Δείτε το 2-2 του ΟΦΗ με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ, σε στιγμιότυπα απο την μετάδοση της διαδικτυακής πλατφόρμας afastream.com που είχε τα δικαιώματα του αγώνα. Δείτε τα 4 γκολ και τις καλύτερες φάσεις του αγώνα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.
Νιόπλιας: Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι
Αγγελος Χαντί: «Κακο αποτέλεσμα, ζητάμε συγγνώμη απο τον κόσμο»
Απο τα πόδια του Αγγελου Χαντί, δημιουργήθηκαν τα δυο γκολ που έβαλε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Καλλονή (2-2), αλλά η κρητική ομάδα, δεν κατάφερε να γευτεί τη χαρά της νίκης.
Ο μέσος του ΟΦΗ μιλώντας μετά την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ, ανέφερε ότι «είναι δύσκολο να κάνεις δηλώσεις μετά απο ένα τέτοιο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα είναι κακό για μας. Δώσαμε το δικαίωμα στον αντίπαλο. Ημασταν νευρικοί και αγχωμένοι. Πρέπει να κάνουμε αυτοκριτική και να ζητήσουμε ένα συγγνώμη απο τον κόσμο. Οταν κάνεις πρωαθλητισμό δεν έχεις δικαίωμα για λάθος. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Παίζαμε στην έδρα μας με τον κόσμο μας.
Το 2-2 δεν είναι το αποτέλεσμα που θέλαμε. Κάναμε άλλα πράγματα απο αυτά που είπαμε στο ημίχρονο. Είναι αρχη ακόμα, αλλά πρέπει να σηκώσουμε κεφάλι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.
Νιόπλιας: Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι
«Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, μετά το 2-2 με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του ΟΦΗ έκανε λόγο για νευρικότητα των παικτών του, η οποία δεν συμβαδίζει με την εμπειρία που έχουν και τόνισε ότι πρέπει να προσαρμοστούν στην Β' Εθνική.
Αναλυτικά οι αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ στην συνέντευξη τύπου:
«Ηταν ένα παιχνίδι που η ποιότητα του δεν προσφερόταν για ένα τέτοιο σκορ. Εκεί που είχαμε το σκορ όπως και με τον Κισσαμικό, δείξαμε νευρικότητα και το πληρώσαμε για δεύτερη φορά. Η κατηγορία είναι πολύ δύσκολη, έχει σκληρές και δυνατές ομάδες, οι οποίες περιμένουν το παραμικρό λάθος σου ή ένα στημένο για να πάρουν αποτέλεσμα. Το λάθος είναι δικό μας όμως. Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι. Δείξαμε μεγάλη νευρικότητα. Για τη εμπειρία των παικτώ που έχουμε δεν πρέπει να είμαστε τόσο νευρικοί. Παίζουμε με μεγάλη ένταση. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Κάναμε πολλά φάουλ που δεν έπρεπε στο παιχνίδι. Οταν κάνεις τέτοια φάουλ μπορεί να το πληρώσεις. Είχαμε καλύτερες προυποθέσεις για γκολ απο τον αντίπαλο, αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε στην κατηγορία. Πρέπει να αντέχουμε στην πίεση. Στο 89' ισοφαριστήκαμε με τον Κισσαμικό, το ίδιο και τώρα με την Καλλονή.Πρέπει να προσαρμοστούμε στην κατηγορία. Αν δεν το κάνουμε, θα έχουμε μεγάλες δυσκολίες».
Για την απουσία του Βουό ο προπονητής του ΟΦΗ ανέφερε ότι δεν μπορούσε να αγωνιστεί καθώς δεν έχει κάνει προπόνηση (ενοχλήσεις στον προσαγωγό), ενώ εξέφρασε την αμφιβολία για το κατά πόσο θα μπορέσει να αγωνιστεί και στο παιχνίδι του Σαββάτου με την Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ.
Η φωτογραφία είναι απο την συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα στο Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.