
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αχαρναικός-ΟΦΗ, κοντράρονται καταμεσήμερο (3μμ) της Κυριακής (17/9) στη Νέα Σμύρνη, στη ρεβάνς του Κυπέλλου Ελλάδος και πέρα απο την αγωνιστική σημασία της αναμέτρησης, μετά το 0-0 του πρώτου αγώνα στο Γεντί Κουλέ, αποτέλεσμα που αφήνει «ανοιχτή» την υπόθεση-πρόκριση, υπάρχει και κάτι ακόμη ενδιαφέρον: Η στεναχώρια των φιλάθλων του ΟΦΗ απο την Αττική, οι οποίοι περίμεναν πως και πως το πρώτο επίσημο παιχνίδι της ομάδας στην Αθήνα, αλλά τελικά δεν θα μπορέσουν να το παρακολουθήσουν, καθώς η αναμέτρηση είναι κεκλεισμένών των θυρών, λόγω χρωστούμενης περσινής τιμωρίας της ομάδας του Μενιδίου!
Οπως αινιγματικά μου λέει ένα φίλος στην Αθήνα «ρε Γιώργο, τιμωρημένος τελικά είναι ο Αχαρναικός ή ο ΟΦΗ;», θέλοντας να πεί ότι αν το παιχνίδι διεξαγόταν κανονικά, ο ΟΦΗ θα είχε στην εξέδρα τους «σταθερούς» 200-300 φιλάθλους του απο την Αθήνα, οι οποίοι τον ακολούθησαν πιστά και πέρσι στη Γ' Εθνική, ενώ ο Αχαρναικός δεν φημίζεται για τον...πολύ κόσμο του.
Οι «Αθηναίοι» φίλοι του ΟΦΗ στο λεκκανοπέδιο, χάρηκαν όταν η κλήρωση για το Κύπελλο, έφερε τον Αχαρναικό, στο δρόμο της κρητικής ομάδας, καθώς θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να δούν και αυτοί την φετινή ομάδα, που έχει χτίσει ο Νίκος Νιόπλιας, πριν αυτή μπεί στην μάχη του πρωταθλήματος της Football league. Η τιμωρία του Αχαρναικού, τους χάλασε όμως τα σχέδια.
Το παιχνίδι θα μπορέσουν να το δούν, μόνο απο τον ΟΤΕ-TV, που θα το καλύψει-όπως συνέβη και με εκείνο του Γεντί Κουλέ-τηλεοπτικά.
Ας ευχηθούμε ότι στο δεύτερο «τηλεοπτικό» φετινό παιχνίδι του ΟΦΗ, η εικόνα θα είναι καλύτερη, απο το πρώτο.
Το 0-0 με τον Αχαρναικό στο πρώτο ματς και το μέτριο θέαμα που παρουσίασε ο ΟΦΗ στο κοινό του, αλλά και στους τηλεθεατές, την περασμένη Τετάρτη στο Γεντί Κουλέ, δεν ήταν το πρόσωπο, που είχε δείξει ο ΟΦΗ στις φιλικές αναμετρήσεις που είχαν προηγηθεί και μάλιστα με αντιπάλους καλύτερους απο τον Αχαρναικό, όπως για παράδειγμα ο Πλατανιάς και η Καλλονή.
Η εμφάνιση του ΟΦΗ «αδίκησε» την εικόνα που είχε δείξει και η οποία ήταν σαφώς καλύτερη. Πιο δημιουργική, πιο επιθετική, πιο αισιόδοξη!
Υπάρχει όμως εξήγηση: Oι σημαντικές απουσίες καθοριστικών παικτών, που έχει αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ σε θέσεις κλειδιά (Νάστος, Ράντι,Μπουρσέλης), αλλά και το γεγονός ότι κάποιοι παίκτες του βασικού κορμού, δεν είναι ακόμη στο 100% απο πλευράς αγωνιστικής ετοιμότητας (Βουό, Μασάδο, Μίκιτς), τον έκαναν στο πρώτο παιχνίδι με τον Αχαρναικό, να δείξει πως δεν έχει σαν ομάδα, τόσο ...δηλητήριο, όσο θα του χρειαστεί για να φοβίσει τους αντιπάλους του, στο δρόμο για την άνοδο.
Ολους αυτούς λοιπόν, που περιμένουν στην... γωνία, ας φροντίσουν οι παίκτες του ΟΦΗ να τους δώσουν ένα καλό μάθημα, στη ρεβάνς της Νέας Σμύρνης με τον Αχαρναικό. Μπορούν!
