«Δεν έχουμε σεβασμό απο τους διαιτητές» ανέφερε με παράπονο ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Κόκκινος, μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τον Κάδμο στο ΒΑΚ (64-70) για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής μπάσκετ. «Ο Κάδμος έβαλε τα μεγάλα σούτ στο παιχνίδι, ενώ εμείς όχι» πρόσθεσε ο τεχνικός του ΟΦΗ. Και συμπλήρωσε λέγοντας «αντιμετωπίσαμε μια πολύ καλή ομάδα, με καλές μονάδες. Παίκτες οι οποίοι στα κρίσιμα σημεία, έβαλαν τα μεγάλα σούτ, ενώ εμείς όχι. Αν ήμασταν πιο εύστοχοι όταν πήραμε μια διαφορά στο παιχνίδι, ίσως το κερδίζαμε. Ο Κάδμος στηρίχθηκε στον Γκρινιάρη και τον Χαρατσή, δυο έμπειρα παιδιά, που του έδωσαν την ώθηση που ήθελε, στα κρίσιμα σημεία. Εμείς ήμασταν άστοχοι για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι και χάσαμε».
Για την διαιτησία, ο προπονητής του ΟΦΗ ανέφερε ακόμη ότι «είχαμε σφυρίγματα που μας αδίκησαν. Οπως και στην Πεντέλη. Δεν έχουμε σεβασμό απο τους διαιτητές. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον Κάδμο. Τα παιδιά θέλουν να ανέβουν κατηγορία. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Κάδμο και πιστεύω ότι είναι ένα απο τα φαβορί για να ανέβει κατηγορία».
Για τα βεβιασμένα σούτ των παικτών του ΟΦΗ στο τέλος, ανέφερε ότι «έχουμε νέα παιδιά με απειρία. Δεν θα τα σκοτώσουμε. Εδω είμαστε για να διορθώσουμε τα λάθη τους. Η ομάδα απο παιχνίδι σε παιχνίδι θα είναι καλύτερη» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
«Πληρώσαμε τα κενά μας διαστήματα»
Εκ μέρους των παικτών του ΟΦΗ ο Χρήστος Μουλάς, ανέφερε πως «παίξαμε με μια απο τις πιο δυνατές ομάδες του ομίλου. Πληρώσαμε κάποια κενά διαστήματα που είχαμε σαν ομάδα. Είμαστε νέα ομάδα και είναι φυσικό να δείχνουμε μια αστάθεια. Ο ΟΦΗ έχει υλικό, κόσμο και δυναμική και το μέλλον του ανήκει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
O ΠΟΑ έσπασε το αήττητο του πρωτοπόρου Ερμή Ζωνιανών (2-3), ο οποίος είχε να χάσει 2.5 χρόνια (!) στο γήπεδο του και μπήκε γερά στο κόλπο της ανόδου, καθώς πλησίασε στον ένα βαθμό την κορυφή.
Ο Ερμής παρέμεινε πρώτος (16π), αλλά δεν κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά απο τους διώκτες του.
Το ίδιο συνέβη και με τον Ιωνικό, ο οποίος μπροστά σε 3 χιλιάδες φιλάθλους στη Νίκαια, έμεινε στο 1-1 με την Προοδευτική (το παιχνίδι αυτό έγινε Σάββατο).
Στο κόλπο της ανόδου και ο Αγιος Ιερόθεος, ο οποίος πήρε το ντέρμπι με τον Εθνικό (2-1).
Ρεπό είχε ο Εργοτέλης, ο οποίος έπεσε στην 5η θέση, αλλά μόλις τρείς βαθμούς απο την κορυφή.
Την ήττα με 3-0 γνώρισε στην Σαντορίνη το ΙΝΚΑ Χανίων. στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
Ιάλυσος-Θύελλα Ραφήνας 0-2
Τριγλία Ραφήνας-Ρόδος 2-2
Ιωνικός-Προοδευτική 1-1
Ερμής Ζωνιανών-ΠΟΑ 1-2
Κηφισιά-Ηλυσιακός 0-1
Πανθηραϊκός-ΙΝΚΑ 3-0
Άγιος Ιερόθεος-Εθνικός 2-1
Ρεπό: Εργοτέλης
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ 16
2.ΙΩΝΙΚΟΣ 15
3.ΠΟΑ 15
4.ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ 15
5.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 13
6.ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 10
7.ΙΑΛΥΣΟΣ 8
8.ΡΟΔΟΣ 8
9.ΠΑΝΘΗΡΑΪΚΟΣ 8
10.ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 8
11.ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 5
12.ΚΗΦΙΣΙΑ 5
13.ΙΝΚΑ ΧΑΝΙΩΝ 4
14.ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ 4
15.ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 2
Η ΕΠΟΜΕΝΗ (8η)
Άγ. Ιερόθεος - Ερμής Ζωνιανών
ΠΟΑ - Τριγλία Ραφήνας
Εθνικός - Πανθηραϊκός
Ρόδος - Ιωνικός
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ - ΑΕ Κηφισιάς
Προοδευτική - Ιάλυσος Ρόδου
Ηλυσιακός - Εργοτέλης
Ρεπό: Θύελλα Ραφήνας
Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
Την πρώτη ήττα στο γήπεδο του υπέστη ο ΟΦΗ, ο οποίος μετά τη νίκη επί της Νίκης Αμαρουσίου στην πρεμιέρα, δεν κατάφερε να επαναλλάβει την σπουδαία του εμφάνιση και απέναντι στον Κάδμο, ο οποίος τελικά πανηγύρισε ένα μεγάλο διπλό στο «παλατάκι» του ΒΑΚ (64-70).
