Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Tα κορίτσια του ΟΦΗ, μπήκαν με το δεξί στα πλέι-οφ ανόδου, κερδίζοντας μετά απο εξαιρετική εμφάνιση ,τη Δάφνη Αγίου Δημητρίου με 3-0 σετ (25-20, 25-23, 25-23).
Τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, έκαναν το 1-0 στις νίκες και πηγαίνουν στην Αθήνα την προσεχή Τετάρτη (9/4), για το 2-0 και την πρόκριση στους τελικούς, της Α2 γυναικών.
Αν χρειαστεί και τρίτο παιχνίδι, θα γίνει το επόμενο Σάββατο (12/4) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
"Μπράβο, κοριτσάρες. Συνεχίζουμε δυνατά!" αναφέρει στην ανάρτηση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Διαιτητές: Καραπουλάκης, Κόκκας.
Τα σετ: 25-20, 25-23, 25-23.
ΟΦΗ: Μαραθοκαμπίτου, Μανάι, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Γκουασταβίνο, Κοζωνάκη, Φανιουδάκη Ελ., Φανιουδάκη Νικ, Βούλγαρη, Γκιζέττη, Γαρεφαλάκη, Βερβεράκη, Σφακιανάκη, Γαραζανάκη.
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Την πρόκριση στους τελικούς της Α2 γυναικών, διεκδικούν τα κορίτσια του ΟΦΗ, που αγωνίζονται σήμερα (9/4, 5μμ) στην Αθήνα, με τη Δάφνη Αγίου Δημητρίου.
Τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, προηγούνται με 1-0 στις νίκες και αν κάνουν σήμερα το 2-0, προκρίνονται στους τελικούς, όπου θα διεκδικήσουν την άνοδο.
Αν χρειαστεί τρίτο παιχνίδι, θα γίνει το προσεχές Σάββατο 12/4, 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Δείτε το παιχνίδι Δάφνη-ΟΦΗ παρακάτω:
Μια υπέροχη βραδιά, προσέφεραν στην ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, οι ιδιοκτήτες του πολυχώρου KASAOULIO (εστιατόριο, πιτσαρία, καφέ, παιδότοπος) , που βρίσκεται στη λεωφόρο 62 Μαρτύρων 248 στον Ξεροπόταμο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, σαν μια οικογένεια, απόλαυσαν τους γευστικούς μεζέδες και την άριστη φιλοξενία του KASAOULIO και είχαν την ευκαιρία να ξεφύγουν απο τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις.
Ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, το ΤΑΑ ΟΦΗ και όλη η ομάδα ευχαριστούν τα αδέρφια Στέλιο και Αλέξη Κοκοσαλάκη (ιδιοκτήτες του Kasaoulio) για την υπέροχη βραδιά.