Eπιχείρηση...Κηφισιά, για την ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, που ετοιμάζεται για ένα μεγάλο παιχνίδι, που θα γίνει την Κυριακή 17/11, 5μμ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ, τονίζει για το παιχνίδι:
Τα μεγάλα παιχνίδια, συνεχίζονται για την ομάδα μας!
Την Κυριακή 17/11, 5μμ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
ΟΦΗ-Κηφισιά, για την 4η αγωνιστική, του πρωταθλήματος, της Volley League.
Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, για να πανηγυρίσουμε μια ακόμη μεγάλη νίκη για την ομάδα μας!
Γενική είσοδος 5 ευρώ.
Μαζί, γράφουμε ιστορία!
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, ετοιμάζονται για το Κρητικό ντέρμπι της Α2 βόλεϊ γυναικών, με αντίπαλο το Ν.ΟΠΕ Ρεθύμνου για την 5η αγωνιστική.
Το παιχνίδι θα γίνει το Σάββατο (16/11, 8μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, με 4Χ4 είναι στην πρώτη θέση της Α2 και μάλιστα χωρίς να έχουν χάσει ακόμη σετ, με τρείς εκτός έδρας νίκες σε (Παναχαίκη, Αγία Παρασκευή και Αιγάλεω) και μια εντός έδρας νίκη (επί της Δάφνης).
Η ομάδα του Ρεθύμνου, είναι στην 8η θέση με 5 βαθμούς.
Το παιχνίδι θα σφυρίξουν οι διαιτητές Κόκκας, Αβραμοπούλου.
A2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ-4η Αγωνιστική-Αποτελέσματα
ΓΣ Πετρούπολης-ΓΕ Παναχαϊκή 3 - 0 (25 - 12, 25 - 18, 25 - 14)
ΓΣ Ηλιούπολης-ΣΦΑΜ Φοίβος 0 - 3 (14 - 25, 18 - 25, 21 - 25)
ΑΟΝ Αργυρούπολης-ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 2 - 3 (25 - 22, 18 - 25, 19 - 25, 25 - 19, 8 - 15)
ΝΟΠ Ρεθύμνου-ΑΕ Αγ. Παρασκευής 3 - 0 (25 - 20, 25 - 12, 25 - 21)
ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου-ΑΟ Κύδων 3 - 0 (25 - 14, 25 - 15, 25 - 14)
ΑΟ Αιγάλεω- ΟΦΗ 0 - 3 (19 - 25, 11 - 25, 22 - 25)
Α2 Γυναικών - Α' Ζώνη - 5η αγωνιστική-Αποτελέσματα
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024
Παναχαϊκής, 18.00: Γ.Ε. Παναχαϊκή - Γ.Σ. Ηλιούπολης, Διαιτητές: Βασιλείου, Γεωργοπούλου.
Λύκειο Μελισσίων, 18.00: Σ.Φ.Α.Μ. Φοίβος - Α.Ο. Θρίαμβος, Διαιτητές: Κατσιάρας, Ρούσσος.
Νότου Αγ. Παρασκευής, 19.00: Α.Ε. Αγ. Παρασκευής - Α.Ο.Ν. Αργυρούπολης, Διαιτητές: Βλάχος Δ., Κώτσιας.
Αγ. Δημητρίου, 20.00: Α.Π.Ο. Δάφνη Αγ. Δημητρίου - Γ.Σ. Πετρούπολης, Διαιτητές: Χουλιαρόπουλος, Σταυράτη.
Βαρδινογιάννειο, 20.00: Ο.Φ.Η. - Ν.Ο.Π. Ρεθύμνου, Διαιτητές: Κόκκας, Αβραμοπούλου.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΟΦΗ 12
2. ΑΟΝ Αργυρούπολης 10
3. ΓΣ Πετρούπολης 9
4. ΣΦΑΜ Φοίβος 9
5. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 8
6. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 8
7. ΓΣ Ηλιούπολης 6
8. ΝΟΠ Ρεθύμνου 5
9. ΑΟ Αιγάλεω 3
10. ΓΕ Παναχαϊκή 1
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 1
12. ΑΟ Κύδων 0
Πάντα μερακλής, αρχοντικός, αλλά και ενωτικός, ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Δημήτρης Αποστολάκης, έκανε το τραπέζι στα μέλη της διοίκησης του συλλόγου, με αφορμή την ονομαστική του εορτή, σε μια βραδια, με κέφι και πολύ...ΟΦΗ.
Κάθε χρόνο, ο Δημήτρης, προβαίνει σε αυτήν την κίνηση, την οποία καθιερώνει και με τον δικό του τρόπο, ο αγαπητός Γραμματέας του συλλόγου, παραδίδει μαθήματα ενότητας και σύμπνοιας.
Αλλωστε και μέσα απο το καταστατικό, ο ρόλος του ως Γραμματέας είναι ακριβώς αυτός.
Να κρατά ενωμένη την διοίκηση του συλλόγου και να παρεμβαίνει προς αυτήν την κατεύθυνση, όποτε κρίνει ότι είναι σκόπιμο.
Ο Δημήτρης Αποστολάκης, χαίρει την εκτίμηση όλων, στην διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ για την καθαρή του καρδιά και την αγνή αγάπη του για τον ΟΦΗ.
Το ραντεβού αυτή τη φορά, δόθηκε στο "Πενήντα-Πενήντα" και η βραδιά κύλησε όμορφα.
Το "ζεϊμπέκικο" του εορτάζοντα, ήταν όλα τα λεφτά και όλοι του ευχήθηκαν να έχει την υγειά και του και του χρόνου, όλοι μαζί να ανταμώσουμε ξανά παρέα, για να γιορτάσουμε!

