Ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του, για το πρώτο παιχνίδι των πλέι-άουτ με τον Βόλο (πιθανότατα θα γίνει το Σάββατο), περιμένοντας το επίσημο πρόγραμμα απο την Σούπερ Λίγκ. Το απουσιολόγιο απο την προπόνηση, ήταν ξανά γεμάτο, καθώς, απουσίασαν οι Neira, De Guzman, Σωτηρίου, που είναι τα νέα προβλήματα που προστέθηκαν, στους γνωστούς απόντες-τραυματίες Γιάννου,Τσιλιανίδη, Nabi, Selimovic, Vaz. Με προπόνηση που θα γίνει την Πέμπτη (18/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι. Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει: Χωρίς τους Juan Neira, Jonathan De Guzman και Δημήτρη Σωτηρίου αλλά με τον Γιώργο Σουρνάκη να συμμετέχει στο κανονικό πρόγραμμα, ολοκληρώθηκε η προπόνηση της ομάδας μας την Τετάρτη (17/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Οι δυο πρώτοι ακολούθησαν πρόγραμμα φυσικοθεραπείας, ενώ ο τερματοφύλακας της ομάδας μας έκανε θεραπεία, όπως και οι Απόστολος Γιάννου, Κοσμάς Τσιλιανίδης, Adil Nabi και Vahid Selimovic. Πρόγραμμα αποκατάστασης συνέχισε ο Ricardo…