karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (17/1) το πρωί στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά στην Αθήνα, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Τετάρτης (18/1, 3μμ) με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη.

Η αποστολή του ΟΦΗ η οποία βρίσκεται από το Σάββατο στην Αθήνα (είχε προηγηθεί το παιχνίδι με τον Αχαρναικό), αποσύρθηκε στο ξενοδοχείο.

Στην διάθεση του Νίκου Νιόπλια, είναι 20 ποδοσφαιριστές, μαζί με τους Κώτσιο και Νάστο, οι οποίοι εξέτισαν την ποινή τους.

Πρόκειται για τους:

Δάφκο, Δερμιτζάκη, Κιάσσο, Κομεσίδη, Οστοιτς, Βαλλιάνο, Κοιλιάρα, Μητρόπουλο, Χίσι, Ογκμποε, Μάνο, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Βουό, Χαντί, Ροβίθη, Βρεττό, Αντουκόρ, Κώτσιο, Νάστο.

*Για δεύτερη μέρα στην προπόνηση του ΟΦΗ μετείχε και ο 25χρονος κεντρικός αμυντικός Νίκος Παντίδος, τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.

Παντίδος και Πάγκαλος αναμένεται να κάνουν ντεμπούτο στο παιχνίδι με τη Λαμία.

Με τον Κισσαμικό στις 22 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει τις επίσημες αγωνιστικές της υποχρεώσεις η Κ19 του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league. Το παιχνίδι θα γίνει την Κυριακή (22/1) στα Χανιά.

Αυτό ανέδειξε η κλήρωση που έγινε την Τρίτη (17/1) το πρωί.

Την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στη διαδικασία εκπροσώπησε ο ο Αντώνης Χρονάκης, ο οποίος και μετά το πέρας αυτής, ενημέρωσε τους προπονητές και τα στελέχη της Κ19 του ΟΦΗ για τον τρόπο διεξαγωγής του πρωταθλήματος (σε ομίλους).

Ο ΟΦΗ στην πρώτη φάση θα αναμετρηθεί με τον Κισσαμικό και τον ΑΟΧανιά, στον όμιλο Κρήτης και ο πρώτος από τον όμιλο θα προχωρήσει στη συνέχεια του πρωταθλήματος

Το πρόγραμμα της Κ19 του ΟΦΗ για την πρώτη φάση:

Κυριακή 22 Ιανουαρίου

Κισσαμικός-ΟΦΗ

Κυριακή 29 Ιανουαρίου

Ρεπό ο ΟΦΗ

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου

ΟΦΗ-ΑΟΧανιά

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου

ΟΦΗ-Κισσαμικός

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου

Ρεπό ο ΟΦΗ

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου

ΟΦΗ-ΑΟΧανιά

Ο Αντώνης Χρονάκης εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην κλήρωση.

Oι φωτογραφίες είναι απο την κλήρωση του πρωταθλήματος της Κ19 της Football league.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Καρέ της...γκέλας, είχαμε στην 15η αγωνιστική-και τελευταία του πρώτου γύρου- στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Η ιδιαιτερότητα της αγωνιστικής, είναι ότι και οι 4 ομάδες που προπορεύονται στην βαθμολογία, δεν κέρδισαν, αλλά έφεραν ισοπαλίες!

Ο πρωτοπόρος Ιωνικος έμεινε στο «Χ», με την ουραγό του πρωταθλήματος ΙΝΚΑ Χανίων (1-1), ο Εργοτέλης έμεινε στο 0-0 στη Ραφήνα, ενώ ΠΟΑ και Αγιος Ιερόθερος σε ένα δυνατό ντέρμπι στο Ατσαλένιο, αναδείχθηκαν ισόπαλοι 1-1.

«Κερδισμένος» της αγωνιστικής, θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι είναι ο Αγιος Ιερόθεος, γιατί μετά το μεγάλο διπλό που έκανε επί του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο, πέρασε αλώβητος και απο τη δύσκολη έδρα του Ατσαλένιου.

Ισοφάρισε με πέναλτι στις καθυστερήσεις του αγώνα, αλλά στο υπόλοιπο του αγώνα, είχε ευκαιρίες ακόμα και να  κερδίσει!

Πρόκειται για μια ομάδα (ο Αγιος Ιερόθεος) που ανεβαίνει συνεχώς στα τελευταία παιχνίδια και δείχνει να  δικαιώνει εκείνους που εξ' αρχής την τοποθετούσαν μεταξύ των ομάδων που θα διεκδικήσουν την άνοδο. Αυτή τη στιγμή είναι μόνη δεύτερη στην κατάταξη πίσω απο τον Ιωνικό και απομένει να δούμε πως θα αντιδράσει στον δεύτερο γύρο.

«Ευκαιρία» για να πλησιάσει ακόμη περισσότερο τον  Ιωνικό, έχασε και ο ΠΟΑ, ο οποίος προηγήθηκε με το «έξυπνο» πέναλτι που κέρδισε ο Ρουμπάκης και το μετέτρεψε σε γκολ ο Τάσος Τριανταφύλλου με ιδανική εκτέλεση στο «Γ».

Ο Εργοτέλης σκόνταψε στη Ραφήνα, καθώς αναδείχθηκε ισόπαλος χωρίς τέρματα με τη Θύελλα (0-0), όπου είχε κορυφαίο το νεαρό τερματοφύλακα Βασιλειάδη, ο οποίος έκανε 1-2 εντυπωσιακές επεμβάσεις, σε ένα παιχνίδι που o Eργοτέλης, πήγε με 16 παίκτες, καθώς τα δελτία κάποιων απο τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα δεν εκδόθηκαν απο την ΕΠΟ.

Ευχυχώς για τον Εργοτέλη, γκέλα έκανε και ο Ιωνικός στα Χανιά, με τον ουραγό ΙΝΚΑ (1-1).

Ετσι η διαφορά για Ιωνικό και Εργοτέλη στην κορυφή, παρέμεινε στους 7 βαθμούς, με τον Εργοτέλη, να  έχει ένα παιχνίδι λιγότερο, εκείνο με τον Ερμή Ζωνιανών (εξ' αναβολής) που θα γίνει την Κυριακή (22/1) στο Παγκρήτιο στάδιο.

Δείτε στα παρακάτω VIDEOS στιγμιότυπα απο τις αναμετρήσεις Θύελλα-Εργοτέλης 0-0, ΠΟΑ-Αγ. Ιερόθεος 1-1 και ΙΝΚΑ-Ιωνικός 1-1, όπου είχαμε γκέλες και για τους 4 πρωτοπόρους!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γκέλα για τον πρωταθλητή χειμώνα Ιωνικό, γκέλα και για τον Εργοτέλη

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi