
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια νέα σελίδα στην ήδη πετυχημένη ιατρική του καριέρα, ανοίγει ο γιατρός του ΟΦΗ Κυριάκος Κακαβελάκης, ο οποίος πήρε την απόφαση να μετακομίσει στην Κύπρο και να συνεχίσει απο εκεί το έργο του.
Ο χειρούργος-ορθοπεδικός «δεξί χερι» του Γιώργου Στεφανουδάκη στην ιδιωτική κλινική Ιντερκλίνικ και επίλεκτο στέλεχος του ιατρικού επιτελείου του ΟΦΗ, στον οποίο προσφέρει τις υπηρεσίες του απο το 2008, αποφάσισε να κάνει ένα νέο βήμα, στην επαγγελματική του και επιστημονική ενασχόληση. Μια νέα αρχή, μια νέα πρόκληση, τον περιμένει εκεί.
Στην Κύπρο, δεν άργησαν να μάθουν, για το ποιός είναι ο Κυριάκος Κακαβελάκης, και ήδη του ανέθεσαν την ευθύνη του ιατρικού επιτελείου της Νέα Σαλαμίνας Αμμοχώστου.
Λογικό, αν αναλογιστεί κανείς τις ικανότητες και την εμπειρία που έχει αναπτύξει στον ΟΦΗ.
Ο Κυριάκος, ένα απο τα πλέον αγαπητά πρόσωπα στον ΟΦΗ, μέλος και αυτός της τρομερής «παρέας» γιατρών και φυσικοθεραπευτών της ομάδας (Στεφανουδάκης, Ζερβάκης, Παππάς, Σακκούτης, Φρουδάκης), οι οποίοι χρόνια τώρα διαχειρίζονται την ιατρική κάλυψη των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ και έχουν αποκτήσει ένα τρομερό «δέσιμο» με τους παίκτες που μένουν και φεύγουν, ανακοίνωσε την απόφαση του να μεταβεί στην Κύπρο, με μια συγκινητική ανάρτιση-επιστολή στην σελίδα που έχει στο Facebook.
Tα εκατοντάδες LIKE και τα θετικά σχόλια για τον Κυριάκο, είναι μια ανταμοιβή και μια απόδειξη της δουλειάς του, του πάθους και της αγάπης, με την οποία προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Ενα μεγάλο LIKE και απο εμάς λοιπόν, στον Κυριάκο, τα ταξίδια και οι στγμές με τον οποίο, πέρασα με τον ΟΦΗ πέρσι, στα δύσκολα γήπεδα της Γ' Εθνικής, θα μου μείνουν πάντα χαραγμένες στη μνήμη.
Οπως επίσης και ο τρόπος που πανηγύριζε τα γκολ του ΟΦΗ στα γήπεδα της Αθήνας, αφήνοντας στην άκρη τα ιατρικά σύνεργα, για να μπεί στο γήπεδο και να γίνει ένα με τους παίκτες.
Καλή τύχη και καλή αρχή φίλε. Αυτοί που αξίζουν, βρίσκουν πάντα τον τρόπο να δικαιώνονται...
Διαβάστε το συγκινητικό μήνυμα του γιατρού του ΟΦΗ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ) ΦΙΛΩΝ
Μετά από 5 περίπου εβδομάδες παραμονή στο Βέλγιο για μετεκπαίδευση, βρίσκομαι το τελευταίο διάστημα στην Κύπρο, όπου σκοπεύω να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά. Στην παρούσα φάση τα ιατρεία μου στην Κρήτη έχουν αναστείλει την λειτουργία τους (μέχρι νεωτέρας…). Τυχόν εκκρεμότητες ασθενών μου θα διευθετούνται από τον συνεργάτη μου Γιώργο Στεφανουδάκη, τον οποίο ευγνωμόνως ευχαριστώ για την συνεχή στήριξή του όλα αυτά τα χρόνια και σήμερα, αλλά γιατί μου άνοιξε τον δρόμο για την Κύπρο.
Με ρωτάνε γιατί δεν χαιρέτησα κανέναν (ούτε τη μάνα μου…).
Η απάντηση είναι απλή: αφενός μεν φεύγοντας δεν είχα αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι, αφετέρου δε δεν έφυγα, απλά απουσιάζω!
Απουσιάζω από την κλινική, την Creta InterClinic, που τα τελευταία 5,5 χρόνια ανδρώθηκα ιατρικά, με τους υπέροχους ανθρώπους που εργάζονται εκεί. Απουσιάζω όμως και από το δεύτερο σπίτι μου… τον ΟΦΗ. Εξακολουθώ όμως να είμαι πιστός στρατιώτης του (μια φορά ΟΦΗ, για πάντα ΟΦΗ…).
Είναι πολύ πιθανή η παράλληλη εργασία μου σε Κρήτη και Κύπρο στο μέλλον.
Καλή αντάμωση!
ΥΓ 1: Θα απαντήσω σε όλα τα( δεκάδες) μηνύματα που έλαβα αυτό το διάστημα στο messenger. Πάντως για τους ανησυχούντες, είμαι καλά στην υγεία μου!
ΥΓ2: Είναι προτιμότερο να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω μηνύματος (SMS, Viber, Messenger). Το ελληνικό τηλέφωνο είναι σχεδόν σε αχρησία!
ΥΓ3: Μην ενοχλείτε την αγαπημένη μου γραμματέα και "κορη" Ελευθερια, δεν θα σας εξυπηρετήσει..... (τις εχω αναθέσει άλλα καθήκοντα!)
