευτέρα
Ρεπό: ΙΝΚΑ
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 6
2. ΠΟΑ 6
3. ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ 6
4. ΙΩΝΙΚΟΣ 4
5. ΚΗΦΙΣΙΑ 3
6. ΙΝΚΑ ΧΑΝΙΩΝ 3
7. ΠΑΝΘΗΡΑΪΚΟΣ 3
8. ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 3
9. ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ 3
10. EΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 1
11. ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 0
12. ΙΑΛΥΣΟΣ 0
13. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ 0
14. ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 0
15. ΡΟΔΟΣ 0