Ο ΟΦΗ ηττήθηκε απο τον Ολυμπιακό με 3-0 στο "Μελίνα Μερκούρη", δείχνοντας όμως ανταγωνιστικό πρόσωπο, ωστόσο η φάση του αγώνα και ίσως η άμυνα της χρονιάς, στην Ελληνική λίγκα, έγινε απο το λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργο Μιχελάκη.
Mε...ανάποδο ψαλίδι που θα το ζήλευε ο καλύτερος επιθετικός, σε ομάδα ποδοσφαίρου, έβγαλε μια εντυπωσιακή άμυνα, στην φάση του αγώνα.
"Μπράβο Γιώργο, για το πάθος σου!" αναφέρει σε χτύπημα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα του ΟΦΗ.
Δείτε την εντυπωσιακή άμυνα στο παρακάτω VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
H επικράτηση του Ολυμπιακού, είναι δίκαιη, εμείς προσπαθούμε να βάλουμε ένα λιθαράκι, ώστε να πάει ο ΟΦΗ, στο ψηλότερα, ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, μετά την ήττα με 3-0, στο κλειστό γυμναστήριο του Ρέντη (25-21, 25-17, 25-22).
Ο ΟΦΗ παρά την ήττα, ήταν ανταγωνιστικός. Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "είναι δίκαιη η επικράτηση του Ολυμπιακού. Προσπαθούμε να βάλουμε ένα λιθαράκι και κάποια στιγμή, να μπορέσει ο ΟΦΗ, να πρωταγωνιστήσει. Πρέπει να καθιερωθούμε πρώτα, στην κατηγορία και να φτιάξουμε μια σταθερή βάση. Είναι ένα μακρύ και δύσκολο πρωτάθλημα, με ομάδες στο ίδιο επίπεδο. Έχουμε δείξει θετικά δείγματα αλλά θέλει διάρκεια».
Ο κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, σημείωσε ότι "ο Ολυμπιακός μας πίεσε πολύ στο σέρβις, κέρδισε δίκαια. Είναι η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος. Σε κάποια σημεία, τον κοντράραμε. Εμείς έχουμε στόχο την εύκολη παραμονή και μια θέση στην εξάδα. Ο κόσμος είναι κοντά μας και μας στηρίζει και τον θέλουμε δίπλα μας".
Για τον ημιτελικό του Λίγκ Καπ με τον ΠΑΟΚ, ο Ανδρέας Ανδρεάδης, ανέφερε ότι "ο ΠΑΟΚ θα είναι καλύτερος απο το παιχνίδι του πρωταθλήματος που τον κερδίσαμε 3-0. Αν είμαστε συγκεντρωμένοι και δώσουμε το 100%, έχουμε πολλές πιθανότητες να περάσουμε".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ στάθηκε αξιοπρεπώς απέναντι στον Ολυμπιακό
Η ατυχία, χτύπησε την πόρτα του ΟΦΗ και του Σέρβου μέσου Φίλιπ Μπαίνοβιτς.
Η κρητική ομάδα, στο παιχνίδι με την Καλλιθέα, δεν έχασε μόνο τους βαθμούς (απο 2-0 ισοφαρίστηκε σε 2-2), έχασε και ένα βασικό ποδοσφαιριστή.
Ο Μπαίνοβιτς, που έγινε αναγκαστική αλλαγή στο ξεκίνημα του αγώνα, υπέστη τελικά μεγάλη ζημιά, καθώς η μαγνητική έδειξε ότι υπέστη ρήξη του πρόσθιου χιαστού συνδέσμου, στο δεξί γόνατο.
Αυτό σημαίνει ότι ο Μπαίνοβιτς, θα μπεί στο χειρουργείο και τελειώνει για φέτος, καθώς η αποθεραπεία του, θα διαρκέσει 6 μήνες.
Η ιατρική ενημέρωση, για τον άτυχο παίκτη του ΟΦΗ, αναφέρει ότι "ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας, Filip Bainovic υποβλήθηκε το απόγευμα της Τρίτης (12/11) σε απεικονιστικό έλεγχο (μαγνητική τομογραφία) στο δεξί γόνατο, λόγω του τραυματισμού του στον αγώνα πρωταθλήματος με την Athens Kallithea (10/11).
Ο Σέρβος ποδοσφαιριστής διαγνώστηκε με ρήξη του πρόσθιου χιαστού συνδέσμου".
Γ. Κορτς