Ο ΟΦΗ σε αντίθεση με το παιχνίδι της πρεμιέρας, ήταν πολύ κακός στην επίθεση, στο δεύτερο ημίχροο και υποχρεώθηκε στους 64 πόντους στο γήπεδο του, απέναντι σε ένα αντίπαλο, που έβαλε «μεγάλα σούτ» σε κρίσιμα σημεία (Γκρινιάρης 22 π. Χαρατσής 16 π), σε αντίθεση με τον ΟΦΗ, ο οποίος με τη βοήθεια του κόσμου (ήταν αρκετός και πάλι στο ΒΑΚ), πήγε να γυρίσει το παιχνίδι στο φινάλε (61-64) , αλλά είχε 0/3 τρίποντα στην κρίσιμη επίθεση για να ισοφαρίσει (Καρλάφτης δυο και Αγαπιάδης ένα άστοχα τρίποντα), με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία.
Ειδικά στο τρίτο άστοχο τρίποντο του Καρλάφτη (σε μια επίθεση, όπου ο ΟΦΗ πήρε επιθετικά ριμπάουντ και την ανανέωνε, αλλά τα σούτ που έκανε βρήκαν το...σίδερο) στα 19 δεύτερα πριν τη λήξη όπου υπήρχε ο χρόνος να γυρίσει η μπάλα και να γίνει ένα πιο ορθόδοξο και όχι ένα τόσο βεβιασμένο σούτ, κρίθηκε ουσιαστικά το παιχνίδι.
Στα υπόλοιπα δευτερόλεπτα του αγώνα μέχρι τη λήξη οι φιλοξενούμενοι έβαλαν τις βολές απο τα φάουλ του ΟΦΗ για να σταματήσουν το χρόνο και πανηγύρισαν την μεγάλη νίκη, με 64-70, η οποία τους βάζει γερά στο παιχνίδι της ανόδου.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, προηγήθηκε με +8 (21-13) στο 9', αλλά με εξαίρεση το πρώτο δεκάλεπτο, είχε προβληματική εικόνα στην επίθεση.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ξεκίνησε με ένα πεντάλεπτο χωρίς καλάθι εντός παιδιάς και οι φιλοξενούμενοι με ένα σερί 9-1, άρχισαν να χτίζουν διαφορά (22-24 στο 15'), την οποία έφτασαν και στο +7 (43-50) στο 27'.
Ο ΟΦΗ έκανε ένα μεγάλο come back στο τέταρτο δεκάλεπτο, πέρασε και μπροστά με τον Αγαπιάδη (55-54) στο 32', αλλά δεν είχε διάρκεια.
Ο Κάδμος άντεξε στην πίεση και με καλές επιλογές στην επίθεση, έφερε το παιχνίδι εκεί που ήθελε στο φινάλε και το κέρδισε.
Στον ΟΦΗ πάντως έχουν κάποια παράπονα απο τη διαιτησία για τα κρίσιμα σφυρίγματα στα τελευταία λεπτά, όπου ο ΟΦΗ τα έπαιζε όλα για όλα για να γυρίσει το παιχνίδι.

Αυτή ήταν η δεύτερη ήττα του ΟΦΗ σε τρία παιχνίδια στην Γ' Εθνική μπάσκετ και η πρώτη στο γήπεδο του.
Η ήττα έφερε απογοητευση στο στρατόπεδο του ΟΦΗ, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο.
Αλλωστε ήταν γνωστό εξ' αρχής ότι ο ΟΦΗ είναι μια νεανική ομάδα, που έχει απειρία και θα προσπαθήσει μέσα απο τηνμαχητικότητα του, να κάνει μια καλή χρονιά στην κατηγορία.
Θα χρειαστεί υπομονή και γερό στομάχι στην προσπάθεια που κάνει.
Διαιτητές: Kαρακωσταντοπουλος, Σιδερής
Tα δεκάλεπτα: 21-15, 33-31 (HMIXΡΟΝΟ), 48-53, 64-70
ΟΦΗ (Κοκκινος): Mαιστρέλης 9(2), Μητρόπαπας 3, Ξενάκης 6 (2), Μπούμπαρης 7, Καρλάφτης 7 (1), Αγαπιάδης 19 (2), Πρωτογεράκης 2, Κυρίτσης 3 (1), Μουλάς 5, Κριθινάκης, Βραντζής.
Κάδμος (Αναστασίου): Σκεμπές 6 (2), Πανταζής 4, Γκρινιάρης 22 (2), Θεριάκης 6, Χαρατσής 16 (2), Τσαπρουνής 8, Μπένος 7, Τσιριμώκος 1, Νικολάου, Γιάννου, Σπηλιόπουλος, Σιλβέστρος.