Τρείς ήττες σε ισάριμθους αγώνες, είχαν οι νεαροί πολίστες του ΟΦΗ, στην Β' φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ15, που έγινε στα Χανιά.
Οι μικροί του ΟΦΗ, ηττήθηκαν απο τον Ηλυσιακό (4-25), τα Χανιά (29-5) και το Ρέθυμνο (18-13).
Για κάποια απο τα παιδιά, της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, αυτοί ήταν οι πρώτοι τους επίσημοι αγώνες και άφησαν υποσχέσεις για το μέλλον.
Αναλύτικά τα αποτελέσματα:
1η αγωνιστική: 22/03/2025 11:30: ΝΟ ΧΑΝΙΩΝ – ΟΦΗ 29-5.
2η αγωνιστική: 22/03/2025 21:15: ΝΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ – ΟΦΗ 18-13.
3η αγωνιστική: 23/03/2025 14:00: ΟΦΗ – ΑΟ ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 4-25.
ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΟΦΗ (Κ15)
1. ΔΙΑΚΑΚΗΣ Ι. GK
2. ΓΑΛΥΦΙΑΝΑΚΗΣ Α.
3. ΚΙΤΣΟΣ Σ.
4. ΠΕΤΟΥΣΗΣ Ν.
5. ΒΑΡΔΑΛΑΧΑΚΗΣ Δ.
6. ΖΩΓΡΑΦΑΚΗΣ Α.
7. ΜΑΓΚΑΝΑΡΑΚΗΣ Μ.
8. ΚΑΣΤΗΣ Σ.
9. ΠΕΤΟΥΣΗΣ Ε.
1.0 ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ Σ.
11. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Κ.
12. ΑΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗΣ Κ.
13. ΛΑΣΗΘΙΩΤΑΚΗΣ Ο. (C) GK
14. ΣΠΑΓΟΥΛΑΚΗΣ Ε.
15. ΜΟΣΧΟΥΣ Β.
Mετά απο ένα συναρπαστικό παιχνίδι στο "Ζηρίνειο" που κρίθηκε στα 5 σετ, ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα απο την Κηφισιά με 3-2 στο ται-μπρέικ (25-23, 25-20, 23-25, 21-25, 15-9).
Η κρητική ομάδα, αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-0, βρήκε το σθένος να ισοφαρίσει και να στείλει το σετ, στο ται-μπρέικ.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO, όλο το παιχνίδι και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πάλεψε για την ανατροπή, αλλά δεν την ολοκλήρωσε ο ΟΦΗ στην Κηφισιά (3-2)
Με δυο γκολ της Νικόλ Ριμπάνσκα (4' και 34'), τα κορίτσια του ΟΦΗ πανηγύρισαν μεγάλη νίκη στα Τρίκαλα (1-2) και μετά απο 17 αγωνιστικές, στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, βρίσκονται στην 3η θέση με 38 βαθμούς, πίσω απο τον δεύτερο Παναθηναϊκό (40) και την πρωτοπόρο ΑΕΚ (43), που έχουν απο ένα αγώνα λιγότερο!
Μάλιστα στην επόμενη αγωνιστική, τα κορίτσια του ΟΦΗ, υποδέχονται τον Παναθηναϊκό, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, σε ένα πολύ δυνατό παιχνίδι, για την μάχη του τίτλου.
Το σπουδαίο διπλό του ΟΦΗ, στα Τρίκαλα, παρακολούθησε και ο ομογενής επενδυτής της ομάδας, Ακης Γεωργακάκος, ο οποίος ταξίδεψε απο τον Καναδά, για να είναι κοντά στα κορίτσια σε αυτό, το κρίσιμο παιχνίδι!
Στα Τρίκαλα, τα κορίτσια του ΟΦΗ, προηγήθηκαν δυο φορές!
Στο 4' η Ριμπάνσκα, με κεφαλιά μετά απο σέντρα της Σιδηρά, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.
Στο 31' τα Τρίκαλα, ισοφάρισαν με πέναλτι που κέρδισε η Πλατάνια (πρώην παίκτρια του ΟΦΗ) και τοκ εκτέλεσε εύστοχα η Ζένεβα, για το 1-1.
Στο 36' όμως, η Νικόλ Ριμπάνσκα, με καταπληκτική εκτέλεση φάουλ, έδωσε ξανά το προβάδισμα στον ΟΦΗ (1-2), το οποίο δεν άλλαξε μέχρι το τέλος του αγώνα.
ΟΦΗ: Bαν Νουλάντ, Πατερνά, Κουκουλάκη, Κυδωνάκη, Σιδηρά, Πέϊου, Τσέλα, Κωνιωτάκη, Πίς, Σάουερς, Ριμπάνσκα. Επαιξαν ακόμη οι Μουστάκ, Δρακογιαννάκη, Κουτσούρη.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.