Απο το «γλυκό» του αριστερό πόδι, προήλθλαν με ισάριθμες ασίστ τα δυο γκολ που πέτυχε ο ΟΦΗ (Βουό και Ράντι), κόντρα στον Αχαρναικό (0-2), με αποτέλεσμα η κρητική ομάδα να σφραγίσει την πρόκριση στους μίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Αγγελος Χαντί, που ήταν ο «μαέστρος» στη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ, μίλησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr για την σοβαρή εμφάνιση του ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη, την ετοιμότητα της ομάδας, για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league, για τη δουλειά που γίνεται στον ΟΦΗ, αλλά και τη δική του παρουσία.
Αναλυτικά οι αναφορές του Αγγελου Χαντί:
Για τις ...ασίστ που έδωσε κόντρα στον Αχαρναικό, ο 28χρονος μέσος, ανέφερε πως «για να βγάλεις μια καλή μπαλιά, πρέπει να γίνει και μια σωστή κίνηση. Εχουμε παιδιά στην ομάδα, που ψαχνουν το γκολ και είναι καλοί παίκτες. Αυτό με βοηθάει πολύ. Είδα τον Βουό στο πρώτο γκολ και τον Ράντι στο δεύτερο, σε καλή θέση, τους έστειλα τη μπάλα και εκείνοι την έσπρωξαν στα δίχτυα. Σε κάθε περίπτωση όμως, η νίκη-πρόκριση της ομάδας, είναι συνολικό αποτέλεσμα απο όλη την ομάδα και όχι μόνο απο τις συνεργασίες στις φάσεις των γκολ, που βάλαμε».
Για την σημασία της πρόκρισης του ΟΦΗ, ο Χαντί ανέφερε ότι «είναι σημαντική η πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου και τη θέλαμε σαν ομάδα. Ποτέ δεν πέρασε απο το μυαλό μας, να φύγουμε τόσο νωρίς απο τη διοργάνωση. Περάσαμε στους ομίλους και περιμένουμε αντιπάλους, που θα είναι και απο τη Σούπερ Λίγκ και θα προσπαθήσουμε και σε αυτά τα παιχνίδια να δείξουμε το καλύτερο μας πρόσωπο».
Για την εικόνα του ΟΦΗ στα δυο παιχνίδια με τον Αχαρναικό, ο Αγγελος Χαντί ανέφερε ότι «ήμασταν η καλύτερη ομάδα και στα δυο παιχνίδια και περάσαμε δίκαια, στην επόμενη φάση. Στο δεύτερο παιχνίδι, ήμασταν σαφώς πιο βελτιωμένοι σε σχέση με το πρώτο».
Για το αν ο ΟΦΗ είναι έτοιμος για τα παιχνίδια του πρωταθλήματος της Football league o μέσος του ΟΦΗ ανέφερε ότι «φυσικά και είμαστε έτοιμοι. Η ομάδα έχει κάνει σοβαρή δουλειά και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Καλό είναι να έχεις παίκτες, που είναι μεγάλα ονόματα, αλλά το δικό μας πλεονέκτημα, σε σχέση με τις άλλες ομάδες, είναι ότι είμαστε ομάδα. Εχουμε παίκτες που παίουν για την ομάδα και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό».
Για την δική του πολύ καλή εμφάνιση στο παιχνίδι της Νέας Σμύρνης, τόνισε ότι «προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι να βοηθάω την ομάδα να κερδίσει. Δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και θελω να βγάλω ασπροπρόσωπους, εκείνους που με πιστεύουν. Δε έχω κάνει ακόμα τίποτα. Οταν αρχίσει το πρωτάθλημα, θα δώσω ότι έχω και δεν έχω για να πάρει ο ΟΦΗ την άνοδο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δείτε τη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ
Με προπόνηση που έγινε την Δευτέρα (19/9) το απόγευμα, οι παίκτες του ΟΦΗ ξεκίνησαν το προπονητικό πρόγραμμα της εβδομάδας, με τους Κομεσίδη και Χίσι να ακολουθούν κανονικά το πρόγραμμα και να δείχνουν ότι έχουν ξεπεράσει τους τραυματισμούς που τους ταλαιπώρησαν το προηγούμενο διάστημα.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισε ο Αντώνης Μπουρσέλης.
Ενώ «απών» ήταν και ο Νάστος, ο οποίος έχει άδεια και απο την Πέμτη θα ακολουθήσει πρόγραμμα αποθεραπείας, μετά την επέμβαση που έκανε στους κοιλιακούς.
Την Τρίτη (20/9) οι παίκτες του ΟΦΗ, έχουν ρεπό.
Στις προπονήσεις επιστρέφουν την Τετάρτη (21/9).