Στον Εργοτέλη, με πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηνικολάου, έγινε μπάρμπεκιου στο Μαρτινεγκο με τους παίκτες και τις οικογένειες τους, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί το καλό κλίμα στην ομάδα, μετά την ήττα από τον Ιωνικό στη Νίκαια.
Την Κυριακή στις 3μμ ο Εργοτέλης αγωνίζεται στα Χανιά με το ΙΝΚΑ για το Κύπελλο της Γ’ Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ψύχραιμος ο Χατζηνικολάου
Με 22 παίκτες (3 τερματοφύλακες) θα μεταβεί ο ΟΦΗ στα Χανιά για το δυνατό φιλικό με τον ΑΟΧ, που θα γίνει το Σάββατο το απόγευμα (5.30μμ) στα Περβόλια.
Στην αποστολή δεν θα βρίσκονται οι τραυματίες Φαζός, Δερμιτζάκης, Μπολάκης, Ροβίθης, Τουγλής, Κοντογιάννης και ο Σουλέ.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες θα ταξιδέψουν στα Χανιά, σε ένα παιχνίδι το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελέσει πρόβα-τζενεράλε για τον ΟΦΗ, εφ’ όσον το πρωτάθλημα της Foοtball league ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει στη 1.30 το μεσημέρι με το πούλμαν της ομάδας, απo το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ προπονήθηκαν την Παρασκευή (14/10) το πρωί στο αθλητικό κέντρο, με τους παραπάνω τραυματίες να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.
Mια ακόμη σημαντική μεταγραφή για τον Γιούχτα, ο οποίος δεν τα παρατάει στην μάχη του τίτλου στην Α1 ΕΠΣΗ.
Μετά τον Γιάνηη Ζανελάρη, πήρε και τον Μανόλη Φουκαράκη, ο οποίος είχε μείνει ελεύθερος από τον ΟΦΗ!
Μετά από συζητήσεις μτον παίκτη ο οποίος ήταν χωρίς ομάδα, καθώς σπουδάζει και έπρεπε να είναι στην Κρήτη, οι δυο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία.
Η ομάδα του Μανόλη Πατεμτζή, βάζει ένα ακόμη σημαντικό παίκτη στην δύναμη της, στην προσπάθεια να «χτυπήσει» τον πρωτοπόρο Ηρόδοτο.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε προτείνει στον Φουκαράκη να τον παραχωρήσει δαεικό πριν απο λίγο καιρό στον Γιούχτα, αλλά οι παικτης φαινόταν να αναζητάει κάτι καλύτερο. Τελικά οι μέρες πέρασαν, ο Φουκαράκης δεν είχε βρεί ομάδα, ο Γιούχτας επέμεινε με τον παίκτη και τον έπεισε να παίξει στην Α1 ΕΠΣΗ.
Να σημειωθεί ότι αν και ο παίκτης ήταν ελεύθερος, οι άνθρωποι του Γιούχτα, επικοινώνησαν με τους ανθρώπους του ΟΦΗ και τους ενημέρωσαν για τις προθέσεις τους, καθώς υπάρχει εξαιρετική σχέση μεταξύ των δυο διοικήσεων.
Απο τον ΟΦΗ δεν υπηρχε ασφαλώς κανένα πρόβλημα, καθώς όπως προαναφέραμε, υπήρχε και πριν απο λίγο καιρό πρόθεση απο πλευράς ΟΦΗ να πάει ο παίκτης στονη Γιούχτα και να πάρει παιχνίδια.
Ο Μανόλης Φουκαράκης είναι ένας εξαιρετικός χαρακτήρας και ένας ποιοτικός παίκτης που αγωνίζεται στην μεσαία γραμμή και σίγουρα θα ανεβασει το επίπεδο της ομάδας των Αρχανών, στην προσπάθεια της να διεκδικήσει τον τίτλο.
Γ.Κορτς