karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ηρθε ξένος, αλλά πολύ σύντομα κέρδισε τις καρδιές όλων. Ο Ογκνιεν Γκνιάτιτς, στη δεύτερη του σεζόν στον Πλατανιά, δηλώνει εντυπωσιασμένος από την δουλειά που γίνεται στην ομάδα, αλλά και από τον τρόπο που ο κόσμος τον δέχτηκε.
Σε δέκα ερωτήσεις, ο Βόσνιος μέσος, αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές του χαρακτήρα του, αλλά και της ζωής όταν τα φώτα του γηπέδου σβήνουν.

- Oγκι, είναι ο δεύτερος χρόνος σου στον Πλατανιά και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Οι εντυπώσεις σου, από αυτή την… περιπέτειά σου μακριά από την πατρίδα σου:
«Αυτή είναι η δεύτερη μου χρονιά, αλλά είναι σαν να είμαι χρόνια εδώ. Είναι θετικότατες οι εντυπώσεις μου. Οι παίκτες και οι προπονητές είναι εντυπωσιακοί και όλοι εδώ με δέχτηκαν πολυ ζεστά και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πάντα είναι δύσκολα στην αρχή, αλλά μετά όλα πήραν τον δρόμο τους».

- Ποιος είναι ο στόχος που έχετε θέσει στα αποδυτήρια, με δεδομένο ότι η πέρυσι ο πήχης –κάποια στιγμή- άγγιξε ακόμα και την πρώτη 5άδα του πρωταθλήματος, αλλά και με την αρχή που έχει κάνει φέτος η ομάδα;
«Οπως πέρυσι ο πρώτος στόχος είναι η γρήγορη παραμονή, αλλά η γνώμη μου είναι ότι η ομάδα μπορεί να είναι ανάμεσα στις 5-6 πρώτες. Ο Πλατανιάς έχει ποιότητα κάτι που το έχει δείξει πολλές φορές».

-Υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο μυστικό για την εικόνα της ομάδας τόσο πέρυσι, αλλά και φέτος στο πρωτάθλημα;
«Αυτό που κάνει αυτή την ομάδα να ξεχωρίζει είναι η τέλεια ατμόσφαιρα και η φοβερή δουλειά που κάνουμε σε κάθε προπονητή. Ο Πλατανιάς έτσι παίζει καλό ποδόσφαιρο σε κάθε ματς».

-Θεωρείς, παρά τα προβλήματα στο ξεκίνημα της αγωνιστικής περιόδου, ότι η νέα σεζόν μπορεί να επιφυλάξει περισσότερες συγκινήσεις από τις προηγούμενες; Αλλωστε, ήδη οι πρώτες εκπλήξεις στο πρωτάθλημα έχουν γίνει.
«Σε σχέση με πέρυσι η λίγκα είναι πιο δυνατή, δεν υπάρχουν εύκολοι αντίπαλοι. Ετσι είναι ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και φέτος θα είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον».

-Παρά την κρίση που υπάρχει στην χώρα και έχει αγγίξει σε μεγάλο βαθμό και το ποδόσφαιρο, πιστεύεις ότι οι ομάδες έκαναν κινήσεις τέτοιες, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα του πρωταθλήματος;
«Παρά τα προβλήματα υπάρχει η ποιότητα και να παιχθεί πολύ καλό ποδόσφαιρο. Υπάρχουν ποιοτικοί παίκτες που βοηθούν σε αυτό».

-Ποια είναι τα δικά σου σχέδια για το μέλλον. Ποιοι οι προσωπικοί στόχοι που έχεις θέσεις ως ποδοσφαιριστής
«Στη ζωή μου δεν μου αρέσει να κάνω πλάνα ή να κοιτάω στο μέλλον. Το σημαντικό είναι ότι είμαι υγιής, αυτό είναι το πιο σημαντικό και αυτό θέλω με κάθε μου δύναμη να συνεχίσει να είναι έτσι: με υγεία. Επίσης θέλω να πετύχω και να πετύχουμε σαν ομάδα όλους μας τους στόχους και να βελτιωθώ και να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο”.

- Ηρθες σε έναν άγνωστο για σένα τόπο. Πως είναι η ζωή του Oγκι εκτός γηπέδων;
«Εϊναι ήδη πέντε χρόνια που ζω μόνος μακριά από οικογένεια και φίλους. Ενας άνθρωπος μαθαίνει να κάνει τα πάντα. Βέβαια στην αρχή ήταν δύσκολα. Ξένη χώρα, γλώσσα, ο κόσμος, αλλά προσαρμόστηκα. Σε γενικές γραμμές η νοοτροπία του κόσμου στην Ελλάδα είναι ίδια με της Βοσνίας οπότε δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα».

- Υπάρχει κάποιο χόμπι που σε χαλαρώνει όταν δεν είσαι στις προπονήσεις και στους αγώνες;
«Οταν δεν είμαι σε προπόνηση μου αρέσει να διαβάζω ένα καλό βιβλίο, να δω μια ωραία ταινία ή να επισκεφθώ κάποιους από τους ωραίους τόπους που έχετε εδώ στην Κρήτη. Στις διακοπές μου αρέσει να παίζω τένις που είναι ένα από τα χόμπι μου».

- Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής, ποια πορεία θα είχες διαλέξει;
«Δεν ξέρω την απάντηση σε αυτή την ερώτηση επειδή το ποδόσφαιρο είναι η πρώτη μου αγάπη. Αφοσιώθηκα σε αυτό πάρα πολύ, έχω πάρει πάρα πολλά από αυτό στη ζωή μου και πιστεύω ότι θα πάρω ακόμη περισσότερα στο μέλλον».

