Δείτε αναλυτικά, τα αποτελέσματα των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για το Σαββατοκύριακο 5-6 Απριλίου 2025:
ΒΟΛΕΪ
• 4η αγωνιστική Play-Off θέσεων 5-7 Volley League: ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ – ΟΦΗ 0-3
• 1ος αγώνας Play-Off ανόδου Α2΄ Εθνικής κατηγορίας γυναικών: ΟΦΗ – ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ 3-0
• Πρωτάθλημα Παμπαίδων: ΓΕΗ – ΟΦΗ 3-2
• Πρωτάθλημα Παγκορασίδων Α΄ : ΟΦΗ – ΑΣΤΕΡΑΣ 0-3
ΜΠΑΣΚΕΤ
• Τουρνουά U15 Κοριτσιών (2ος Όμιλος): ΟΦΗ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ 65-42
• Τελική Φάση Πρωταθλήματος Εφήβων Κρήτης.
-Ημιτελικός: ΟΦΗ – ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ 66-63
-Τελικός: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΟΑΑ – ΟΦΗ 66-58
• Τουρνουά U15 Αγοριών (3ος Όμιλος): ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΟΦΗ1 79-84
• Τουρνουά U15 Αγοριών (2ος Όμιλος): ΟΦΗ2 – ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ2 71-51
ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
• 14η αγωνιστική Πρωταθλήματος Α2΄ Εθνικής κατηγορίας Ανδρών: ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ – ΟΦΗ 8-21
• Β΄ Γύρος Α΄ Φάσης Πρωταθλήματος Α2΄ Εθνικής κατηγορίας γυναικών: ΑΟ ΚΑΣΤΕΛΛΑΣ – ΟΦΗ 4-7
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
• 18η αγωνιστική 2ου Ομίλου Πρωταθλήματος Youth League ΕΠΣΗ:ΟΦΗ – ΑΕ ΚΑΤΣΑΜΠΑ 4-0
Με 8 νίκες σε ισάριθμους αγώνες, την τελευταία επί του Εργοτέλη στο Μαρτινέγκο (0-1) τα κορίτσια της Κ17 ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, αναδείχθηκαν πρωταθλήτριες Κρήτης, στον 7ο Ομιλο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Υποδομών Κ17 Γυναικών και προκρίθηκαν στις 8 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος.
Πλέον, περιμένουν τον ορισμό του επόμενου αγώνα, των προημιτελικών, που θα είναι νοκ-άουτ σε ουδέτερο γήπεδο και αντίπαλος των κοριτσιών του ΟΦΗ, θα είναι η ομάδα της Λαμίας.
Το νικητήριο γκολ της ομάδας του ΟΦΗ, κόντρα στον Εργοτέλη, πέτυχε η Νεφέλη Μαθιουδάκη στο 68'
ΟΦΗ (Σιδηρά): Σαϊτάκη, Τρούλη, Χρονάκη, Μαθιουδάκη Νεφέλη, Σμαραγδάκη, Δασκαλάκη Σπαθαράκη, Καρνομουράκη, Μοσχάμπαρη, Κουτσούρη, Αποστολάκη.
Επαιξαν ακόμη οι Μαθιουδάκη Ελένη, Τάταρη, Σιγανάκη, Ροβυθάκη.
Tα κορίτσια του ΟΦΗ, μπαίνουν το Σάββατο (5/4, 5μμ) στην μάχη των πλει-οφ ανόδου, στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών.
Υποδέχονται στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, με πλεονέκτημα έδρας, τη Δάφνη, με την ομάδα που θα κάνει δυο νίκες, να παίρνει την πρόκριση για τους τελικούς.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, επισκέφθηκε στην προπόνηση, ο πρόεδρος της ομάδας Γιάννης Δανδάλης, με στόχο, να τους ανεβάσει το ηθικό.
Οπως είπε στα κορίτσια "αφήστε πίσω σας την ήττα απο τον Φοίβο Μελισσίων. Είμαστε στα πλει-οφ ανόδου και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που έχετε πετύχει μέχρι σήμερα. Η πορεία σας μέχρι τώρα είναι πετυχημένη και κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. Πάμε παιχνίδι με παιχνίδι. Πιστεύω πολύ σε εσάς".
Γ. Κορτς