Θλίψη έφερε στην οικογένεια του ΟΦΗ, ο χαμός του Ηρακλειώτη τραγουδιστή και γνωστού φιλάθλου του ΟΦΗ, Μανώλη Λιδάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλίκία 65 ετών.
Η Λέσχη Ομιλοφρενών, του ΟΦΗ, αναφέρει για τον χαμό του Μανώλη Λιδάκη, ότι "τη χθεσινή μας νίκη την αφιερώνουμε σε έναν δικό μας άνθρωπο, τον Ομιλίτη Μανώλη Λιδάκη!
Μανώλη, δε θα ανταμώσουμε στον τελικό, όπως ανταμώσαμε στη Ρόδο, στη Νέα Σμύρνη και σε τόσα άλλα γήπεδα.
Είμαστε σίγουροι όμως ότι αν τελικά έρθει το κύπελλο στη Μεγαλόνησο, εκεί πάνω θα στήσετε ένα μεγάλο γλέντι με τον άλλο Μανώλη και τον Ψαρονίκο και θα το γιορτάσετε με τα υπόλοιπα αδέρφια μας "που τραγουδούν από εκεί ψηλά".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με τη σειρά του, τονίζει ότι "είναι πραγματικά κρίμα, μέσα σε αυτή τη μέρα χαράς, για το σύλλογο μας, με τη μεγάλη νίκη στην Τρίπολη, να αποχαιρετούμε, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΙΛΙΤΗ, όπως ήταν ο Μανώλης Λιδάκης, που έφυγε πολύ νέος, σε ηλικία 65 ετών. O χαμός του, σκόρπισε θλίψη, σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ ήταν για τον Μανώλη, μια μεγάλη αγάπη, όπως και το τραγούδι. Ο Μανώλης έφυγε, αλλά τα τραγούδια του είναι εδώ, για να τον έχουμε πάντα, στη μνήμη μας.
Καλό Παράδεισο, Μανώλη Λιδάκη".
Η ΠΑΕ ΟΦΗ με τη σειρά της, τονίζει πως "ένας μεγάλος Κρητικός, ένας σπουδαίος Ομιλίτης, ένας χαρισματικός άνθρωπος, έφυγε από κοντά μας. Όλη η Κρήτη πενθεί για την απώλεια του Μανώλη Λιδάκη. Ενός ανθρώπου που συνέδεσε για πάντα την φωνή του με τη νεότερη ιστορία του ΟΦΗ. Τραγούδησε για την ομάδα μας, έζησε τις μεγάλες στιγμές της ιστορίας της και δεν έκρυψε ποτέ τα “ομιλίτικα” αισθήματα του! Θα κρατήσουμε ζωντανή τη μνήμη του και θα είναι για πάντα στην καρδιά μας!
Ο πρόεδρος κ. Μιχάλης Μπούσης, τα μέλη του Δ.Σ, τα στελέχη και όλοι οι εργαζόμενοι της ΠΑΕ ΟΦΗ εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στους οικείους του Μανώλη Λιδάκη".
Η κηδεία του Μανώλη Λιδάκη, θα γίνει το Σάββατο, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Μηνά.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το αντίο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στον Μανώλη Λιδάκη
Ο ΟΦΗ με γκολ του Φούντα, πήρε τη νίκη στην Τρίπολη επί του Αστέρα (0-1) και απέκτησε προβάδισμα για την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, ενόψει του ημιτελικού, που θα γίνει στο Ηράκλειο, στις 2 Απριλίου.
Ο ΟΦΗ είχε χαμένο πέναλτι απο τον Φούντα, ενώ και οι δυο ομάδες, είχαν τις στιγμές τους στο παιχνίδι.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και δηλώσεις του Ράσταβατς και του Φούντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο χιλιάδες φιλάθλους στο πλευρό του, ο ΟΦΗ έκανε το πρώτο βήμα για τον τελικό
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είχα γράψει και στο πρόσφατο παιχνίδι πρωταθλήματος στο Ηράκλειο, στο οποίο ο ΟΦΗ κυριάρχησε στο γήπεδο και η νίκη αν και ήρθε στο 92' με 2-1, τον αδικεί σαν σκόρ, ότι ο Αστέρας Τρίπολης, ήταν εντυπωσιακά χειρότερος, απο ότι τον περιμέναμε.
