karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Αναβολές, χιόνια, αλλά και ...23 γκολ (!) στα 6 παιχνίδια που έγιναν, είχε η 10η αγωνιστική στην Football league, η οποία ήταν εντυπωσιακά παραγωγική και να φανταστεί κανείς ότι λόγω της κακοκαιρίας, δεν έγιναν τρείς αναμετρήσεις.

Αθλια γήπεδα (με χειρότερο στο Μενίδι, όπου αγωνίστηκε ο ΟΦΗ με τον Αχαρναικό), ένταση, αποβολές και επεισόδια, είχε αυτή η αγωνιστική, καθώς η «μάχη» φουντώνει στην κατηγορία.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης γκολ απο τα γήπεδα της Β' Εθνικής....

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δυο βαθμούς απο την άνοδο ο ΟΦΗ-Δείτε τα αποτελέσματα της Football league

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά το Γιάννη Χατζηνικολάου και ο Νίκος Ουσταμπασίδης, πλήρωσε το μάρμαρο στον Εργοτέλη.
Ούτε επι ημερών του πρώτου, ούτε και του δεύτερου, κατάφερε να κάνει τη διαφορά ο Εργοτέλης, ο οποίος εξακολουθεί να «κυνηγάει» τον Ιωνικό στην κορυφή, απο τον οποίο βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω, στην μάχη της ανόδου, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Η κρητική ομάδα, προχώρησε στη δεύτερη αλλαγή προπονητή, μετά την ισοπαλία στη Ραφήνα με τη Θύελλα (0-0) που κράτησε πίσω την κρητική ομάδα, στην υπόθεση άνοδος.
Πάντως η κίνηση αυτή, της διοίκησης του Εργοτέλη, προκαλεί έκπληξη, καθώς με τον Ουσταμπασίδη φαινόταν να προχωράει στην αναδόμηση της ομάδας τον Ιανουάριο, κάνοντας 8 μεταγραφές, αλλά και λύνοντας τη συνεργασία με 7 παίκτες, οι οποίοι ήταν επιλογές της προηγούμενης τεχνικής ηγεσίας και δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Η εμφάνιση του Εργοτέλη στη Ραφήνα και η νέα γκέλα, ήταν απο ότι φαίνεται η βασική αιτία του «διαζυγίου».

Ενώ και σε προηγούμενα παιχνίδια, η ομάδα φαινόταν να μην έχει την καλύτερη εικόνα. Κέρδιζε δύσκολα, αλλά είχε και απώλειες (με Σαντορίνη, Ιαλυσό, Αγιο Ιερόθεο).

Υπήρχε η αίσθηση, ότι με τις νέες μεταγραφές, η εικόνα του Εργοτέλη, θα αλλάξει προς το καλύτερο, όμως πριν καν φορέσουν τα παπούτσια τους οι μεταγραφές, άλλαξε ο προπονητής!

Και το ερώτημα είναι: Αν ο Εργοτέλης έκανε την μεταγραφική αναδόμηση του με τον Ουσταμπασίδη, γιατί τον έδιωξε; 

Δηλαδή ο επόμενος προπονητής που θα έρθει, να κληθεί να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά με μεταγραφές, που έγιναν επί ημερών Ουσταμπασίδη; Εκτός και αν δεν έκανε αυτός τις μεταγραφές (Τότε ποιός;).

Πάντως ένα ακόμη θέμα που προκάλεσε έκπληξη στον Εργοτέλη, είναι το γεγονός ότι στη Ραφήνα, πήγε με 16 παίκτες, καθώς τα συμβόλαια κάποιων παικτών που αποκτήθηκαν με μεταγραφή τον Ιανουάριο, δεν πρόλαβαν να εκδοθούν απο την ΕΠΟ, με αποτέλεμα και οι επιλογές της τεχνικής ηγεσίας, να μην είναι οι καλύτερες δυνατές, στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Και ένα ακόμη ερώτημα είναι μήπως έπρεπε να γίνει ένας καλύτερος σχεδιασμός στο θέμα αυτό;

Ο Εργοτέλης έπαιξε με τη φωτιά, γιατί αν κέρδιζε ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά, τότε -ίσως-η υπόθεση άνοδος να είχε πετάξει καθώς η διαφορά θα ανέβαινε στους 9 βαθμούς.

Ο Ιωνικός όμως, στραβοπάτησε κόντρα στον ουραγό της βαθμολογίας (ΙΝΚΑ) και η διαφορά Ιωνικού-Εργοτέλη, παρέμεινε στους 7 βαθμούς.

Η κρητική ομάδα βέβαια έχει ένα παιχνίδι λιγότερο, εκείνο με τον Ερμή Ζωνιανών την Κυριακή στο Παγκρήτιο, το οποίο πρέπει «πάση θυσία» να κερδίσει, ώστε να μειώσει τη διαφορά στους 4 και να ελπίζει στην ανατροπή σε ένα ολόκληρο γύρο, που απομένει σε ένα πρωτάθλημα (Γ' Εθνική), στο οποίο ο Εργοτέλης, αν και άργησε, έχει πλέον συνηδειτοποιήσει για τα καλά, τις μεγάλες δυσκολίες που έχει...

 

Επι Αθηναικού εδάφους συνεχίζει την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Τετάρτης (18/1) με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για την 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος Stoiximan.gr Football league.

Η αποστολή του ΟΦΗ μετά το διπλό επί του Αχαρναικού στο Μενίδι (2-3), παρέμεινε στην Αθήνα και μάλιστα τη Δευτέρα (16/1) προπονήθηκε στις εγκαταστάσεις της Εθνικής ομάδας στον Αγιο Κοσμά.

Στην προπόνηση συμμετείχαν και οι Κώτσιος, Νάστος, οι οποίοι εξέτισαν την ποινή τους (δεν αγωνίστηκαν με τον Αχαρναικό) και επιστρέφουν στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα.

Την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ, έκανε και το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας ο Νίκος Παντίδος, για τον οποίο όπως και για τον Ντίνο  Πάγκαλο, θα γίνει προσπάθεια να είναι στην διάθεση της ομάδας, στο παιχνίδι του Σαββάτου (21/1) με τη Λαμία.

Ο Ντίνος Πάγκαλος θα προπονηθεί στο Ηράκλειο (με τους παίκτες που έχουν μείνει εκτός αποστολής), Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη και από την Πέμπτη θα είναι και αυτός στο πρόγραμμα με την υπόλοιπη ομάδα.

Στην προπόνηση της Δευτέρας, οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Αχαρναικό, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.

Με προπόνηση που θα γίνει και πάλι την Τρίτη (17/1) το πρωί στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δυο βαθμούς απο την άνοδο ο ΟΦΗ-Δείτε τα αποτελέσματα της Football league

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi