karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Χωρίς τους τραυματίες Κατσικοκέρη, Ροθσάκη και Ζουμπουλάκη, θα παραταχθεί ο Εργοτέλης στην αναμέτρηση της Κυριακής (4.30μμ) με τη Ρόδο στο Παγκρήτιο στάδιο. Στόχος για την ομάδα του Γιάννη Χατζηνικολάου, η δεύτερη νίκη, σε ισάριθμα παιχνίδια στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει για την ολοκλήρωση της προετοιμασίας και την αποστολή:

«Με πρωινή προπόνηση ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία του Εργοτέλη για τον αυριανό αγώνα με την Ρόδο στο Παγκρήτιο στις 16:30.

Το πρόγραμμα, διάρκειας 70 λεπτών, αφιερώθηκε σε ασκήσεις με στημένες φάσεις. Ατομικά λόγω ενοχλήσεων στον τετρακέφαλο γυμνάστηκε ο Ρουσάκης, ο οποίος αποκλείστηκε από την αποστολή όπως και ο Κατσικοκέρης, παρότι συμμετείχε κανονικά στην προπόνηση. Εκτός έμεινε και ο Ζουμπουλάκης, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα για θεραπεία.

Η 19μελής αποστολή που ανακοίνωσε ο Γιάννης Χατζηνικολάου αποτελείται από τους:

Στεφανάκο, Βασιλειάδη, Τζανή, Σηφάκη, Τσουμάγκα, Λυδάκη, Καρρά, Βογιατζή, Κολόκα, Καλέ, Δημήτρη, Μπερουασβίλι, Λεάλ, Κοιλιάρα, Μανουσάκη, Μισέλ, Καϊμακαμούδη, Γκοτσούλια και Πόι».

Ο ΟΦΗ έμεινε στο 0-0 με τον Αχαρναικό, στο Γεντί Κουλέ, στο  πρώτο παιχνίδι των δυο ομάδων για την πρώτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.

Στην κρητική ομάδα πάντως φωνάζουν για ένα πέναλτι στον Μίκιτς που δεν δόθηκε στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά και για το γκολ του Ροβίθη που ακυρώθηκε.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης....

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εμεινε στο «μηδέν» με τον Αχαρναικό ο ΟΦΗ

Με προπόνηση που έγινε το πρωί του Σαββάτου (17/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής με τον Αχαρναικό στη Νέα Σμύρνη (3μμ) για το Κύπελλο Ελλάδος.

Στην αποστολή ο Νίκος Νιόπλιας συμπεριέλαβε 18 παίκτες. Πρόκειται για τους: Δερμιτζάκη, Δαύκο, Αντουκόρ, Ράντι, Μασάδο, Μίκιτς, Μιλοσάβλιεφ, Οστοιτς, Βουό, Βαλλιάνο, Κιάσσο, Κοιλιάρα, Κώτσιο, Ογκμποε, Φαζό, Χαντί, Kοντογιάννη και Μανιαδή.

Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Κομεσίδης (προσαγωγός), Μπουρσέλης (προσαγωγός), Χίσι (διάστρεμμα), Νάστος (κοιλιακούς), και οι Μάνος, Ροβίθης, Βρεττός, Μπολάκης, Σουλέ, Κασμερίδης, Τουγλής.

Οι παίκτες που έμειναν εκτός αποστολής θα κάνουν προπόνηση την Κυριακή στο αθλητικό κέντρο, ενώ οι τραυματίες θα συνεχίσουν το προγραμμα αποθεραπείας τους.

Η εκτίμηση του ιατρικού επιτελείου του ΟΦΗ είναι ότι οι Μπουρσέλης, Κομεσίδης και Χίσι την επόμενη εβδομάδα, θα επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi