Ο Μηνάς Πίτσος θα είναι ο νέος βοηθός του Νίκου Νιόπλια στον ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Ο Μηνάς Πιτσος θα είναι ο νέος βοηθός προπονητή του Νίκου Νιόπλια στον ΟΦΗ.
Νιόπλιας και Πίτσος, είχαν συνάντηση την Δευτέρα (10/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο για θέματα που αφορούν την μεταξύ τους συνεργασία.
Είχε προηγηθεί συζήτηση του Μηνά Πίτσου με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη και με τον τεχνικό διευθυντή Σταύρο Λαμπράκη.
Ο Μηνάς Πίτσος θα διατηρήσει το ρόλο του και ως τεχνικός διευθυντής της Κ19 του ΟΦΗ».
ΔΗΛΩΣΗ ΜΗΝΑ ΠΙΤΣΟΥ
O Mηνάς Πίτσος με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ανέφερε για την ανάληψη του πόστου του βοηθού προπονητή στον ΟΦΗ, ότι «μου ζητήθηκε από τον πρόεδρο και τον προπονητή, να βοηθήσω την ομάδα και από αυτό το πόστο και θα το κάνω. Ολοι μαζί προχωράμε με στόχο το καλό της ομάδας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Διαζύγιο του ΟΦΗ με τον Θανάση Κολιτσιδάκη
Ο Ανέστης Νάστος ακολούθησε κανονικά το προπονητικό πρόγραμμα της ομάδας την Δευτέρα (10/10) το πρωί και έδειξε ότι έχει ξεπεράσει πλήρως το πρόβλημα με τους κοιλιακούς (έκανε επέμβαση), που τον ταλαιπώρησε το τελευταίο διάστημα.
Ο δυναμικός μέσος του ΟΦΗ δεν ένοιωσε καμία ενόχληση.
Το ατομικό τους πρόγραμμα συνέχισαν οι Δερμιτζάκης, Μπολάκης και Ροβίθης.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν ξανά την Τρίτη (11/10)το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στην Αθήνα βρίσκεται ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, προκειμένου να παραστεί στο Δ.Σ. της Footbal league που θα γίνει σήμερα Δευτέρα (10/10) στις 2μμ στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής, στην οδό Θεμιστοκλέους 42.
Στην συνεδρίαση θα δώσει το «παρών» και ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Φωτάκης.