- Ενα μήνυμα για τον κόσμο της ομάδας;
«Το μήνυμα μου; Να έρχονται και να μας στηρίζουν όσο πιο πολλοί και πολύ γίνεται. Αρχή από το Σάββατο κιόλας και εμείς θα κάνουμε τα πάντα για αυτούς».

Ευχάριστος «πονοκέφαλος» για το Νίκο Νιόπλια στον ΟΦΗ, καθώς παραμονές του αγώνα με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη την Τρίτη (25/10) για την φάση των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος, βλέπει σχεδόν όλους τους παίκτες να είναι στην διάθεση του.

Συγκεκριμένα μόνο οι Δερμιτζάκης (ανεβάζει στροφές) και Κοντογιάννης (ατομικό) είναι εκτός του κανονικού προπονητικού προγράμματος της ομάδας, η οποία προετοιμάζεται για την αναμέτρηση της Τρίτης.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Νίκου Νιόπλια, οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν το Σάββατο και την Κυριακή το πρωί, ενώ με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα το πρωί, θα ολοκληρωθεί η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το «παλατάκι» του ΟΦΗ, το κλειστό γυμναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, απέκτησε και πάλι «ζωή», στο Restart της ομάδας μπάσκετ.

Στο πρώτο παιχνίδι στην Γ' Εθνική κόντρα στη Νίκη Αμαρουσίου, ο κόσμος ήταν πολύς και η ατμόσφαιρα «ζεστή», σε ένα γήπεδο που μπορεί και πρέπει να παίξει καθοριστικό ρόλο στην φετινή πορεία της ομάδας.

Ο ΟΦΗ κάνει μια νέα προσπάθεια και χρειάζεται πίστωση χρόνου, ωστόσο ο κόσμος του ΟΦΗ έδειξε απο το πρώτο κι' όλας παιχνίδι, ότι «διψάει» για να ξαναδεί την ομάδα του μπάσκετ, που κάποτε έφτασε μέχρι και την Α2 κατηγορία, να επιστρέψει στο μπασκετικό προσκήνιο.

Ο ΟΦΗ ξεκίνησε με το δεξί στην Γ' Εθνική, κερδίζοντας ένα αντίπαλο, που έπεσε απο την παραπάνω κατηγορία και φαίνεται να θεωρείται απο τους ισχυρούς αντιπάλους.

Το σημαντικό για τον ΟΦΗ, είναι ότι πέρα απο τη νίκη, έπαιξε στο δεύτερο ημίχρονο, καλό και θεαματικό μπάσκετ.

Ο κόσμος το ευχαριστήθηκε και χειροκρότησε την ομάδα, πανηγυρίζοντας μαζί της τη νίκη και υποσχέθηκε ότι θα ...ξαναέρθει.

Ενώ ο  προπονητής Γιάννης Κόκκινος  και οι αθλητές «ζήτησαν» απο τον κόσμο, ανάλογη εικόνα σε όλα τα φετινά εντός έδρας παιχνίδια, ώστε να μπορέσει ο ΟΦΗ να πετύχει τον αντικειμενικό του στόχο την παραμονή στην κατηγορία και...βλέπουμε.

Αυτό το Restart του ΟΦΗ, στα...χνάρια του ποδοσφαιρικού, δεν αρέσει μόνο στον κόσμο του ΟΦΗ (μπασκετικό και μη).

Αρέσει και στους αντιπάλους, που θεωρούν (και αυτοί) ότι η «δύναμη» που λέγεται ΟΦΗ, δεν μπορεί να λείπει απο το μπάσκετ.

Το πρώτο δείγμα γραφής -πάντως- για τον μπασκετικό ΟΦΗ ήταν πολύ θετικό και είναι βέβαιο ότι με τέτοιες εμφανίσεις το «παλατάκι» του ΒΑΚ θα γεμίζει ολοένα και περισσότερο.

Αν και είναι γνωστό ότι η προσπάθεια που γίνεται είναι χαμηλών τόνων και χωρίς μεγάλες οικονομικές δυνατότητες και με δεδομένες αγωνιστικές αδυναμίες, κάτι καλό φαίνεται ότι πάει να γίνει, αλλά θα χρειαστεί υπομονή και στήριξη όχι μόνο στα εύκολα, αλλά και  στα δύσκολα, για να έχει αυτό το πλάνο πιθανότητες να προχωρήσει...

H αλήθεια είναι ότι το μπάσκετ του ΟΦΗ μας έλειψε πολύ, οπότε και μόνο η εικόνα της προσπάθειας των παιδιών στο παρκέ, των προπονητών στον πάγκο, αλλά και των ανθρώπων της διοίκησης που έχουν αναλάβει το τολμηρό αυτό εγχείρημα, είναι στοιχεία αρκετά, να μας συγκινήσουν και να δούμε με συμπάθεια και επιείκια την προσπάθεια τους...

 

Πάρτε γεύση απο τα παρακάτω VIDEOS, απο το ERSTART του μπασκετικού ΟΦΗ, με πλάνα απο την επιστροφή του στην Γ' Εθνική, τον κόσμο που βρέθηκε στο ΒΑΚ, αλλά και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά τη λήξη του αγώνα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Εντυπωσιακό RESTART ο μπασκετικός ΟΦΗ, με νίκη και ενθουσιασμό στο «παλατάκι» του ΒΑΚ

«Μπράβο σε παίκτες και κόσμο του ΟΦΗ»

«Εκπληκτικός ο κόσμος του ΟΦΗ»

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi