
23 πέναλτι (!) χρειάστηκαν προκειμένου να αναδειχθεί νικητής στην αναμέτρηση του ΙΝΚΑ Χανίων με τον Εργοτέλη για το Κύπελλο της Γ' Εθνικής.
Τελικά νικητής αναδείχθηκε ο Εργοτέλης, στην διαδικασία των πέναλτι με 11-10.
Εκεί χτυπήθηκαν 22 πέναλτι με τον Βεστάκη των γηπεδούχων να είναι ο μοιραίος του αγώνα, καθώς αστόχησε στο 22ο πέναλτι, το οποίο απόκρουσε ο γκολκήπερ το Εργοτέλη Βασιλειάδης.
Να σημειωθεί ότι στο παιχνίδι είχε χτυπηθεί ένα ακόμη πέναλτι. Αυτό του Μισέλ, με το οποίο ο Εργοτέλης ισοφάρισε σε 1-1 στην κανονική διάρκεια και έστειλε το παιχνίδι σε παράταση και πέναλτι. Το ΙΝΚΑ Χανίων είχε προηγηθεί με τον Τσικουδάκη (κεφαλιά).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα 23 πέναλτι που χτυπήθηκαν στο ιδαίτερο αυτό παιχνίδι στην Κρήτη.
O OΦΗ θα παίξει για τη νίκη την Τρίτη (25/10) στη Ριζούπολη κόντρα, στον Απόλλωνα Σμύρνης, στο πρώτο παιχνίδι της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος, τονίζει ο Oύγκο Μασάδο, με δηλώσεις του στην επσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr .
Ο 34χρονος Πορτογάλος μέσος του ΟΦΗ, είναι ανεβασμένος το τελευταίο διάστημα, καθώς ξεπέρασε τον τραυματισμό του και δείχνει με την εμπειρία του, έτοιμος να προσφέρει και να βοηθήσει τον ΟΦΗ στην φετινή χρονιά.
Ο Μασάδο μιλάει ακόμη για την δίψα που έχουν οι παίκτες του ΟΦΗ, για να παίξουν επίσημο παιχνίδι, για την σκληρή δουλειά που έχουν κάνει τρείς μήνες στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ενώ αναφέρεται και στην καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος της Football league, για την οποία λέει ότι κάτι τέτοιο, δεν έχει συναντήσει ποτέ ξανά στην καριέρα του.
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Ούγκο Μασάδο στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr:
Για το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα για το Κύπελλο Ελλάδος:
«Θα πάμε για τη νίκη. Ολοι είμαστε συγκεντρωμένοι σε αυτό το παιχνίδι, για το Κύπελλο, καθώς το πρωτάθλημα δεν ξεκινάει. Θα παίξουν δυο καλές ομάδες της Football league και πιστεύω ότι θα γίνει ένα πολύ ωραίο παιχνίδι. Εμείς θα πάμε για να δώσουμε τα πάντα και να το κερδίσουμε».
Για την αγωνιστική κατάσταση που βρίσκεται ο ΟΦΗ:
«Πιστεύω ότι είμαστε καλά. Μας έχει κουράσει η κατάσταση με την καθυστέρηση στο πρωτάθλημα, αλλά νομίζω ότι η ομάδα είναι έτοιμη για τα επίσημα παιχνίδια.
Εχουμε το Κύπελλο μπροστά μας και βλέπουμε τώρα αυτό το παιχνίδι, περιμένοντας να ξεκινήσει και το πρωτάθλημα».
Για τη νέα αναβολή στην έναρξη του πρωταθλήματος:
«Τι να πώ. Δεν μου έχει ξανατύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Είμαστε τρείς μήνες στο γήπεδο και δεν έχει ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Είναι δύσκολο και βαρετό αυτό που συμβαίνει για τους παίκτες και πρέπει να μας καταλάβουν. Θέλουμε επίσημα παιχνίδια για να έχουμε κίνητρο και περιμένουμε την έναρξη».
Για την δουλειά που έχει κάνει ο ΟΦΗ και τους στόχους της φετινής χρονιάς:
«Εχουε πολύ καλή και δεμένη ομάδα. Εχουμε δουλέψει πολύ όλο το τιμ στο αθλητικό κέντρο. Είμαι βέβαιος ότι θα πάμε καλά».
Για την δική του παρουσία:
«Είχα ένα τραυματισμό στην αρχή, που με κράτησε πίσω ένα μήνα. Τώρα νοιώθω πολύ καλά. Εχω δουλέψει πολύ και μπορώ να δώσω πολλά στον ΟΦΗ. Είμαι σίγουρος για αυτό. Ηρθα για να τον βοηθήσω να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ. Αυτός είναι ο στόχος μου».
Στη Ριζούπολη θα γίνει τελικά το παιχνίδι Απολλων-ΟΦΗ για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το παιχνίδι θα γίνει την προσεχή Τρίτη (25/10) στις 5.15.
Yπενθυμίζουμε ότι αρχικά είχε οριστεί το γήπεδο της Νέας Σμύρνης για το παιχνίδι, αλλά στο ίδιο γήπεδο, αγωνίζεται και ο Πανιώνιος την Τετάρτη (26/10) για το Κύπελλο.
Ετσι παρά την αντιπεράθεση της ΠΑΕ Απόλλων με τον Ερασιτέχνη, βρέθηκε η λύση το παιχνίδι να γίνει στη Ριζούπολη.
Η ανακοίνωση του Απόλλωνα αναφέρει:
"Στο γήπεδο «Γεώργιος Καμάρας» θα διεξαχθεί ο εντός έδρας αγώνα του Απόλλωνα Σμύρνης με αντίπαλο τον ΟΦΗ, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής ημέρας, της 2ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας (Τρίτη, 25/10/2016, 17:15).
Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας θα προπονηθούν στο ίδιο γήπεδο την Κυριακή, 23/10/2016, στις 17:00".