Ο ΟΦΗ είναι έτοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, ανέφερε ο Μπράνκο Οστοιτς.
Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, μίλησε για το παιχνίδι της Δευτέρας στο Μάλεμε, με το οποίο ο ΟΦΗ ξεκινάει τις υποχρεώσεις του, στην Football league.
Oπως ανέφερε ο Οστοιτς «είμαστε έτοιμοι για να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα. Δουλέψαμε πολύ αυτούς τους τρείς μήνες και τώρα είμαστε έτοιμοι να μπούμε στο πρωτάθλημα. Είναι σημαντικό να ξεκινήσουμε καλά. Στόχος μας είναι να ανέβουμε κατηγορία και πάμε δυνατά για να κάνουμε το πρώτο βήμα, για το στόχο» ανέφερε ο Βόσνιος αμυντικός του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Oι 18 που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας για τον Κισσαμικό-Δείτε την αποστολή
Κώτσιος: Νικη με κάθε τρόπο επί του Κισσαμικού
«Ο ΟΦΗ ειναι η μεγάλη ομάδα και θα παίξει για τη νίκη στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό» ανέφερε ο Ηλίας Κώτσιος, για την πρεμιέρα της Δευτέρας (5μμ) στο γήπεδο του Μάλεμε.
Ο αρχηγός του ΟΦΗ, μιλώντας μετά την προπόνηση της Κυριακής (30/10), με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας, για το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league, ανέφερε ότι «επτέλους ξεκινάει το πρωτάθλημα. Εχουμε μεγάλους στόχους σαν ομάδα. Παίζουμε με ένα αντίπαλο που είναι οργανωμένος και είχε και πέρσι πολύ καλή παρουσία στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής. Εμείς πηγαίνουμε για να κερδίσουμε, με κάθε τρόπο το παιχνίδι. Ελπίζω να είμαστε πιο τυχεροί απο ότι ήμασταν στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα στο Κύπελλο, στο οποίο ήμασταν πολύ καλοί αλλά δεν πήραμε τίποτε. Ελπίζω ότι θα τα καταφέρουμε σε αυτό το παιχνίδι, να κάνουμε μια αντίστοιχη εμφάνιση και να πάρουμε και τους βαθούς της νίκης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Oι 18 που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας για τον Κισσαμικό-Δείτε την αποστολή
Με προπόνηση που έγινε την Κυριακή (30/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της Δευτέρας (5μμ) με τον Κισσαμικό στο Μάλεμε, για την πρεμιέρα της Football league.
O Δημ. Κομεσίδης είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Νίκος Νιόπλιας, για το παιχνίδι.
Ο έμπειρος αμυντικός δεν έχει ξεπεράσει 100% τις ενοχλήσεις στους προσαγωγούς, έκανε ατομικό την Κυριακή και ο προπονητής του ΟΦΗ, τον άφησε εκτός αποστολής.
Στην αποστολή ο προπονητής του ΟΦΗ επέλεξε τους: Δάφκο, Δερμιτζάκη, Κώτσιο, Βαλλιάνο, Κολιάρα, Χαντί, Νάστο, Μπουρσέλη, Μασάδο, Οστοιτς, Μίκιτς, Αντουκόρ, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Βουό, Μάνο, Ογκμποε, Φαζό.
Εκτός έμειναν οι : Κομεσίδης, Κιάσσος, Ροβίθης, Χίσι, Μπολάκης, Κασμερίδης, Βρεττός, Κοντογιάννης, Μανιαδής, Τουγλής.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα μεταβεί με το πούλμαν τη ομάδας την Κυριακή το απόγευμα στα Χανιά και θα καταλύσει σε ξενοδοχείο για την αναμέτρηση της Δευτέρας.