Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ ανεβάζει συνεχώς ρυθμούς, για το ξεκίνημα του πρωταθλήματος της Α2 στις αρχές του Νοεμβρίου.
Την Τετάρτη (12/10) η ομάδα βόλει του ΟΦΗ πέτυχε την πρώτη της φιλική νίκη, κόντρα στον Σ.Φ.Π. Χανίων με 201 σετ σε αναμέτρηση που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ηταν ένα φιλικό παιχνίδι δοκιμών για τον προπονητή του ΟΦΗ Δημήτρη Ζλατιλίδη, ο οποίος είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του.
Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ 25-22, έχασε το δεύτερο 20-25, πήρε το τρίτο 25-21.
Οι δυο ομάδες έπαιξαν και ένα ακόμη «στα 15» με τον ΟΦΗ να βγαίνει νικητής 16-14.
"Χρήσιμα συμπεράσματα"
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr για την εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι, ότι «είμαστε ακόμα σφιγμένοι από την προετοιμασία. Εχουμε ένα ακόμη μήνα για να αρχίσει το πρωτάθλημα και θα δώσουμε αρκετά φιλικά ματς. Επαιξαν όλοι οι αθλητές και είδαμε κάποια χρήσιμα πράγματα για το μέλλον» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Το επόμενο φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ είναι το επόμενο Σάββατο (15/10), ξανά με τον Σ.Φ.Π. Χανίων, αυτή τη φορά στα Χανιά(5μμ).
Φιλική νίκη με 5-0 κόντρα σε μια ομάδα Ερασιτεχνών επιλέκτων ποδοσφαιριστών απο το Νομό Λασιθίου πέτυχε ο ΟΦΗ, σε αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα που έγινε στο Καλό Χωριό.
Τρία γκολ για τον ΟΦΗ πέτυχε ο Νίκος Βρεττός και δυο ο Δημήτρης Μάνος.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης: «Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία»
Δείτε φωτογραφίες απο το φιλανθρωπικό φιλικό του ΟΦΗ στο Λασίθι
Tιμήθηκε ο Κώστας Κιάσσος για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο
O Ιμπαν Ράντι επέστρεψε στο Ηράκλειο και προπονήθηκε κανονικά την Πέμπτη (13/10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Ο Ράντι συμμετείχε στο διεθνές φιλικό παιχνίδι της Ισημερινής Γουινέας με το Λίβανο (1-1).
Στο πρόγραμμα της Πέμπτης δεν συμμετείχε ο Φαζός, ο οποίος έχει κάποιες ενοχλήσεις στον μηρό, ενώ ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισαν οι Δερμιτζάκης, Μπολάκης και Ροβίθης.
Η σκέψη στον ΟΦΗ είναι στο φιλικό παιχνίδι του Σαββάτου (5μμ) στα Περβόλια με τον ΑΟΧανιά.
Νέα προπόνηση για τον ΟΦΗ θα γίνει την Παρασκευή (14/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.