Με γκολ του Χισι στο 92 και αφού βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-0 στο Μενίδι, ο ΟΦΗ κατάφερε να κάνει μια επική ανατροπή κόντρα στον Αχαρναικό και με 3 γκολ στο δεύτερο ημίχρονο (2-3), να πανηγυρισει ένα μεγάλο διπλό που τον κρατάει ζωντανό στη μάχη του τίτλου στην Β' Εθνική.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο το απαγορευτικό-πραγματικά παιχνίδι για καρδιακούς, που ανέδειξε τελικά νικητή τον ΟΦΗ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Λύτρωση με Χίσι και επική ανατροπή ο ΟΦΗ!
Επεισοδιακό φινάλε στο Αχαρναικός-ΟΦΗ
Ελεύθερος και επίσημα απο τον ΟΦΗ, έμεινε ο 25χρονος επιθετικός Μανώλης Ροβίθης, ο οποίος είχε ενημερωθεί ότι δεν είναι στα πλάνα της ομάδας, για το δεύτερο γύρο. Ο Ροβίθης αποκτήθηκε απο τον ΟΦΗ το καλοκαίρι, αλλά δεν κατάφερε να μπεί στο βασικό πλάνο της ομάδας. Τον παίκτη διεκδικούσαν ο ΑΟΧανιά και ο Εργοτέλης, αλλά όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει την καριέρα του στην Σπάρτη και στο πρωτάθλημα της Football league. Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
«Ο Μανώλης Ροβίθης, δεν θα βρίσκεται στη αποστολή του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, καθώς έλυσε σήμερα (18/1) το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ και είναι ελεύθερος να συνεχίσει την καριέρα του, σε ομάδα της αρεσκείας του.
Με ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί τον Μανώλη Ροβίθη, για την παρουσία του στην ομάδα και του εύχεται ότι καλύτερο στο υπόλοιπο της καριέρας του».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Επεισοδιακό ήταν το φινάλε του αγώνα Αχαρναικός-ΟΦΗ 2-3, το οποίο κρίθηκε στις καθυστερήσεις με τον ΟΦΗ να χάνει με 2-0 στο ημίχρονο, αλλά να κάνει μια εντυπωσιακή ανατροπή στο δεύτερο ημίχρονο, να βάζει τρία γκολ και να παίρνει τη νίκη με γκολ του Χίσι στις καθυστερήσεις του αγώνα!
Μετά το γκολ του ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, οι παίκτες του Αχαρναικού, επιτέθηκαν στους παίκτες του ΟΦΗ.
Στη σύρραξη συμμετείχαν και οι παίκτες απο τον πάγκο του Αχαρναικού.
Οι του Αχαρναικού υποστήριξαν ότι ο Μάνος του ΟΦΗ, τους έκανε χειρονομία μετά το 2-3.
Μετά απο διακοπή αρκετών λεπτών, το παιχνίδι συνεχίστηκε για λίγο, αλλά ο διαιτητής Μπλάνας σφύριξε τη λήξη.
Και μετά το σφύριγμα της λήξης οι του Αχαρναικού συνέχισαν στο ίδιο μοτίβο.
Μετά απο αρκετη ώρα επανήλθε η ηρεμία, αλλά η αποστολή του ΟΦΗ είχε προβλήματα και όταβ αποχώρησε απο το γήπεδο του Μενιδίου.
Πάντως απο την επίσημη διοίκηση του Αχαριαικού, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δεν έχουν κανένα παράπονο όπως είπαν, καθώς η ένταση αφορούσε κυρίως τους παίκτες μέσα στο αγωνιστικό χώρο.
Μάλιστα όπως είπαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, οι παράγοντες του Αχαρναικού, προστάτεψαν την αποστολή του ΟΦΗ, για να φύγει απο το γήπεδο, παρά την ένταση που υπήρχε με φιλάθλους του Αχαρναικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: