
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον ΟΦΗ η τρέχουσα εβδομάδα, δεν έχει για μια ακόμη φορά ...ρυθμούς πρωταθλήματος!
Η νέα αναβολή της πρεμιέρας της Football league (νέα επιθανή ημερομηνά έναρξης πρωταθλήματος η 23η Οκτωβρίου), φέρνει την κρητική ομάδα, ξανά στο γήπεδο, όχι όμως για επίσημα παιχνίδια, αλλά για...φιλικά.
Το ένα την Τετάρτη (12/10) στο Καλό Χωριό (φιλανθρωπικό) με μια μικτή ομάδα ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών απο το Λασίθι και το άλλο (και πιο σημαντικό), το Σάββατο με τον ΑΟΧανιά στα Περβόλια, στη «ρεβάνς» του φιλικού 1-0 των δυο ομάδων πριν απο λίγο καιρό στο Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ έχει ήδη δώσει...ένα γύρο πρωταθλήματος με τα 15 παιχνίδια που έχει δώσει μέχρι σήμερα, με τη διαφορά ότι πρόκειται για φιλικά και όχι επίσημα παιχνίδια.
Απο αυτά (επίσημα) έχει δώσει μόνο τα δυο του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Αχαρναικό. Και πάλι καλά...
Στα της εβδομάδας, είχαμε μια «εσωτερική αλλαγή» στον πάγκο του ΟΦΗ, με τον Θανάση Κολιτσιδάκη να αποχωρεί ατο τεχνικό επιτελείο (Διαβάστε εδώ) και τον Μηνά Πίτσο να τον αντικαθιστά στο πλευρό του Νίκου Νιοπλια (Διαβάστε εδώ).
Ενώ στα αγωνιστικά, η εικόνα της ομάδας στο τελευταίο φιλικό με τον Πανθηραικό στο Γεντί Κουλέ (Διαβάστε εδώ σχετικά), έφερε χαμόγελα και ικανοποίηση, καθώς η...βαρεμάρα των παικτών του ΟΦΗ να δίνουν συνεχώς (μόνο) φιλικά παιχνίδια δεν φάνηκε.
Αντίθετα, ο ΟΦΗ είχε καλό πασινγκ γκέιμ και εξαιρετική λειτουργία σαν ομάδα.
Στα κέρδη του ΟΦΗ, στο παιχνίδι ο Δημτρης Μάνος, ο οποίος πέτυχε δυο γκολ και ένα ο Χαντί. «Θα με βοηθήσουν στην ψυχολογία μου τα γκολ» ανέφερε ο Δημήτρης Μάνος. (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του επιθετικού του ΟΦΗ).
Ως επιθετικός, γνωρίζει ότι το γκολ, είναι το «α και το ω» της ψυχολογίας. Οταν το έχεις (το γκολ) πας καλά, όταν σου λείπει, πέφτεις.
Ο Δημήτρης, μπορεί να αποτελέσει μια καλή εναλλακτική επιλογή πίσω απο τον εξαιρετικό Βουό, καθώςείναι ένας επιθετικός που «έχει» το γκολ και μπορεί να δώσει λύσεις στον ΟΦΗ στην θεση αυτή.
«Στοίχημα για τον ΟΦΗ στην Football league θα είναι το πώς θα διασπάει τις κλειστές άμυνες» ανέφερε ο προπονητής του Πανθηραικού Μανόλης Παπαματθαιάκης, σε μια ουσιαστική δήλωση για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχειο ΟΦΗ στα φετινά παιχνίδια της Β' Εθνικής (Διαβάστε εδώ την δήλωση του).
Χειροκροτήθηκαν από τον κόσμο του ΟΦΗ και δυο μικρά παιδιά του ΟΦΗ που πήραν το βάπτισμα του πυρός στο Γεντί Κουλέ, ο 18χρονος μέσος Μανιαδής και ο 18χρονος τερματοφύλακας Παπαδάκης.
Ο πρώτος, ήταν πέρσι αρχηγός στον ΟΦΗ' 94 και πήρε φέτος το...χρίσμα για την πρώτη ομάδα υπογράφοντας επαγγελματικό συμβόλαιο (Διαβάστε εσώ τις δηλώσεις του). Ενώ ο δεύτερος αποκτήθηκε ως τέταρτος τερματοφύλακας και θα έχει διπλό ρόλο στην Κ19 αλλά και στις προπονήσεις της πρώτης ομάδας (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του).
