Θλίψη σκόρπισε, στην οικογένεια του ΟΦΗ, ο χαμός του Μανώλη Λιδάκη.
Ο Κρητικός τραγουδιστής, ήταν ένθερμος φίλος της ομάδας.
"Ο ΟΦΗ ήταν για τον Μανώλη, μια μεγάλη αγάπη, όπως και το τραγούδι" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, για τον Μανώλη Λιδάκη, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι:
"Είναι πραγματικά κρίμα, μέσα σε αυτή τη μέρα χαράς, για το σύλλογο μας, με τη μεγάλη νίκη στην Τρίπολη, να αποχαιρετούμε, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΙΛΙΤΗ, όπως ήταν ο Μανώλης Λιδάκης, που έφυγε πολύ νέος, σε ηλικία 65 ετών.
O χαμός του, σκόρπισε θλίψη, σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ ήταν για τον Μανώλη, μια μεγάλη αγάπη, όπως και το τραγούδι.
Ο Μανώλης έφυγε, αλλά τα τραγούδια του είναι εδώ, για να τον έχουμε πάντα, στη μνήμη μας.
Καλό Παράδεισο, Μανώλη Λιδάκη".
"Δεν είναι πλέον, όνειρο" αναφέρει σε χτύπημα του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη νίκη της ποδοσφαιρικής ομάδας, στην Τρίπολη (0-1) στον πρώτο ημιτελικό, του Κυπέλλου Ελλάδος.
O Ερασιτέχνης ΟΦΗ, καλεί τους φιλάθλους, την Κυριακή στο γήπεδο, στο παιχνίδι με τη Λαμία, για να χειροκροτήσουν τους παίκτες, ενώ εύχεται καλή επιστροφή στους φιλάθλους, οι οποίοι "για μια ακόμη φορά, έστειλαν μηνύματα πολιτισμού, σε όλη την Ελλάδα!"
Αναφέρει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ:
"Δεν πλέον, μόνο όνειρο!
Μεγάλη νίκη, με μεγάλη ψυχή!
Στη ρεβάνς, 2 Απριλίου, στο "σπίτι" μας, όλοι ξέρουμε τι πρέπει να γίνει.
Και θα γίνει.
Και την Κυριακή, όμως, με τη Λαμία (2/3, 5μμ) αυτά τα παιδιά, αξίζουν το χειροκρότημα μας!
Τα έδωσαν όλα στο γήπεδο!
Καλή επιστροφή, στους υπέροχους φιλάθλους μας!
Για μια ακόμη φορά, έστειλαν μηνύματα πολιτισμού, σε όλη την Ελλάδα!".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMH
Με δυο χιλιάδες κόσμο στο πλευρό του, ο ΟΦΗ έκανε το πρώτο βήμα για τον τελικό
O ΟΦΗ είχε δυνατή κερκίδα στη Λεωφόρο και ο κόσμος της ομάδας πανηγύρισε με την ψυχή του, το διπλό επί της Καλλιθέας (1-3).
Mετά το τέλος του αγώνα, αποθέωσε τους παίκτες.
Ηταν το καλύτερο "ζέσταμα" για τους φιλάθλους της ομάδας, ενόψει του πρώτου ημιτελικού, με τον Αστέρα, στην Τρίπολη, την προσεχή Τετάρτη (26/2).
Με τις νίκες επί του Αστέρα (2-1) και της Καλλιθέας (1-3), ο ΟΦΗ και ο κόσμος του, έχουν αποκτήσει ξανά αυτοπεποίθηση.
Πάνω απο 1000 φίλαθλοι απο την Κρήτη, αλλά και απο άλλα μέρη της Ελλάδος, θα βρίσκονται την επόμενη Τετάρτη, στην Τρίπολη για τον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου, με τον Αστέρα.
Ο ΟΦΗ έχει φέτος, μια μοναδικη ευκαιρία, να ξαναβρεθεί σε ένα τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τιάγκο Νους, μη σταματάς, να τους γλεντάς!
Oι γκολάρες του ΟΦΗ στη Λεωφόρο (VIDEO)
Κόμπρα ο ΟΦΗ-Με γκολάρες απο Νούς και Σεγκέλια δάγκωσε την Καλλιθέα