Aπο την πρόκριση στις 4 καλύτερες ομάδες της χώρας, στην κατηγορία γυναικών (Κ20), στην 3η θέση, στην Ελλάδα, στο Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Beach Volley.
Οι αθλήτριες του ΟΦΗ Εύη Πρινιωτάκη και Ιωάννα Βερβεράκη, κατάφεραν να διακριθούν στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που έγινε στο Σχοινιά.
Μεταξύ των 32 ομάδων απο όλη τη χώρα, που συμμετείχαν κατάφεραν να πάρουν την 3η θέση.
Και αν για την Εύη Πρινιωτάκη, η μοριοδότηση, για την είσοδο σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα, είχε εξασφαλιστεί απο προηγούμενες επιτυχίες της, για την Ιωάννα Βερβεράκη, αυτό ήταν το μεγάλο κέρδος, απο την 3η θέση στο σχολικό πρωτάθλημα.
Τις αθλήτριες, συνόδευσε στους αγώνες, ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας που ήταν "παρών" και σε αυτήν την σημαντική τους στιγμή.
"Τα κορίτσια κέρδισαν αντιπάλους και κούραση απο τα συνεχόμενα παιχνίδια και πέτυχαν το στόχο τους. Τους αξίζουν συγχαρητήρια και τους εύχομαι απο καρδιάς καλή πρόοδο. Συγχαρητήρια και στους γονείς τους, που έχουν κάθε λόγο να τις καμαρώνουν" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
"Χρόνο με το χρόνο, ο ΟΦΗ να σκαρφαλώνει όλο και πιο ψηλά" είναι ο στόχος του Γιάννη Καλμαζίδη, ο οποίος θα βρίσκεται στον πάγκο της ομάδας και τη νέα σεζόν (2025-26)
Η αρχική συμφωνία του πολύπειρου τεχνικού, με τον πρόεδρο του ΟΦΗ, ήταν για δυο χρόνια και η επέκταση της συνεργασίας, επισημοποιήθηκε με τον ΟΦΗ, να έχει ήδη ξεκινήσει τον προγραμματισμό του, για τη νέα χρονιά.
Όπως ανέφερε, ο Γιάννης Καλμαζίδης, στη δήλωση του, για την παραμονή του στον ΟΦΗ, "είμαστε και οι δυο πλευρές πολύ χαρούμενοι, που έχουμε καταφέρει, αυτά που έχουμε καταφέρει φέτος. Περισσότερες ωραίες στιγμές θα έλεγα. Με την πρόκριση στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος και με πολύ καλά παιχνίδια με δυνατούς αντιπάλους. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να το φτάσουμε και ακόμα πιο ψηλά. Προγραμματίζουμε απο νωρίς και βλέπουμε τι κινήσεις μπορούμε να κάνουμε σαν τμήμα και σαν έμψυχο υλικό. Προσπαθούμε να καθιερωθούμε στη θέση που είμαστε τώρα και χρόνο με το χρόνο, να σκαρφαλώνουμε, όλο και πιο ψηλά. Αλλά και να μεγαλώσουμε το τμήμα μας".
Για το όραμα του, για τον ΟΦΗ της επόμενης χρονιάς, ο Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "πρέπει να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτά που κάναμε φέτος σαν ομάδα.
Ωστόσο, πάντα πρέπει να ζητάς και το κάτι παραπάνω. Ετσι θα βγεί η βελτίωση και η καθιέρωση. Θέλουμε κάτι παραπάνω. Πάντα είναι πιο δύσκολο, να κρατηθείς ψηλά. Αυτός θα είναι ο στόχος μας. Βλέπουμε και άλλες ομάδες επενδύουν στο να γίνουν καλύτερες. Θα προσπαθήσουμε όμως να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί και τη νέα σεζόν".
Ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε για την συνέχιση της συνεργασίας με τον Γιάννη Καλμαζίδη, "είχαμε εξ' αρχής συμφωνήσει για δυο χρόνια με τον Γιάννη Καλμαζίδη. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι απο τη συνεργασία και ακόμα πιο χαρούμενοι που συνεχίζουμε τον προγραμματισμό μας, για να φτάσουμε την ομάδα μας, εκεί που ονειρευόμαστε"
Ανακοίνωση με ...ήχους απο τον Ερωτόκριτο
Με ήχους απο τον...Ερωτόκριτο, η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ανακοίνωσε την συνεργασία με τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη και την σεζόν 2025-26.
Η συνεργασία του ΟΦΗ, με τον έμπειρο τεχνικό, ήταν εξ' αρχής για δυο χρόνια, αλλά πλέον επισημοποιείται η παραμονή του, στον πάγκο του ΟΦΗ και τη νέα χρονιά.
Οπως ανέφερε στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ:
"Γιάννης Καλμαζίδης 2025-26.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης, θα βρίσκεται στο τιμόνι του ΟΦΗ μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Ο σχεδιασμός για την επόμενη σεζόν στην Volley League, ξεκίνησε!
Το όνειρο συνεχίζεται, για την ομάδα μας!".
Δείτε σε VIDEO την δήλωση του προπονητή του ΟΦΗ.
Με ήχους απο τον...Ερωτόκριτο, η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ανακοίνωσε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την συνεργασία με τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη και την σεζόν 2025-26.
Η συνεργασία του ΟΦΗ, με τον έμπειρο τεχνικό, ήταν εξ' αρχής για δυο χρόνια, αλλά πλέον επισημοποιείται η παραμονή του, στον πάγκο του ΟΦΗ και τη νέα χρονιά.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ:
"Γιάννης Καλμαζίδης 2025-26.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης, θα βρίσκεται στο τιμόνι του ΟΦΗ μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Ο σχεδιασμός για την επόμενη σεζόν στην Volley League, ξεκίνησε!
Το όνειρο συνεχίζεται, για την ομάδα μας!".