Ο ΟΦΗ συμπληρώνει τρείς μήνες στο γήπεδο απο τις 18 Ιουλίου, που ξεκίνησε την προετοιμασία του και περιμένει το «πράσινο φώς» για να μπεί στην μάχη του πρωταθλήματος, με τις μηχανές του να ανάβουν και να σβήνουν απο τις συνεχείς αναβολές της πρεμιέρας.
Καλό ή κακό; Kανείς δεν μπορεί να πεί με βεβαιότητα.
Ο καθρέπτης είναι το γήπεδο σε αυτές τις περιπτώσεις.
Εκεί θα φανεί η αλήθεια...
Η επιστροφή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, στην Γ' Εθνική, μετά απο απουσία ενός χρόνου, ήταν εντυπωσιακή. Σε ένα γεμάτο κλειστό γυμναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ, όχι μόνο ξεκίνησε με το δεξί, κερδίζοντας με 88-80 την ισχυρή Νίκη Αμαρουσίου, αλλά έπαιξε κατά διαστήματα εξαιρετικό μπάσκετ, σκορπώντας ενθουσιασμό στις εξέδρες.
Η νίκη πανηγυρίστηκε έξαλλα απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ και έδειξε την «δίψα» που έχει ο σύλλογος να επιστρέψει ξανά στο μπασκετικό προσκήνιο.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε αγχωμένα και οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι στο πρώτο ημίχρονο (8-16 στο 6' και 27-36 στο 16'), αλλά ένα ξέσπασμα στο φινάλε του ημιχρόνου, έφερε τον ΟΦΗ να κλείνει τη διαφορά (43-43 Ημίχρονο).
Στο τρίτο δεκάλεπτο ο ΟΦΗ ήταν συγκλονιστικός και με ηγέτες τους Ξενάκη και Αγαπιάδη, έφερε τη διαφορά στο +14 (71-57) στο 29'.
Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο ΟΦΗ διαχειρίστηκε ψύχραιμα αυτή τη διαφορά και με καλές επιλογές στα τελευταία λεπτά, πήρε την σπουδαία νίκη, μπαίνοντας με το ...δεξί σε μια κατηγορία, στην οποία ο στόχος του ΟΦΗ είναι η άνετη παραμονή, αλλά αν ο ΟΦΗ είναι όπως ήταν σε αυτό το παχνίδι στο γήπεδο του με τέτοιο πάθος και διάθεση, είναι σίγουρο, ότι μπορεί να κάνει μια ακόμα καλύτερη χρονιά.
Διαιτητές: Kαμήτσος, Κοτσίρης
Τα δεκάλεπτα: 20-24, 43-43, 73-60, 88-80
ΟΦΗ (Kόκκινος): Μαιστρέλης 15 (4), Ξενάκης 19 (2), Αγαπιάδης 21 (4), Καρλάφτης 3 (1), Μπούμπαρης 4, Μουλάς 18 (1), Πρωτογεράκης 4, Μητρόπαπας 6, Κριθινάκης, Κυρίτσης.
Νίκη Αμαρουσίου (Χρυσόγελος): Κοροπούζης 11, Χαραλάμπης 4, Κοντογιάννης 22 (1), Σιμιτζής 18 (3), Τζεκένης Ι. 3 (1), Σιδέρης 2, Αγγελής 17.
Πρώτα το φιλικό για φιλανθρωπικό σκοπό στο Καλό Χωριό και μετά…προεδρικό δείπνο για τους παίκτες του ΟΦΗ στον Αγιο Νικόλαο, περιλαμβάνει το σημερινό πρόγραμμα.
Μετά το τέλος της φιλικής αναμέτρησης του ΟΦΗ με την επίλεκτη ομάδα ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών του Νομού Λασιθίου, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης θα παραθέσει δείπνο στην αποστολή του ΟΦΗ στο ξενοδοχείο που διαθέτει στον Αγιο Νικόλαο (BLUE MARINE RESORT&SPA).
Ετσι θα έχει την ευκαιρία να τα πεί από κοντά με τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο και να συζητήσει μαζί τους και τις τελευταίες εξελίξεις στην Football league, με τη νέα αναβολή στην εναρξη του πρωταθλήματος και το πως πρέπει να κινηθεί ο ΟΦΗ.
O πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά ...εντός έδρας το ποδοσφαιρικό τμήμα, σε μια βραδιά που θα έχει άρωμα..ΟΦΗ!
Οσοι γνωρίζουν, ο Γιάννης Πολεμαρχάκης είναι εξαιρετικός οικοδεσπότης!