Μάλιστα, είχα τονίσει, ότι αν είναι στο ίδιο μοτίβο και στο παιχνίδι Κυπέλλου, δεν θα έχει καμία τύχη, απέναντι στον ΟΦΗ, όπως και έγινε.
Ο ΟΦΗ με την ώθηση που του έδωσε 2 χιλιάδες κόσμος, που έκανε την Τρίπολη...Γεντί Κουλέ, αλλά και την κεντροεπιθετική του ποιότητα (πολύ καλοί οι Καραχάλιος και Ανδρούτσος), έδειξε πιο ομάδα στο γήπεδο και κατάφερε με το γκολ του Φούντα, να πάρει μεγάλο προβάδισμα για την ρεβάνς.
Που θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, αν ο Φούντας, είχε ευστοχήσει στο πέναλτι, για να έχει σχεδόν τελειώσει ο ΟΦΗ τη δουλειά, για την πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου.
Ακόμα και με το 0-1, όμως, ισχύει για τον Αστέρα, το "καλως ήρθατε στην κόλαση!".
Που σημαίνει ...καλως ήρθατε στο καμίνι του Γεντί Κουλέ, το οποίο στις 2 Απριλίου θα κοχλάζει, απο την δίψα του κόσμου, να ξαναδεί τον ΟΦΗ, μετά απο 35 χρόνια, σε ένα τελικό Κυπέλλου (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).
Ας με συγχωρέσει ο συμπαθής σε μένα Σάββας Παντελίδης, αλλά αυτός ο Αστέρας, που έχουμε δεί στα τελευταία παιχνίδια με τον ΟΦΗ, απλά δεν μπορεί να κάνει την ανατροπή που ονειρεύεται.
Αφού, δεν κατάφερε, να εκμεταλλευτεί την τραγική παράδοση του ΟΦΗ, στο γήπεδο που δεν είχε κερδίσει ποτέ και να έχει η δική του ομάδα, ένα προβάδισμα στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ, τότε γνωρίζει και ο ίδιος, πως έχει πλέον η κατάσταση.
Ο Αστέρας, είναι σκιά του καλού εαυτού που είχε δείξει χτίζοντας ένα μεγάλο σερί με 8 νίκες και μια ισοπαλία με τον Ολυμπιακό.
Τα τρεξίματα του στο γήπεδο, οι επινοήσεις του παιχνιδιού (δεν φτάνει μόνο ο Εντερ), η έλειψη αποτελεσματικότητας στις στιγμές του αγώνα (Μπαρτόλο-Χατζηγιοβάννης).
Για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, ο Αστέρας, δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο.
Δεν είχε ποτέ το πάνω χέρι στον αγώνα, ενώ μετά το γκολ του ΟΦΗ, έδειξε ένα τρομερό εκνευρισμό και γενικά "χάθηκε" στο γήπεδο.
Είχε να διαχειριστεί και την πίεση απο τον κόσμο του ΟΦΗ, ο οποίος φαίνεται να αποδιοργάνωσε τους γηπεδούχους, οι οποίοι δεν έχουν συνηθίσει να παίζουν σε τόσο μεγάλο κοινό, στο γήπεδο τους.
Δεν ξέρω τι Αστέρα, θα δούμε, στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ.
Αν όμως, το επίπεδο απόδοσης του, είναι το ίδιο, με τα τελευταία δυο παιχνίδια, δεν έχει καμία τύχη, στο "καμίνι".
Αυτόν τον Αστέρα, που βλέπουμε στα τελευταία δυο παιχνίδια, οι παίκτες και ο κόσμος του ΟΦΗ, θα τους καταπιούν, πριν βγούν απο την καταπακτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο χιλιάδες φιλάθλους στο πλευρό του, ο ΟΦΗ έκανε το πρώτο βήμα για τον τελικό