Μεγάλη επιτυχία, σημείωσε η αθλητική δράση, “Παίζουμε Bowling - Δεν κάνουμε Bulling” για παιδιά και αθλητές, που έγινε στο Στάδιο Ελευθερίας του Ηρακλείου, με αφορμή την ημέρα Ολυμπισμού.
Η δράση, έγινε με την στήριξη του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Be Active Be Active Hellas και σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Αθλημάτων Ακριβείας και συμμετείχαν 110 παιδιά.
Τα παιδιά έπαιξαν Bowling και έμαθαν τα ...μυστικά του, απο εξειδικευμένους προπονητές.
To συντονισμό, της αθλητικής εκδήλωσης, είχαν η αναπληρώτρια πρόεδρος του ΕΑΚΗ Εύα Σημαιάκη και η υπεύθυνη του Σταδίου Ελευθερίας, Ζωή Αδαμάκη.
Στην εξαιρετική αθλητική εκδήλωση, παραβρέθηκαν ο κ. Μένανδρος Παντελλίδης (πρόεδρος του ΕΑΚΗ), η κ. Εύα Σημαιάκη (αναπληρώτρια πρόεδρος ΕΑΚΗ), η κ. Ζωή Αδαμάκη (υπεύθυνη Σταδίου Ελευθερίας), ο κ. Παναγιώτης Αντωνακάκης (πρόεδρος ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ), ο κ. Λευτέρης Ζερβός ( πρώην προεδρος ΕΑΚΗ), ο κ. Γιωργος Λαμπράκης (προεδρος ομοσπονδίας αθλημάτων ακριβείας), ο κ. Βαγγέλης Σπανουδάκης (πρόεδρος αθλητικού σωματείου Bowling Ηρακλείου), ο κ. Αριστείδης Βλαχάκης (Ομοσπονδιακός προπονητής Bowling) και ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Κρήτης, Γιώργος Πιτσούλης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα που "ζόρισε" πέρσι τον ΟΦΗ, στην μάχη της ανόδου στην Α1 βόλεϊ, τα κατάφερε φέτος.
Με 2-0 νίκες στους τελικούς, της Pre League Ανδρών επικράτησε του Αρη και πήρε δίκαια, το δεύτερο εισιτήριο για τη μεγάλη κατηγορία.
Ο Πανιώνιος κράτησε τον περσινό του κορμό και ενισχύθηκε στις θέσεις των ακραίων, αλλά και στους κεντρικούς (με την άφιξη του Αχιλλέα Μπάση, μεσούσης της περιόδου) και πέτυχε το στόχο του, με προπονητή τον Αργύρη Ψάρρα, αδερφό του Σάκη Ψάρρα, που είναι προπονητής στον Μίλωνα (του χρόνου θα έχουμε μάχη αδερφών στη μεγάλη κατηγορία;).
Η δεύτερη ομάδα απο την Pre League Aνδρών, που είχε εξασφαλίσει την άνοδο της, στη μεγάλη κατηγορία, είναι η Καλαμάτα, η οποία ένα χρόνο μετά τον υποβιβασμό της, επιστρέφει στα "σαλόνια".
Απο τη μεγάλη κατηγορία, υποβιβάστηκαν ο Αθλος Ορεστιάδας και ο Πήγασος Πολίχνης.
Είναι ξεκάθαρο, ότι η Volley League με την άνοδο Πανιωνίου και Καλαμάτας, γίνεται πιο ανταγωνιστική.
Τόσο ο Πανιώνιος, όσο και η Καλαμάτα, έχουν δυνατές έδρες και αυτό θα ανεβάσει το ενδιαφέρον, στο νέο πρωτάθλημα.
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι Αρης-Πανιώνιος, που χάρισε την άνοδο στην ομάδα της Νέας Σμύρνης.
Το πρώτο βήμα, για την πρόκριση στους τελικούς της Α2 γυναικών, θέλει ο ΟΦΗ, που υποδέχεται το Σάββατο (5/4, 5μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ τη Δάφνη, στο πρώτο παιχνίδι για τα ημιτελικά.
Ο ΟΦΗ έχει το πλεονέκτημα έδρας και η πρόκριση στους τελικούς κρίνεται στις δυο νίκες.
Οι δυο ομάδες θα αναμετρηθούν ξανά, την προσεχή Τετάρτη (9/4, 5μμ) στην Αθήνα και αν χρειαστεί και τρίτο παιχνίδι, τότε θα γίνει το επόμενο Σάββατο (12/4, 5μμ) στο Ηράκλειο και το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Το πρώτο παιχνίδι ΟΦΗ-Δάφνη, που θα γίνει το Σάββατο (5/4, 5μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ, θα σφυρίξουν οι διαιτητές Καραπουλάκης, Κόκκας.
Την Τετάρτη (9/4, 5μμ), στο κλειστό γυμναστήριο Αγ. Δημητρίου, διαιτητές θα είναι οι Κατερλή, Σπίγγου.
Γ. Κορτς