Στο αγαπημένο του Γεντί Κουλέ, στην γνώριμη θέση που έχει στο δεξιό «κουβούκλιο» στα δημοσιογραφικά θεωρεία, έμαθε το πιο άσχημο μαντάτο για τον χαμό της μάνας του, ο καλός φίλος και συνάδελφος Μανόλης Σαρρής.
Ηταν περίπου στα μέσα του δευτέρου ημιχρόνου, του φιλικού αγώνα του ΟΦΗ με τον Πανθηραικό, όταν το τηλέφωνο, χτύπησε για το άγριο νέο.
Η είδηση μας συγκλόνισε όλους.
Ο Μάνος μας είχε ενημερώσει απο νωρίς, ότι τα πράγματα είχαν φτάσει στο τελικό στάδιο, αλλά όσο και αν η κατάσταση είναι δύσκολη, η ελπίδα πάντα υπάρχει. Τελικά έπαψε και αυτή!
Η μητέρα του έδωσε μεγάλη μάχη στην εντατική, επι μέρες, μετά το τροχαίο που είχε, θύμα της ατυχίας, της κακιάς στιγμής. Πεζή στο δρόμο, την παρέσυρε διερχόμενο αυτοκίνητο.
Η πορεία της υγείας της πέρασε κάποιες διακυμάνσεις, άλλοτε καλές, άλλοτε όχι.
Τελικά ήρθε το μοιραίο.
Ο χαμός της μάνας είναι άγριος, σκληρός και ο καλός συνάδελφος, που νοιώθει ότι το έδαφος έχει χαθεί κάτω απο τα πόδια του, δεν αποτελεί εξαίρεση.
Εμείς, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει, μπορούμε μόνο να του ευχηθούμε καλό κουράγιο και δύναμη, για να ζήσει, να θυμάται, τη μητέρα του.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Στον πατέρα του, στα αδέρφια του.
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις για τον καλό συνάδελφο εξέδωσε όλη η οικογένεια του ΟΦΗ.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, η ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, ο ΟΦΗ'94.
Aκόμα η ΕΠΣΗ, αλλά και ομάδες της πόλης.
Η κηδεία θα γίνει το μεσημέρι της Δευτέρας (10/10) στις 14.30 στην Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου.
Μάνο, κουράγιο...
Γ.Κορτς
Ο Εργοτέλης γνώρισε την Κυριακή την πρώτη του ήττα απ τον Ιωνικό στη Νίκαια (2-0), έπεσε από την κορυφή του 4ου ομίλου, αλλά καλείται να συνεχίσει τον στόχο που έχει για να πάρει τον τίτλο. Ο τεχνικός της κρητικής ομάδας Γιάννης Χατζηνικολάου, εμφανίστηκε ψύχραιμος, μετά την ήττα του Εργοτέλη και ανέφερε ότι για την ομάδα του, χάθηκε ένα παιχνίδι, αλλά όχι ο στόχος. Όπως ανέφερε ο τεχνικός του Εργοτέλη, μιλώντας για το παιχνίδι «νομίζω ότι στο 0-0 είχαμε κάποια καλά σούτ. Οποιος θα έβαλε πρώτος γκολ θα έπαιρνε και το προβάδισμα στο παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν παίχθηκε παιχνίδι. Δεν παίχθηκε ποδόσφαιρο. Ηταν πιο πολύ δύναμη, πολλά φάουλ, το παιχνίδι είχε πολλές διακοπές».
Για την συνέχεια ανέφερε ότι «δεν έγινε και κάτι επειδή χάσαμε το παιχνίδι. Όπως δεν έγινε και κάτι επειδή είχαμε κάνει το 4Χ4. Χάσαμε ένα παιχνίδι. Δεν χάθηκε ο στόχος. Ο στόχος θα είναι μέχρι τέλους. Δύσκολος βέβαια, αλλά θα είναι συνέχεια στο μυαλό μας, για να πάρουμε το πρωτάθλημα».
Στον Εργοτέλη η διακοπή στο πρωτάθλημα, λόγω του Κυπέλλου Γ’ Εθνικής, προσφέρεται για ανασύνταξη και ηρεμία.
Επόμενο παιχνίδι είναι με τον Ιαλυσό Ρόδου στο Παγκρήτιο στάδιο και η κρητική ομάδα, καλείται να επιστρέψει στις νίκες.
Μέχρι τότε στον Εργοτέλη εκτιμούν ότι θα έχουν επιστρέψει οι τραυματίες Λεάλ και Καλέ, η απουσία των οποίων από το ντέρμπι της Νίκαιας, αποδυνάμωσε σημαντικά τον Εργοτέλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δείτε πως ηττήθηκε στη Νίκαια ο Εργοτέλης
Γ' Εθνική: O Ιωνικός γκρέμισε τον Εργοτέλη
Φωνάζει για την διαιτησία ο Εργοτέλης
Καμίνι η Νίκαια στο ντέρμπι με τον Εργοτέλη (VIDEO)
Σε αναζήτηση φιλικού αγώνα για το Σαββατοκύριακο(15-16/10) μετά τη νέα αναβολή στην σέντρα του πρωταθλήματος της Football league βρίσκεται ο ΟΦΗ.
Ο τεχνικός διευθνυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Σταύρος Λαμπράκης έχει ήδη κάνει συζήτηση με τον ΑΟΧανιά, για ένα φιλικό στα Χανιά και περιμένει απάντηση για ενα φιλικό στα Περβόλια.
Αν αυτό δεν γίνει, τότε ίσως κλειστεί κάποιο φιλικό με ομάδα Γ' Εθνικής.
Να σημειωθεί ότι την Τετάρτη (12/10) μια ομάδα του ΟΦΗ, θα αγωνιστεί στο Καλό χωριό Λασιθίου, σε φιλικό αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα.
Οι παίκτες που θα αγωνιστούν σε αυτό το φιλικό, δεν θα προπονηθούν την Τετάρτη (12/10) το πρωί στο αθλητικό κέντρο.
Για τους υπόλοιπους, υπάρχει κανονικά προπόνηση στις 10 το πρωί.
Στα αγωνιστικά, τρείς ήταν οι απόντες, στην προπόνηση της Τρίτης (11/10).
Ο λόγος για τους Δερμιτζάκη, Μπολάκη και Ροβίθη, οι οποίοι ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.
«Απών» είναι και ο Ράντι, που έχει υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα της χώρας του.