Ο Κώστας Γιαννούλης και ο Jonathan De Guzman τέθηκαν τελικά νοκ-άουτ απο το παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο (Σάββατο 20/3, 5.15μμ) για την πρεμιέρα των πλει-άουτ της Σούπερ Λίγκ. Οι δυο ποδοσφαιριστές, δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τους τραυματισμούς τους και έτσι ο Νίκος Νιόπλιας, κάνει τα πλάνα του για το παιχνίδι δίχως αυτούς. Εκτός έμεινε ακόμη, ο τιμωρημένος Σολίς και οι γνωστοί τραυματίες Νέιρα, Σελίμοβιτς, Βαζ, Γιάννου, Σωτηρίου, Τσιλιανίδης, Ναμπί. Στην αποστολή μετά απο καιρό, ο Βούρος, ο οποίος διεκδικεί και θέση στο βασικό σχήμα. Στην 20μελή αποστολή,συμπεριλήφθηκαν οι: Waterman, Σηφάκης, Weiss, Λυμπεράκης, Sakor, Μαρινάκης, Sturgeon, Souza, Βαφέας, Βούρος, Διαμαντής, Μπαλογιάννης, Νοικοκυράκης, Sardinero, Γκαργκαλατζίδης, Στάικος, Γρίβας, Mellado, Castaignos, Κοροβέσης. Η αποστολή του ΟΦΗ, θα πετάξει με τσάρτερ στην Αγχίαλο και απο εκεί θα μεταβεί στο Βόλο, ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι ποδοσφαιριστές. Με τον ίδιο τρόπο, θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, μετά το παιχνίδι. Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925…