Νέα διάκριση, για παίκτη του ΟΦΗ.
Ο 43χρονος κεντρικός του ΟΦΗ Ανδρέας Ανδρεάδης, επιλέχθηκε στην καλύτερη 7αδα (DREAM TEAM), της 17ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα Volley League 2024-25.
Ο Ανδρεάδης, ήταν MVP της αναμέτρησης, στη νίκη του ΟΦΗ, με 3-0 επί του Μίλωνα, νίκη με την οποία ο ΟΦΗ "κλείδωσε" τη σωτηρία. Στο παιχνίδι με το Μίλωνα, ο Ανδρεάδης, είχε 8π και 3 μπλοκ.
Ο Ανδρεάδης, γίνεται ο 5ος παίκτης του ΟΦΗ, που μπαίνει στην Dream Team της αγωνιστικής.
Το έχουν καταφέρει ακόμη, ο Ματέι Μιχαίλοβιτς (16η, ΟΦΗ-Φλοίσβος 3-0), Πίτου Μάκινεν, δυο φορές (στην 7η αγωνιστική, ΟΦΗ-Αθλος 3-0 και στην 9η αγωνιστική, ΟΦΗ-Πήγασος 3-0), δυο φορές ο λίμπερο του ΟΦΗ Γιώργος Μιχελάκης (3η αγωνιστική Ολυμπιακός-ΟΦΗ 3-0 και 10η αγωνιστική ΟΦΗ-Φλοίσβος 3-0), ενώ μια φορά έχει μπεί και ο Κόνραντ Φορμέλα (2η αγωνιστική ΟΦΗ-ΠΑΟΚ 3-0).
Να σημειωθεί ότι ο Ματέι Μιχαίλοβιτς, έγινε ο πρώτος παίκτης του ΟΦΗ, που αναδείχθηκε MVP αγωνιστικής (10ης), για την εκπληκτική του εμφάνιση στη νίκη του ΟΦΗ, με 3-0 επί του Φλοίσβου Παλαιού Φαλήρου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Σέρβος ακραίος του Π.Α.Ο.Κ. Μίλαν Κάτιτς αναδείχτηκε πολυτιμότερος αθλητής MVP Βίκος Cola της 17ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα Volley League 2024-25, για την εμφάνιση του, στη νίκη επί του Ολυμπιακού με 3-2 στο ντέρμπι στο γυμναστήριο Μελίνα Μερκούρη του Ρέντη.
Η DREAM TEAM ΒΙΚΟΣ COLA ΤΗΣ 17ΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ VOLLEY LEAGUE 2024-25
ΒΙKOΣ COLA MVP 17ΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ 2024-25: Μίλαν Κάτιτς (Σερβία - ακραίος) (Π.Α.Ο.Κ.)
Πασαδόρος: Mάρκος Γαλιώτος (Π.Α.Ο.Κ.)
Διαγώνιος: Μπόρις Μπούσα (Σερβία) (Α.Ο.Φοίνικας Σύρου)
Kεντρικοί: Νίκος Μελλές (Α.Ο.Φλοίσβος Παλαιού Φαλήρου), Ανδρέας Ανδρεάδης (Ο.Φ.Η.)
Ακραίοι: Μίλαν Κάτιτς (Σερβία) (Π.Α.Ο.Κ.), Ανδρέας Φράγκος (Παναθηναϊκός Α.Ο.)
Λίμπερο: Aναστάσιος Σωνάκης (Α.Ο.Φλοίσβος Παλαιού Φαλήρου)
To δικό τους συγκλονιστικό μήνυμα, για τη μαύρη επέτειο της τραγωδίας των Τεμπών, έστειλαν τα παιδιά της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Με τα σώματα τους, σχημάτισαν την λέξη "ΤΕΜΠΗ", σε μια κίνηση με υψηλό συμβολισμό και δυνατά μηνύματα ενσυναίσθησης, απο τα νέα παιδιά.
Η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και όλες οι ακαδημίες των αθλημάτων, που φιλοξενεί ο σύλλογος, δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή (28/2) σε ένδειξη συμπαράστασης, στις οικογένειες των θυμάτων της εθνικής τραγωδίας.
O πολύπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, αναδείχθηκε MVP της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ, επί του Μίλωνα με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Ανδρεάδης, είχε 8π (3 μπλοκ) και όπως ανέφερε "σήμερα παίξαμε με την πλάτη στον τοίχο. Ήταν ένα παιχνίδι κομβικό, παίζαμε με μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Παίξαμε απελευθερωμένα και βγάλαμε αυτό το αποτέλεσμα. Το βραβείο του MVP το αφιερώνω στους συμπαίκτες μου, στη διοίκηση, στον προπονητή μου. Ήταν μια ομαδική προσπάθεια. Καταφέραμε έστω και τελευταία στιγμή να κρατηθούμε στην κατηγορία, γιατί το αξίζαμε. Παίξαμε καλό βόλεϊ, αλλά σε κάποια παιχνίδια, στα τελειώματα των σετ, κάναμε λάθη και τα χάναμε. Θα μπορούσαμε να έχουμε πάνω απο 25-26 πόντους. Ευελπιστώ στα πλει-οφ να παίξουμε ακόμα καλύτερα. Δεν ξέρουμε, μπορεί να γίνουν και θαύματα. Με τις υπόλοιπες ομάδες, Σύρο και Κηφισιά, δεν έχουμε μεγάλες διαφορές. Αν παίξουμε το βόλεϊ που μπορούμε, έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι καλύτερο και η διοίκηση να ξεκινήσει το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά".
Τον Ανδρέα Ανδρεάδη βράβευσε ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ και πρώην υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος είναι φίλος του βόλεϊ και παρακολούθησε με ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Μετά το τέλος του αγώνα, συνεχάρη τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, το προπονητικό επιτελείο και τους πάικτες, για την παραμονή στην κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