Ο ΟΦΗ ως η κορυφαία ποδοσφαιρική δύναμη της Κρήτης, έδειξε την ανθρωπιά του, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο Καλό Χωριό Λασιθίου, με σκοπό να ενισχυθεί οικονομικά μια οικογένεια της περιοχής, που έχει μεγάλη ανάγκη για λόγους υγείας.
Αντίπαλος του ΟΦΗ ήταν μια μικτή ομάδα επιλέκτων ερασιτεχών ποδοσφαιριστών απο το Νομό Λασιθίου.
Τα έσοδα απο το παιχνίδι, το οποίο παρακολούθησε αρκετός κόσμος, θα διατεθούν σε μια οικογένεια που τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Για την ιστορία (το σκορ περνά σε δεύτερη μοίρα) ο ΟΦΗ κέρδισε με 5-0 με τρία γκολ του Βρεττού και δυο του Μάνου.
Οι διοργανωτές τίμησαν τον Κώστα Κιάσσο, για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το φιλικό του ΟΦΗ στο Λασίθι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης: «Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία»

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Το ζητούμενο για τον ΟΦΗ, είναι το πως θα διασπάσει τις κλειστές άμυνες, ειδικά στα παιχνίδια μέσα στο γήπεδο του» ανέφερε ο Μανόλης Παπαματθαιάκης, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα ΟΦΗ-Πανθηραικός(3-0) στο Γεντί Κουλέ.
Ο προπονητής της ομάδας της Σαντορίνης, η οποία αγωνίζεται στην Γ' Εθνική, θεωρεί ότι αυτό το στοιχείο θα είναι καθοριστικό για την προσπάθεια που θα κάνει φέτος ο ΟΦΗ στην Football league.
Oπως ανέφερε «αν καταφέρει να βρεί λύσεις στο θέμα αυτό, το υλικό του είναι πολύ καλό και δεν θα έχει πρόβλημα. Εμείς του βάλαμε ένα καλό προβληματισμό. Αυτό θα είναι το στοίχημα για τον ΟΦΗ»
Για το φιλικό,τόνισε πως «ευχαριστούμε τον ΟΦΗ για την δυνατότητα που μας δίνει για τέτοια φιλικά παιχνίδια. Για μας ήταν ένα χρήσιμο φιλικό παιχνίδι, που μόνο θετικά πήραμε απο αυτό το παιχνίδι. Είμαι ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παιδιών. Μας έλειπε κάτι, αλλά η προσπάθεια ήταν καλή».
Για την προσπάθεια της ομάδας του στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, ο Μανόλης Παπαματθαιάκης, υπογράμμισε πως «μας έτυχε δύσκολο πρόγραμμα στο ξεκίνημα. Θα μπορούσαμε να έχουμε τρείς ακόμη πόντους απο το παιχνίδι με τον Ιαλυσό. Παίζουμε όμως καλά σαν ομάδα και πιστεύω πολύ στους παίκτες μου. Θα βρούμε τη δύναμη να επανέλθουμε».
Οσον αφορά για τα προγνωστικά του για το πρωτάθλημα, ο Παπαματθαιάκης, υποστηριξε ότι «το πρωτάθλημα δεν είναι τόσο δυνατό, όπως ήταν πέρσι. Ο Εργοτέλης είναι το φαβορί, αλλά έχει ομάδες που θα τον απειλήσουν. Υπάρχει ο Ιωνικός, υπάρχει ο Ερμής Ζωνιανών, η περσινή ομάδα μου, η οποία μακάρι να μείνει ψηλά. Κάθε χρόνο στην κατηγορία υπάρχουν ομάδες-εκπλήξεις, το ίδιο θα συμβεί και φέτος».
Ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις απο τον Μανόλη, που δεν αποκλείεται να τις βρούμε μπροστά μας στο άμεσο μέλλον τόσο για τον ΟΦΗ, όσο και το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, το οποίο, είναι βέβαιο, ότι το ξέρει πολύ καλά..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Σοβαρότητα και καλό πάσινγκ γκέιμ απο τον ΟΦΗ
Δείτε το 3-0 του ΟΦΗ επί του Πανθηραικού
Μανιαδής: Ζω το όνειρο μου με τον ΟΦΗ
«Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία. Δεχθήκαμε με χαρά την συμμετοχή και τη βοήθεια με όποιο τρόπο μπορούμε σε ένα τέτοιο παιχνίδι» ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, μετά το τέλος του φιλανθρωπικού φιλικού με τους επίλεκτους του νομού Λασιθίου.
Ο κ. Πολεμαρχάκης ο οποίος δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον Αγιο Νικόλαο, είχε ένα παραπάνω λόγο, να είναι ευαισθητοποιημένος με τέτοια πρωτοβουλία, καθώς τα έσοδα του αγώνα θα διατεθούν σε μια οικογένεια που τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Για την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ, ανέφερε ότι «προσπαθούμε να φέρουμε ξανά τον ΟΦΗ εκεί που αξίζει να βρίσκεται. Το βάρος είναι μεγάλο, γιατί είναι μεγάλη ομάδα με ιστορία. Προσπαθούμε για το καλύτερο όμως».
Με τη σειρά του ο Νότης Ζαχαράκης, πρόεδρος του αθλητικού συλλόγου «Ο Πύργος» που είχε την πρωτοβουλία της διεξαγωγής του φιλικού με τον ΟΦΗ, υποστήριξε ότι «ευχαριστούμε τον ΟΦΗ για την βοήθεια. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι απο την συμμετοχή του κόσμου, σε ένα τέτοιο παιχνίδι που έγινε για καλό σκοπό. Ευχαριστώ τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη και την διοίκηση του ΟΦΗ, αλλά και την ΕΠΣΛασιθίου. Ευχομαι στον ΟΦΗ να επιστρέψει γρήγορα εκεί που αξίζει να βρίσκεται. Στην Α' Εθνική...».
Στην φωτογραφία ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, με τον πρόεδρο του αθλητικού συλλόγου Καλού χωριού «Ο Πύργος», που είχε την πρωτοβουλία για την διεξαγωγή του φιλανθρωπικού φιλικού αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