ΥΓ4: Μετά από τιμητική πρόταση του, επίσης πρόσφατα αφιχθέντα στην Κύπρο, προπονητή Στάικου Βεργέτη και συμφωνία με την διοίκηση της ομάδας, ανέλαβα το ιατρικό επιτελείο της Νέας Σαλαμίνας Αμμοχώστου, ιστορική προσφυγική ομάδα Α΄Εθνικής της Κύπρου ( το 1995 είχε βρεθεί αντιμέτωπη με τον ΟΦΗ στο κύπελλο Ιντερτότο!).
Τη λύση της συνεργασίας με τον Θανάση Κολιτσιδάκη απο τη θέση του βοηθού προπονητή, ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
«Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει την κοινή συνεναίσει λύση της συνεργασίας με τον βοηθό προπονητή Θανάση Κολιτσιδάκη. Ευχαριστούμε τον Θανάση για τις υπηρεσίες του στην ομάδα μας, τόσο στην περσινή αγωνιστική περίοδο, όσο και στη φετινή και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στην καριέρα του».
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΚΟΛΙΤΣΙΔΑΚΗ
Με δήλωση του ο Θανάσης Κολιτσιδάκης στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ofi1925.gr ανέφερε ότι «ευχαριστώ τη διοίκηση και το Νίκο Νιόπλια για την συνεργασία που είχαμε το διάστημα που ήμουν στον ΟΦΗ. Εύχομαι στον ΟΦΗ να πετύχει τους στόχους του και να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ, όπoυ και αξίζει να βρίσκεται».
Στο πρώτο του φετινό παιχνίδι για την Β' Εθνική μπάσκετ, ο Εργοτέλης, πέτυχε σημαντική νίκη επί του Πανερυθραικού στο Λίντο με 63-56.
Σημαντικη νίκη για την ομάδα του Γιώργου Μακράκη, απέναντι σε ένα αντίπαλοπου θα πρωταγωνιστήσει.
Διαιτητές: Κυριακόπουλος, Νάστος.
Τα δεκάλεπτα:18-10, 35-28 (ημίχ.), 46-43, 63-56.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Γ. Μακράκης): Γεωργούτσος 11 (1), Καρακωνσταντάκης 10, Σταράκης, Βερτούδος 3, Χουχούμης 18 (2), Σταμάτης 4 (1), Δόσπρας 2, Σαρρής 2, Καραλής 13 (2).
ΠΑΝΕΡΥΘΡΑΪΚΟΣ (Δ. Χουχούλης): Δέλλιος 4, Πρισκομάτης, Καλλιανιώτης 9 (1), Πρίτσος, Σώφρονας, Κούσουλας, Γιαούρτογλου 23 (6), Τοπάλι 12 (2), Υφαντής, Αντωνίου, Τσικόπουλος, Γιανναλέτσος 8.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο προπονητής του Πανερυθραϊκού Γιώργος Μακράκης, ανέφερε ότι «θα συνειδητοποιήσουμε λίγο αργότερα τι έχουν κάνει τα παιδιά. Γιατί κάναμε μία τρομερή νίκη επί μίας ομάδας που έχει στόχο την άνοδο και διαθέτει πολύ πλούσιο ρόστερ, βάθος και ψηλά κορμιά. Για εμάς πρέπει να είναι οδηγός αυτή η νίκη. Είμαστε νεανική ομάδα, έχουμε παιδιά με ενθουσιασμό και μπορούν να ξεφύγουν πολύ εύκολα, αλλά εάν παίζουμε τέτοια άμυνα και με τέτοια συγκέντρωση θεωρώ ότι όλο το μέλλον ανήκει στην ομάδα. Εάν συνεχίσουμε έτσι να παίζουμε με τέτοιο πάθος και αυταπάρνηση θα έρθουν και οι ήττες, αλλά με δυσκολία. Συγχαρητήρια για άλλη μία φορά στα παιδιά και στον κόσμο που μας συμπαραστάθηκε».
Η Βαθμολογία (σε 2 αγώνες):
1.Περιστέρι 4 (2-0)
2.Τρίτωνας 4 (2-0)
3.Παπάγου 4 (2-0)
4.Πανερυθραϊκός 3 (1-1)
5.Πανελευσινιακός 3 (1-1)
6.Ιωνικός Νικαίας 3 (1-1)
7.Μανδραϊκός 3 (1-1)
8.ΑΕΝΚ 3 (1-1)
9.Απόλλων Σμύρνης 3 (1-1)
10.Κορωπί 3 (1-1)
11.Εργοτέλης 2 (1-0)*
12.ΕΦΟΑΖ 2 (0-2)
13.Κρόνος Αγίου Δημητρίου 2 (0-2)
14.Πρωτέας Βούλας 2 (0-2)
15.Μαρούσι 1 (0-1)*
16.Έσπερος ΑΟΠΑ 0**
*Έχουν ένα παιχνίδι
**Δεν έχει αγωνιστεί με το ΑΣΕΑΔ να έχει προκρίνει την Αγία Παρασκευή για να πάρει την θέση του Έσπερου ΑΟΠΑ στο πρωτάθλημα
Η επόμενη αγωνιστική (3η, 16/10)
Φιλαθλητικός-Τρίτωνας
Κρόνος-Κορωπί
Πρωτέας Βούλας-Ιωνικός Νίκαιας
Απόλλωνας Σμύρνης-Εργοτέλης
Πανερυθραϊκός-Μαρούσι
Εσπερος ΑΟΠΑ-Περιστέρι
Ν. Κηφισιά-Πανελευσινιακός
Μανδραϊκός-Παπάγος