Απόλλων Σμύρνης, Αγροτικός Αστέρας, Αχαρναικός έκαναν το 2Χ2 στο πρωτάθλημα της Football league. Σκόνταψαν ξανά, Αρης, ΟΦΗ και Τρίκαλα! Ηττα για τον Κισσαμικό στη Λαμία, αλλά και του ΑΟΧανιά απο τον Αγροτικό Αστέρα, στο Ρέθυμνο.
Δείτε τα αποτελέσματα τους σκόρερ, την βαθμολογία και την επόμενη αγωνιστική.
Τα αποτελέσματα της 2ης αγωνιστικής
Άρης - Αιγινιακός 1-1 (96' πεν. Τάτος - 87' Ρανγκέλοφ)
ΟΦΗ - Καλλονή 2-2 (38' Όστοϊτς, 66' Όγκμποε - 62', 88' Λαμπράκης)
Πανελευσινιακός - Αχαρναϊκός 1-3 (72' Ρόκας - 43', 45' Ντούνγκα, 89' Γουερέ)
Λαμία - Κισσαμικός 2-0 (41' Αναστασιάδης, 88' Ντουρμισάι)
Τρίκαλα - Πανσερραϊκός 1-1 (63' Γιαννιτσάνης - 27' Κάκκο)
ΑΟΧ - Αγροτικός 0-2 (1', 7' Τεγούσης)
Καλλιθέα - Παναιγιάλειος 1-0 (87' Μπέλης)
Σπάρτη - Απόλλων Σμύρνης 0-2 (25', 44' Αλμπάνης)
Πανθρακικός - Αναγέννηση Καρδίτσας 0-0
Η βαθμολογία
1. Αγροτικός Αστέρας 6
2. Απόλλων Σμύρνης 6
3. Αχαρναϊκός 6
4. Πανσερραϊκός 4
5. Λαμία 4
6. Καλλιθέα 3
7. Σπάρτη 3
8. Άρης 2
. Αιγινιακός 2
. Αν. Καρδίτσας 2
. ΟΦΗ 2
12. Παναιγιάλειος 1
. ΑΟΧ 1
. Τρίκαλα 1
. Πανθρακικός 1
. Κισσαμικός 1
. Καλλονή 1
18. Πανελευσινιακός 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Απόλλων Σμύρνης – Παναιγιάλειος
Αναγέννηση Καρδίτσας – Σπάρτη
Αγροτικός Αστέρας – Καλλιθέα
Αιγινιακός – Πανθρακικός
Πανσερραϊκός – ΑΟ Χανιά
Κισσαμικός – Άρης
Αχαρναϊκός – ΑΟ Τρίκαλα
Καλλονή – Λαμία
ΟΦΗ – Πανελευσινιακός
Ο ΟΦΗ έχει ομάδα για πρωτάθλημα, αλλά πρέπει οι παίκτες του να μάθουν με την πίεση και να διαχειρίζονται τα αποτελέσματα, ανέφερε ο τεχνικός της Καλλονής Γιώργος Βαζάκας, στην συνέντευξη τύπου, μετά την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ και το 2-2 με τον ΟΦΗ.
Ο έμπειρος τεχνικός χαρακτήρισε δίκαιο το αποτέλεσμα, έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του και προέβλεψε ότι δέκα ομάδες θα διεκδικήσουν πρωτάθλημα στην Football league.
Οπως ανέφερε ο προπονητής της Καλλονής «ήταν μια δύσκολη εβδομάδα για μένα με το χαμό της μητέρας μου. Δεν χρειάζεται να πω πολλά για το αποτέλεσμα. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη και ιστορική ομάδα με άλλη κουλτούρα και λειτουργεί πολύ καλά.Εμείς είμαστε μια νέα ομάδα και πάμε να γίνουμε βιώσιμοι. Εχουμε ένα πρόεδρο που έβαλε τα λεφτά του στην ομάδα και κάποια στιγμή κόλλησε. Χωρίς τον κ. Μιχαλάκη δεν υπάρχει Καλλονή. Εχουμε ένα σύνολο, που δουλεύει πολύ και είναι μια οικογένεια. Είμαστε ομάδα χωρίς ταβάνι».
Για το παιχνίδι, ο τεχνικός της Καλλονής, ανέφερε ότι «ήταν ντέρμπι. Ο ΟΦΗ απο κάτω αλλά έχει στόχο για πάνω. Εμείς ερχόμαστε απο πάνω αλλά έχουε στόχο να σταθεροποιηθούμε. Για μένα το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Εγινε ένα καλό παιχνίδι, δυνατό. Κάναμε καλή άμυνα και μπορούσαμε και να το κλέψουμε στο τέλος. Για μας είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα παιδιά μου αντέδρασαν πολύ καλά σε μια τέτοια έδρα».
Για το αν περίμενε τον ΟΦΗ τόσο αγχωμένο, ο Γιώργος Βαζάκας ανέφερε πως «εύχομαι στον ΟΦΗ να πετύχει το στόχο του. Ο πρωταθλητισμός έτσι είναι. Ο ΟΦΗ δεν έχει άλλο αποτέλεσμα.Εμείς παίζουμε για δυο αποτελέσματα. Και να χάσουμε δεν θα μας έλεγε κανείς τίποτα. Με τον ΟΦΗ παίζαμε. Οι παίκτες του ΟΦΗ πρέπει να συνηθίσουν στην πίεση. Πρέπει να μάθει να διαχειρίζεται το αποτέλεσμα. Ο ΟΦΗ έχει ομάδα για πρωτάθλημα».
Για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικης, ο Γιώργος Βαζάκας, ανέφερε πως «η Β' Εθνική είναι ιδιαίτερη κατηγορία. Τα φαβορί πρέπει να το αποδείξουν στο γήπεδο. Είδατε τι γίνεται με τον Αρη, που έλεγε ότι θα είναι περαστικός. Υπάρχουν ομάδες που θα κάνουν ζημιές. Σας είχα πεί και για τον Αγροτικό Αστέρα. Δέκα ομάδες θα πρωταγωνιστήσουν».
«Το καλύτερο συναίσθημα»
Ο σκόρερ της Καλλονής Αρης Λαμπράκης, ο οποίος έκανε το 2-2 ανέφερε ότι «πήραμε αποτέλεσμα σε μια πολύ δύσκολη έδρα. Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Φάγαμε το γκολ σε ένα δύσκολο σημείο, αλλά το πιστέψαμε στο δεύτερο ημίχρονο και αυτό φάνηκε στο γήπεδο. Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα, το να βάζεις γκολ και να παίρνει η ομάδα σου αποτέλεσμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δείτε το 2-2 του ΟΦΗ με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.
Νιόπλιας: Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι
Αγγελος Χαντί: «Κακο αποτέλεσμα, ζητάμε συγγνώμη απο τον κόσμο»
Παρουσία του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, έγινε η προπόνηση του Σαββάτου (5/11) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παρακολούθησε όλο το μέρος της προπόνησης με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Καλλονή, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Σταύρο Λαμπράκη.
Αμέσως μετά ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μετέβη στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, όπου μαζί με τον Γενικό διευθυντή Δημήτρη Αποστολάκη και το μέλος της διοίκησης Κώστα Ζερβάκη, επιθεώρησαν τις τελευταίες ετοιμασίες που γίνονται στο γήπεδο του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Καλλονή